Is je Canei weer op?quote:Op maandag 9 november 2020 06:58 schreef Mikeytt het volgende:
Tussen 6 en 8 hebben ze hier bij de Albert Heijn het bejaardenmomentje.
Moet ff naar de supermarkt, maar ze kunnen je niet weigeren daar toch ondanks bejaardenmoment?
Nog niet positief getestquote:Op maandag 9 november 2020 07:11 schreef bijdehand het volgende:
Jij hebt HIV toch? Dan ben je zwak en mag je naar binnen.
Uiteraard, maar na heel even bedacht ik me dat er werkelijk geen scenario bestaat waarin ze kunnen controleren of je bij een risicogroep hoort.quote:
Poiesz is toch gewoon een soort Dirk vd Broek voor Duitsers?quote:Op maandag 9 november 2020 07:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
AH is sowieso een kutwinkel.
Daarom Poeisz.![]()
En wie gaat er nu uberhaupt zo vroeg boodschappen doen?
Natuurlijk niet. Standaard genoeg voorraad. (Meestal dan)quote:
In Duitsland ben ik nog nooit een Poeisz tegengekomen eigenlijk.quote:Op maandag 9 november 2020 07:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Poiesz is toch gewoon een soort Dirk vd Broek voor Duitsers?
Had ff snel iets nodig. Echte boodschappen worden bezorgd
In noem Noord-Nederland 'Duitsland'quote:Op maandag 9 november 2020 07:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In Duitsland ben ik nog nooit een Poeisz tegengekomen eigenlijk.
Zoals Enkhuizen de Deen heeft, hebben wij hier de Poeisz.
Je kunt ook zeggen dat je een FOK!ker bent, misschien geldt dat ook als handicap en mag je ook naar binnen. Je bent weliswaar niet bejaard of ziek, maar erger dus je zit op FOK! Moet voldoende zijn als excuus.
Ach so, ich verstehe.quote:Op maandag 9 november 2020 07:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In noem Noord-Nederland 'Duitsland'
Op FOK! prate wy gewoan Fryskquote:Op maandag 9 november 2020 07:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ach so, ich verstehe.
Kein Problem, Fryslan kann auch 'ne Bundesland der BRD werden. Deutschland macht SpaB, immer ofter!![]()
Werden wir 'ne teil Deutschlands zusammen mit Groningen und wird Mutti Merkel unsere Bundeskanzlerin. Supertoll, na!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2020 07:22 schreef Mikeytt het volgende:
Zoals verwacht topservice bij de Albert Heijn. Niks van gezegd en zelfs een goedemorgen gewenst zoals normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |