SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was it as good for Gerrie as it was for you?quote:
niet te hard persen. krijg je aambeien vanquote:Op maandag 9 november 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben bezig. Mag wel iets soepeler
@CherryLips deze mag jij beantwoordenquote:Op maandag 9 november 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was it as good for Gerrie as it was for you?
quote:Op maandag 9 november 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was it as good for Gerrie as it was for you?
2x jaquote:Op maandag 9 november 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het gewoon standaart verf is of omdat het wit is?
quote:Op maandag 9 november 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet te hard persen. krijg je aambeien van
ik heb nog ongeveer 1/8 emmer hier staan, die kun je gratis hebben als proefquote:Op maandag 9 november 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan maar goed dat k geen proef dingetje heb gevraagd :p
Van die histor monodek?quote:Op maandag 9 november 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer 1/8 emmer hier staan, die kun je gratis hebben als proef
Ik las iets van single maltquote:
quote:
Wellicht onthoud ik het voor ooit.quote:Op maandag 9 november 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stinkt niet, op waterbasis, dus gewoon met een vochtige doek weg te wrijven als je morst.
Spettert niet.
spuit goed, rolt goed, kwast goed, dekt goed.
vloeit goden valt goed bij te werken.
wel HEEL goed doorroerenquote:Op maandag 9 november 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht onthoud ik het voor ooit.
AMAAAAAAquote:Op maandag 9 november 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
Oeh ik krijg zo gratis Surinaams eten. ❤️
drumrollquote:Op maandag 9 november 2020 11:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik open zo mijn broodtrommel, is een verassing
Smeer jij je eigen bammetjes niet?quote:Op maandag 9 november 2020 11:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik open zo mijn broodtrommel, is een verassing
Voor mij was het juist iets te soepel vanmorgen.quote:Op maandag 9 november 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben bezig. Mag wel iets soepeler
dat doet z'n vrouwdin, die chef kok isquote:Op maandag 9 november 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smeer jij je eigen bammetjes niet?
Meestal nietquote:Op maandag 9 november 2020 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smeer jij je eigen bammetjes niet?
Turks met hoofdoekje op denk ikquote:Op maandag 9 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat doet z'n vrouwdin, die chef kok is
Ken haar niet, heb wel vage connecties met iemand die wel redelijk bekend is maar dat ga ik nooit zeggen en dat is toch meer dan een eeuw geleden.quote:Op maandag 9 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben jij familie van Sacha de boer?
die schijnt van schotse adel te wezen
Gisteren mijn muntplantje weggegooid. Die was helemaal bruin en in de ruiquote:Op maandag 9 november 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Lekker struikje munt gehaald op de markt voor m'n hipsterthee.
ik heb ook wel vage connecties met vage bekendheden maar dat ga ik ook niet zeggen [/modus]quote:Op maandag 9 november 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken haar niet, heb wel vage connecties met iemand die wel redelijk bekend is maar dat ga ik nooit zeggen en dat is toch meer dan een eeuw geleden.
moet je wel water geven hequote:Op maandag 9 november 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren mijn muntplantje weggegooid. Die was helemaal bruin en in de rui
Ik heb wel hele busladingen aan bedkende Nederlanders gesproken. Maar dat is niet zo gek als je journalist bent geweestquote:Op maandag 9 november 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ook wel vage connecties met vage bekendheden maar dat ga ik ook niet zeggen [/modus]
was een inkoppertje hoor
Ik noem ze meestal boxershorts, maar die gaan gewoon op 60 graden in de wasmachienquote:
Het is eigenlijk net onkruid, maar ik kan er niks mee op het balkon. Dus koop gewoon een bosjequote:Op maandag 9 november 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren mijn muntplantje weggegooid. Die was helemaal bruin en in de rui
Elke dagquote:Op maandag 9 november 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je wel water geven he
normaal groeit munt nog harder dan onkruid met pokon
ahquote:Op maandag 9 november 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dagMaar het hielp niet meer.
Ik had 2 plantjes aardbeienmunt in mn voortuintje, dat is inderdaad echt onkruidquote:Op maandag 9 november 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je wel water geven he
normaal groeit munt nog harder dan onkruid met pokon
Ook met andere dingen? Want ik zet nu die wasmasjien steeds speciaal voor een paar van die dingen aan, maar vraag me dus af of ik ze niet gewoon met m'n handdoeken kan wassen.quote:Op maandag 9 november 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik noem ze meestal boxershorts, maar die gaan gewoon op 60 graden in de wasmachien
Dan was het vast te veel.quote:Op maandag 9 november 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dagMaar het hielp niet meer.
Wie is het leukste en wie het minst leuke?quote:Op maandag 9 november 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel hele busladingen aan bedkende Nederlanders gesproken. Maar dat is niet zo gek als je journalist bent geweest
Ik heb twee van die kwekersbakken met aardbeien staan, sommige plantjes zijn minstens tien jaar oud, en heb deze zomer weer twee potten gevuld met stekjes van die dingen.quote:Op maandag 9 november 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had 2 plantjes aardbeienmunt in mn voortuintje, dat is inderdaad echt onkruid
Mja, zonder dagelijks water geven ging die hele plant hangen.quote:Op maandag 9 november 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
kan ook teveel water wezen dan
Als het maar 60 graden was.quote:Op maandag 9 november 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook met andere dingen? Want ik zet nu die wasmasjien steeds speciaal voor een paar van die dingen aan, maar vraag me dus af of ik ze niet gewoon met m'n handdoeken kan wassen.
Ja, gewoon met de rest van de was mee.quote:Op maandag 9 november 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook met andere dingen? Want ik zet nu die wasmasjien steeds speciaal voor een paar van die dingen aan, maar vraag me dus af of ik ze niet gewoon met m'n handdoeken kan wassen.
Lekker wassen met m'n ondergoed dat al een week in de mand ligtquote:Op maandag 9 november 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het maar 60 graden was.
Overigens gooi ik ze voor de fris bij m'n normale kleding en voor de ontsmet plet ik ze onder m'n stoomstrijkijzer.
M'n moeder gooit er water uit de waterkoker doorheen, maar dat is dus kokend water en dat lijkt me iets te veel van het goede.quote:Op maandag 9 november 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, gewoon met de rest van de was mee.
Ik ga niet apart een 90 graden was draaien voor een paar van die lapjes.
Dan kan ik beter een panntje water koken
Geen kookwas doen als je met elastiek hebt, dat wordt slap.quote:Op maandag 9 november 2020 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, gewoon met de rest van de was mee.
Ik ga niet apart een 90 graden was draaien voor een paar van die lapjes.
Dan kan ik beter een panntje water koken
Als je dat een probleem vindt, heb je wel weinig vertrouwen in je masjienquote:Op maandag 9 november 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker wassen met m'n ondergoed dat al een week in de mand ligt
Weinig vertrouwen in m'n vieze lijf.quote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je dat een probleem vindt, heb je wel weinig vertrouwen in je masjien
Voor het idee gooi hou ik m'n mondkapjes apart tot ik ze was.quote:Op maandag 9 november 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker wassen met m'n ondergoed dat al een week in de mand ligt
volgens de verpakking van mijn falke maskertjes zouden ze op 95 graden mogen, maar ik heb ook synthetische maskers, daar ga ik dat niet bij proberen in ieder gevalquote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kookwas doen als je met elastiek hebt, dat wordt slap.
Ik heb een apart bakje voor zequote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor het idee gooi hou ik m'n mondkapjes apart tot ik ze was.
quote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in m'n vieze lijf.
Gewoon je ondergoed bij de mondmaskers doen, hele nieuwe diersoorten op je kin groeienquote:Op maandag 9 november 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in m'n vieze lijf.
Ronald Plasterk, Pieter van Vollenhoven en Tineke Schouten waren supertof. Frans Timmermans en Ben Cramer waren superarrogant. En prins Friso ook, al heb ik die niet echt gesproken.quote:Op maandag 9 november 2020 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is het leukste en wie het minst leuke?
Deze was van Appiequote:Op maandag 9 november 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Er schijnt ook verschil te zitten in die supermarktplantjes en je stekjes op het balkon.
er zijn veel verschillende soorten munt met elk een eigen smaakquote:Op maandag 9 november 2020 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Er schijnt ook verschil te zitten in die supermarktplantjes en je stekjes op het balkon.
Eigenlijk vrij logisch rijtje wel, Plasterk lijkt me ook wel een lieve manquote:Op maandag 9 november 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ronald Plasterk, Pieter van Vollenhoven en Tineke Schouten waren supertof. Frans Timmermans en Ben Cramer waren superarrogant. En prins Friso ook, al heb ik die niet echt gesproken.
Kan ook zijn dat 'ie toe was aan verse prut.quote:
ging een beetje lastig met een zuurstofslang in z'n strot natuurlijkquote:Op maandag 9 november 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ronald Plasterk, Pieter van Vollenhoven en Tineke Schouten waren supertof. Frans Timmermans en Ben Cramer waren superarrogant. En prins Friso ook, al heb ik die niet echt gesproken.
Ja, aardbei, pepermunt, citroen, chocola. Maar de plantjes zelf verschillen ook.quote:Op maandag 9 november 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn veel verschillende soorten munt met elk een eigen smaak
Even zwaaien kan altijd.quote:Op maandag 9 november 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ging een beetje lastig met een zuurstofslang in z'n strot natuurlijk
Ja, daar heb ik tijdens een rondvaart in Kinderdijk een half uur mee staan bomen. Heel aardig en geīnteresseerd. En Margriet Eshuijs belde gewoon elk jaar op als ze in de buurt optrad om wat aandacht in de krant te vragenquote:Op maandag 9 november 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij logisch rijtje wel, Plasterk lijkt me ook wel een lieve man
quote:Op maandag 9 november 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik tijdens een rondvaart in Kinderdijk een half uur mee staan bomen. Heel aardig en geīnteresseerd. En Margriet Eshuijs belde gewoon elk jaar op als ze in de buurt optrad om wat aandacht in de krant te vragen
Ja, dat had ik er niet voor over. Mijn hele huis lag al onder de blaadjesquote:Op maandag 9 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat 'ie toe was aan verse prut.
Slim welquote:Op maandag 9 november 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik tijdens een rondvaart in Kinderdijk een half uur mee staan bomen. Heel aardig en geīnteresseerd. En Margriet Eshuijs belde gewoon elk jaar op als ze in de buurt optrad om wat aandacht in de krant te vragen
quote:Op maandag 9 november 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ging een beetje lastig met een zuurstofslang in z'n strot natuurlijk
Het scheelt ook wat het is hoor, voor m'n thea's sloof ik me uit, maar m'n 2 voor ¤5-plantjes moeten wat meer geduld hebben.quote:Op maandag 9 november 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik er niet voor over. Mijn hele huis lag al onder de blaadjes
quote:Op maandag 9 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een NDA dus ik mag niet zeggen met wie ik heb staan bomen
Deze was 1,99. Die mocht al blij zijn dat ie water kreegquote:Op maandag 9 november 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ook wat het is hoor, voor m'n thea's sloof ik me uit, maar m'n 2 voor ¤5-plantjes moeten wat meer geduld hebben.
beetje cock teasen is dit wel hoorquote:Op maandag 9 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Stephen King toch?quote:Op maandag 9 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Helaasquote:
Dat had ik tijdens mijn mini-gesprekje met de kleinzoon van Agatha Christiequote:Op maandag 9 november 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helaas
Heb wel de hand geschud met Stephen Fry en z'n handtekening. Was helemaal starstruck. Stond echt van duuuuuuuhr en hij keek me zo vragend aan
Zo af en toe horen we nog eens wat hier, via via dan wel.quote:Op maandag 9 november 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helaas
Heb wel de hand geschud met Stephen Fry en z'n handtekening. Was helemaal starstruck. Stond echt van duuuuuuuhr en hij keek me zo vragend aan
hij wilde vast even buda voor de Buchquote:Op maandag 9 november 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trouwens ooit een rare ervaring gehad met Boudewijn Büch. Ik had tijdens een voorstelling in een klein theater het gevoel dat hij de hele tijd mij aankeek. Maar dacht dat het inbeelding was. Maar de vriend met wie ik was, had het ook gemerkt
quote:Op maandag 9 november 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb trouwens ooit een rare ervaring gehad met Boudewijn Büch. Ik had tijdens een voorstelling in een klein theater het gevoel dat hij de hele tijd mij aankeek. Maar dacht dat het inbeelding was. Maar de vriend met wie ik was, had het ook gemerkt
Hij wilde je dodo.quote:Op maandag 9 november 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2020 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij wilde vast even buda voor de Buch
Van King? Ik moet toch eerst bewijzen in m'n handen hebben voor ik je geloofquote:Op maandag 9 november 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo af en toe horen we nog eens wat hier, via via dan wel.
Ja dat gaat lastig maar ik kan wel vertellen hoe of wat, hij heeft jaren geleden in dezelfde kliniek in Zuid-Afrika gezeten voor zijn verslavingen als mijn zusje, dus die hebben een tijdje gezamenlijk opgetrokken en tegen demonen gevochten en van daaruit is een vriendschap ontstaan.quote:Op maandag 9 november 2020 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van King? Ik moet toch eerst bewijzen in m'n handen hebben voor ik je geloof
@Dr_Flash ik mention je even omdat ik weet dat je altijd zo geīnteresseerd ben in zulke op waarheid gebaseerde US posts.quote:Op maandag 9 november 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat lastig maar ik kan wel vertellen hoe of wat, hij heeft jaren geleden in dezelfde kliniek in Zuid-Afrika gezeten voor zijn verslavingen als mijn zusje, dus die hebben een tijdje gezamenlijk opgetrokken en tegen demonen gevochten en van daaruit is een vriendschap ontstaan.
samen met gordon?quote:Op maandag 9 november 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat lastig maar ik kan wel vertellen hoe of wat, hij heeft jaren geleden in dezelfde kliniek in Zuid-Afrika gezeten voor zijn verslavingen als mijn zusje, dus die hebben een tijdje gezamenlijk opgetrokken en tegen demonen gevochten en van daaruit is een vriendschap ontstaan.
Je bent weer aan het schilderen?quote:Op maandag 9 november 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
vind dat aftapen toch zooooo irritant
doe @Modus dan ook gelijkquote:Op maandag 9 november 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Dr_Flash ik mention je even omdat ik weet dat je altijd zo geīnteresseerd ben in zulke op waarheid gebaseerde US posts.
Ik heb uberhaupt nog nooit een BN'er gezien volgens mij. Maar goed, zou ze behalve Gerard Joling of Gordon ook niet echt herkennen denk ikquote:Op maandag 9 november 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
k heb weinig bn-er ervaring. Behalve dat ik tijdens werk ruzie kreeg met Monique van der Ven omdat ze zo arrogant deed.
Oh en Pechtold.
k heb snoop dogg op schiphol zien lopenquote:Op maandag 9 november 2020 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nog nooit een BN'er gezien volgens mij. Maar goed, zou ze behalve Geard Joling of Gordon ook niet echt herkennen denk ik
Mijn BN'ers beperken zich grotendeels tot handbalsters en daar aan verwante mensen.quote:Op maandag 9 november 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
k heb weinig bn-er ervaring. Behalve dat ik tijdens werk ruzie kreeg met Monique van der Ven omdat ze zo arrogant deed.
Oh en Pechtold.
Wie?quote:Op maandag 9 november 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik sta op de foto met Andy Serkis.
Ergens.
wiequote:Op maandag 9 november 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik sta op de foto met Andy Serkis.
Ergens.
Zou best kunnen eigenlijk, er zaten destijds trouwens nog twee bekenden met wie ze een tijdje contact heeft gehad, raden maar.quote:Op maandag 9 november 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ging toch ook naar die kliniek?
Gollum.quote:Op maandag 9 november 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kennen jullie Andy Serkis niet. wtf.
Ken ik ook nietquote:Op maandag 9 november 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
nou dat kunnen er zoveel zijnquote:Op maandag 9 november 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, er zaten destijds trouwens nog twee bekenden met wie ze een tijdje contact heeft gehad, raden maar.
"jullie"quote:Op maandag 9 november 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
dr philquote:Op maandag 9 november 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, er zaten destijds trouwens nog twee bekenden met wie ze een tijdje contact heeft gehad, raden maar.
Jolingquote:Op maandag 9 november 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom alleen Borsato en Joling tegen.
Oh, en de broer van Carlo Boszhszharddtdt woonde ook een tijdje in de buurt.
Majoor?quote:Op maandag 9 november 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom alleen Borsato en Joling tegen.
Oh, en de broer van Carlo Boszhszharddtdt woonde ook een tijdje in de buurt.
zolang ze niet gaan zingenquote:Op maandag 9 november 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JolingIk ben een enorme Geer en Goor fan
kamper gespotquote:Op maandag 9 november 2020 12:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga naar dezelfde kapper als Frans Bauer![]()
wie?quote:Op maandag 9 november 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb les gehad van Jan Siebelink en Maarten van Rossem. En gastcolleges van dichters die ik toen al niet kende.
geen flauw ideequote:
Nou het is niet goedkoop, iets van 26/27 euro voor een simpele knipbeurtquote:Op maandag 9 november 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kamper gespot
en vast ook naar dezelfde chinees?
ik betaal 22 euro ofzoquote:Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is niet goedkoop, iets van 26/27 euro voor een simpele knipbeurtEn niet naar dezelfde Chinees
en driehonderd keer starbucksje gedaan met Mark Rutte.quote:Op maandag 9 november 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Oh en Pechtold.
Een tientje bij die kapperszaak met easyjet kleurenquote:Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik betaal 22 euro ofzodusja.. wat is goedkoop?
Regel even een handtekening van die eerste voor m'n moeder.quote:Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"staying alive, staying alive"
"hello Clarice"
en een straatverbod voor ruttegodquote:Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en driehonderd keer starbucksje gedaan met Mark Rutte.
Nee geen starbucks. Grote markt. Maar ja das eigenlijk vrij gewoonquote:Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en driehonderd keer starbucksje gedaan met Mark Rutte.
ohja.. brainwash.quote:Op maandag 9 november 2020 12:30 schreef kwiwi het volgende:
E
[..]
En tientje bij die kapperszaak met easyjet kleuren
Zelfde kapsel ook?quote:Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is niet goedkoop, iets van 26/27 euro voor een simpele knipbeurtEn niet naar dezelfde Chinees
Mja vind het sowieso wel wat prijzig, voor die 15/20 minuten werkquote:Op maandag 9 november 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik betaal 22 euro ofzodusja.. wat is goedkoop?
Superzacht lief ei is dat volgens haar.quote:Op maandag 9 november 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Regel even een handtekening van die eerste voor m'n moeder.
Nee ik heb gelukkig een wat vollere haardos en wat jonger kapselquote:
Ik heb het geperfectioneerd over de jaren.quote:Op maandag 9 november 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij heeft een beetje dezelfde voorliefde voor horror als jij dus dat was wel een momentje ja
Heeft hij meer testosteron dan jij dan?quote:Op maandag 9 november 2020 12:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gelukkig een wat vollere haardos en wat jonger kapsel
Volkert?quote:Op maandag 9 november 2020 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik nog in Hilversum op het Mediapark werkte kwam ik genoeg BN’ers tegen. Eentje herkende me zelfs op een feestje later.
Ik vind het wel iri dat je Embuhrr moet zeggen en niet Amberquote:Op maandag 9 november 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
En Amber Brantsen is de liefste en de leukste, sieraad van een mens
Dit ja.quote:Op maandag 9 november 2020 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het wel iri dat je Embuhrr moet zeggen en niet Amber
Ik ben tijdens mijn werk volgens mij maar 1 keer een BN -er tegengekomen, dat was Herman Den B.quote:Op maandag 9 november 2020 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik nog in Hilversum op het Mediapark werkte kwam ik genoeg BN’ers tegen. Eentje herkende me zelfs op een feestje later.
quote:Netflix heeft groen licht gegeven voor Monster: The Jeffrey Dahmer Story. Deze limited serie zal gemaakt worden door Ryan Murphy, waarmee hij weer een interessant project erbij heeft. Jeffrey Dahmer is één van de meest gevreesde seriemoordenaars van de Verenigde Staten.
wat had jequote:Op maandag 9 november 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Poeh wat is het eten lekker wat ik heb gekregen. Zij is nu mijn beste vriendin.
Eten is nu pas je beste vriendquote:Op maandag 9 november 2020 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Poeh wat is het eten lekker wat ik heb gekregen. Zij is nu mijn beste vriendin.
quote:Op maandag 9 november 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we iets leuks gaan doen?
Of naar het Caribisch gebied, stukje warmer daarquote:Op maandag 9 november 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zin om in een vliegtuig te stappen of op de boot naar Engeland
Ik ga meequote:Op maandag 9 november 2020 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of naar het Caribisch gebied, stukje warmer daar
Ziet er goed uit.quote:
quote:Op maandag 9 november 2020 12:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mee
Buda vindt dat toch te warm
Zo smaakt het ook.quote:
quote:Op maandag 9 november 2020 12:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga mee
Buda vindt dat toch te warm
quote:Op maandag 9 november 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
https://www.telegraaf.nl/(...)ontdekt-in-australie
Misschien kun jij dit ook?quote:Op maandag 9 november 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omg wat is dat
Met hun behaarde oren en grote ogen die naar voren zijn gericht kunnen ze stereoscopisch horen en zien, waardoor ze uitstekend afstanden kunnen inschatten. Handig voor de glijvluchten die ze maken van tak tot tak.
Ach gossie, wat een schatjequote:Op maandag 9 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn spirit animal![]()
[ afbeelding ]
is dat een gremlin?quote:Op maandag 9 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn spirit animal![]()
[ afbeelding ]
Ploppen er monsters uit.quote:Op maandag 9 november 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even in een emmer water om te testen
Nee de dierlijke gelijkenis van bitterbalquote:
kijk hoe vet beest!!quote:Op maandag 9 november 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de dierlijke gelijkenis van bitterbal
Valt mee dat ze niet zijn verbrand van de winter.quote:Op maandag 9 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn spirit animal![]()
[ afbeelding ]
Schepje pindasaus eroverquote:Op maandag 9 november 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet zijn verbrand van de winter.
ze fladderen zo weg met die orenquote:Op maandag 9 november 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet zijn verbrand van de winter.
quote:Op maandag 9 november 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij kun je daar prachtige handschoenen van maken.
Staat zeker ook op je verlanglijstjequote:
Er schijnen nog wat hokken leeg te staan her en der in Nederland en Denemarken.quote:Op maandag 9 november 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij kun je daar prachtige handschoenen van maken.
Al fikkende wegflappenquote:Op maandag 9 november 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze fladderen zo weg met die oren
flap flap
ja!quote:Op maandag 9 november 2020 13:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat zeker ook op je verlanglijstje
quote:Interim analysis of vaccine by Pfizer/BioNTech far exceeds expectations of most experts
Hebben ze douches voor uitgevondenquote:Op maandag 9 november 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En die zandkorrels gaan overal tussen zitten
Ik ga liever wandelen in het Peak District of op Skye. En dan 's avonds lekker aan de fish and chips of een bordje Cullen Skinkquote:Op maandag 9 november 2020 13:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben ze douches voor uitgevonden
Iedereen behalve de viruswappies inentenquote:Op maandag 9 november 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.theguardian.c(...)tive-pfizer-biontech
[..]
quote:Op maandag 9 november 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga liever wandelen in het Peak District of op Skye. En dan 's avonds lekker aan de fish and chips of een bordje Cullen Skink
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 9 november 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Alleen wel jammer dat ik net meteen naar huis moest.Wat ik wel begrijp want ze wil geen gezeur maar nu zit ik thuis.
Join the club. Zit als sinds eind februari thuisquote:Op maandag 9 november 2020 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Alleen wel jammer dat ik net meteen naar huis moest.Wat ik wel begrijp want ze wil geen gezeur maar nu zit ik thuis.
Oh ik kreeg gratis een maaltijd van de Surinaamse mevrouw die nu bij ons op het werk kookt.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar nuquote:
ik heb hetzelfde gemist.quote:
ohhquote:Op maandag 9 november 2020 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik kreeg gratis een maaltijd van de Surinaamse mevrouw die nu bij ons op het werk kookt.Maar normaal is dat tegen betaling en het is ook nog eens haar eerste dag dus ik moest meteen naar huis toen ik het kreeg (en in een tas stoppen haha).
Erg raar verhaal, je kreeg nasi en toen mocht je niet meer werken?quote:Op maandag 9 november 2020 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik kreeg gratis een maaltijd van de Surinaamse mevrouw die nu bij ons op het werk kookt.Maar normaal is dat tegen betaling en het is ook nog eens haar eerste dag dus ik moest meteen naar huis toen ik het kreeg (en in een tas stoppen haha).
Ik zou juist blij zijn als ik met gratis voer naar huis word gestuurd van werkquote:Op maandag 9 november 2020 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
nee stiekem wegsmokkelenquote:Op maandag 9 november 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg raar verhaal, je kreeg nasi en toen mocht je niet meer werken?
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 9 november 2020 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was sowieso al klaar met mijn werkzaamheden maar ja ik moest wel meteen naar huis ja toen ik het kreeg want zij wil niet de baas ziet dat ik eten heb gekregen.quote:Op maandag 9 november 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Win-win.quote:Op maandag 9 november 2020 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou juist blij zijn als ik met gratis voer naar huis word gestuurd van werk
Dat ik nog stiekem wel wat langer op mijn werk had willen zijn.quote:Op maandag 9 november 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet?
behalve natuurlijk een kok die op dr eerste werkdag al gratis eten zit weg te geven
waarom?quote:Op maandag 9 november 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik nog stiekem wel wat langer op mijn werk had willen zijn.
Aaaaah snaps, je was al klaarquote:Op maandag 9 november 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was sowieso al klaar met mijn werkzaamheden maar ja ik moest wel meteen naar huis ja toen ik het kreeg want zij wil niet de baas ziet dat ik eten heb gekregen.
Wat is dezequote:Op maandag 9 november 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik nog stiekem wel wat langer op mijn werk had willen zijn.
Nu welquote:Op maandag 9 november 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Uitstraling snapt het weer eens niet.
dan nog ben ik liever thuis dan op mn werkquote:
Klinkt als een goede baan, gewoon gratis lekker eten ophalen en weer naar huis toequote:Op maandag 9 november 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op mijn werk lopen ook vrienden van mij (echt vrienden van buiten werk ook) en dat is wel leuk.quote:Op maandag 9 november 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog ben ik liever thuis dan op mn werk
Eerst even wc's schoonmaken enz hoor.quote:Op maandag 9 november 2020 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een goede baan, gewoon gratis lekker eten ophalen en weer naar huis toe
Het zijn gezellige mensen maar de eerste Surinaamse raket naar de maan zal nog wel even durenquote:Op maandag 9 november 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil ook wel een Surinaamse kok op mijn werk. Wij hadden er eentje achter de kassa, maar die snapte niet hoe dat ding werkte, dus je moest haar elke dag uitleggen dat een broodje ham-kaas geen 25 euro kan kosten
quote:Op maandag 9 november 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Op een van de plekken waar ik vroeger heb gewerkt had iemand tegen de muur opgepoept. NIemand wilde het schoonmaken dus ik bood het aan als ik daarna ook naar huis mocht. Dat was goed
quote:Op maandag 9 november 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Op een van de plekken waar ik vroeger heb gewerkt had iemand tegen de muur opgepoept. NIemand wilde het schoonmaken dus ik bood het aan als ik daarna ook naar huis mocht. Dat was goed
Was zeker je eigen poep?quote:Op maandag 9 november 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee vliegen in één klap. Lekker gepoept en snel naar huis
quote:Op maandag 9 november 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee vliegen in één klap. Lekker gepoept en snel naar huis
Ik ben wel blij dat zij er is en dat het niet gewoon broodjes zijn enz.quote:Op maandag 9 november 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil ook wel een Surinaamse kok op mijn werk. Wij hadden er eentje achter de kassa, maar die snapte niet hoe dat ding werkte, dus je moest haar elke dag uitleggen dat een broodje ham-kaas geen 25 euro kan kosten
Hey dit klinkt als mijn vorige huis op zaterdagavonden.quote:Op maandag 9 november 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Op een van de plekken waar ik vroeger heb gewerkt had iemand tegen de muur opgepoept.
quote:Op maandag 9 november 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Zodra ik weer op kantoor ben ga ik overal schijten en met nasi gooien en dan roepen dat ik naar huis ga
Je huis was een openbare plek op zaterdagavond?quote:Op maandag 9 november 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey dit klinkt als mijn vorige huis op zaterdagavonden.(Openbare plek op zaterdagavond)
Jouw huis werd op zaterdagavond opengesteld voor publiek?quote:Op maandag 9 november 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey dit klinkt als mijn vorige huis op zaterdagavonden.(Openbare plek op zaterdagavond)
Ik heb op kantoor een keer een drol op de grond gevondenquote:Op maandag 9 november 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
gebeurd vaak hoor, mensen die in de horeca tegen de muren op poepen
quote:Op maandag 9 november 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
Het roept echt zoveel vragen op. Niet alleen waarom, maar ook hoe.quote:Op maandag 9 november 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
En toen?quote:Op maandag 9 november 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor een keer een drol op de grond gevonden
Wat?quote:Op maandag 9 november 2020 13:22 schreef Amarantha het volgende:
Of ongesteldheidbloed wat overal op de muren zit enz.
Dit ja.quote:Op maandag 9 november 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roept echt zoveel vragen op. Niet alleen waarom, maar ook hoe.
smerenquote:Op maandag 9 november 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het roept echt zoveel vragen op. Niet alleen waarom, maar ook hoe.
Ja ik heb 8 jaar in een kraakpand gewoond met een grote kelder beneden. Op zaterdagavond kon iedereen gezellig langskomen en we hadden vaak ook 1x per maand bandjes optreden daar. Oh en op zaterdagmiddag en donderdagavond was een ander gedeelte van het pand altijd open want hadden we weggeefwinkel.quote:Op maandag 9 november 2020 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je huis was een openbare plek op zaterdagavond?![]()
nee doen ze meestal als ze ontevreden over iets zijn. Casino gebeurde ook vaak, als ze verloren haddenquote:Op maandag 9 november 2020 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]Per ongeluk? Ik kan me hier echt niks bij voorstellen.
Godver.quote:Op maandag 9 november 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze meestal als ze ontevreden over iets zijn. Casino gebeurde ook vaak, als ze verloren hadden
Mensenquote:Op maandag 9 november 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze meestal als ze ontevreden over iets zijn. Casino gebeurde ook vaak, als ze verloren hadden
quote:Op maandag 9 november 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor een keer een drol op de grond gevonden
quote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver.
Zou Trump nu het Witte Huis onder gaan smeren?
misschien :pquote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver.
quote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver.
zeker weten.quote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver.
ga eens in het nachtleven of überhaupt de horeca werken..quote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap soms echt niet in wat voor een wereld jullie wonen.
Nee ik deze keer ook nietquote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Dezelfde als jij.quote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
onderlaag van de samenleving uitstralingquote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef UitStraling het volgende:
watquote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
in casino heeft ook iemand een slang achter gelaten in het damestoilet
als in: een levend dier?quote:Op maandag 9 november 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
in casino heeft ook iemand een slang achter gelaten in het damestoilet
Goedkope keukens.quote:Op maandag 9 november 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onderlaag van de samenleving uitstraling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |