SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
De verzekeringsmaatschappij? Oh nee, dat is Aegon.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:00 schreef dexamfetamine het volgende:
How to win project Rembrandt: kies een bestaand concept en maak er je eigen versie van.
Vorig jaar won Wolf met zijn werk geïnspireerd op Caravaggio. Dit jaar Eagon met zijn werk gebaseerd op Jan Steen.
Leuke laatste aflevering! Al met al was Eagon de terechte winnaar en je zag al van mijlenver aankomen dar hij ging winnen.
Daarbij leek het wel of ze zweefden boven de vloer. Echt heel matig!quote:Op zondag 13 maart 2022 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
Hmm, tja. Nee. Ik ben het eens met die man uit de publieksjury: de twee hoofdfiguren bij Egon waren veel te groot. Die leken nauwelijks onder het plafond te passen. Vind ik storend, als het met het perspectief zo mis gaat.
Qua concept inderdaad Freek, maar die vond ik qua uitwerking wat minder geslaagd.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Daarbij leek het wel of ze zweefden boven de vloer. Echt heel matig!
Vond Freek z'n schilderij het beste concept eerlijk gezegd
Heb alleen de laatste twee afleveringen bij toeval gezien enoet zeggen: leuk programma
Eens, ik vond dat ook zeer storend + dat ik niet begrijp dat het werk met de minst realistische stijl, waar het bij Rembrandt toch om gaat, als winnaar aangewezen wordt…quote:Op zondag 13 maart 2022 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
Hmm, tja. Nee. Ik ben het eens met die man uit de publieksjury: de twee hoofdfiguren bij Egon waren veel te groot. Die leken nauwelijks onder het plafond te passen. Vind ik storend, als het met het perspectief zo mis gaat.
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:01 schreef golfer het volgende:
Abdallah hoeft zich in het vervolg niet meer als werkzoekend neer te zetten.
Die kan zo aan de slag als schilder.
Moet je je eens voorstellen dat die gast twee dagen nonstop bij je staat te schilderen, niet eet, niet slaapt, en als ie klaar is ben je helemaal tevreden en staat hij in de hoek te snotteren omdat de opdracht hem helemaal leeggetrokken heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-nee-
Ze zijn niet op zoek naar de beste realistische schilder, maar naar de beste schilder.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, ik vond dat ook zeer storend + dat ik niet begrijp dat het werk met de minst realistische stijl, waar het bij Rembrandt toch om gaat, als winnaar aangewezen wordt…
[ afbeelding ]
Dat wat Egon heeft geproduceerd was naar mening zeker niet het beste werk en zeker niet in de stijl van Rembrandt.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ze zijn niet op zoek naar de beste realistische schilder, maar naar de beste schilder.
En het winnende werk is wel het meest technische werk, dus de keuze is niet heel vreemd.
Overigens wordt Rembrandt ook niet per se gezien als n schilder met n realistische stijl.
Ja. een kandidaat van seizoen 2 (Alfredo) deed vorig jaar ook mee met Sterren op het Doek..quote:Op maandag 14 maart 2022 12:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb dit seizoen voor het eerst gekeken, maar het leukste van het programma vond ik juist dat je de schilders telkens zag ontwikkelen.
Zou het wel leuk vinden als er nog een soort terugblik komt over een paar jaar.
Siobhan zou zo terug kunnen keren in Sterren op het doek.
Niet vreemder dan andere talentenjachten.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk wel vreemd dat we het normaal vinden dat een man in pak en een rare vrouw naar subjectieve maatstaven uitleggen welke kunst wel of niet goed is.
Vind ik niet. Je kan als leek meteen horen of iemand kan zingen of niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet vreemder dan andere talentenjachten.
En je kunt niet zien of iemand kan schilderen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je kan als leek meteen horen of iemand kan zingen of niet.
Die vage slierten op Freeks doek moesten, denk ik, onheil dat in de lucht hangt verbeelden.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Dat wat Egon heeft geproduceerd was naar mening zeker niet het beste werk en zeker niet in de stijl van Rembrandt.
De werken van Siobhan en Freek waren wat dat betreft technisch en qua stijl gezien stukken beter, hoewel ik het stuk van Freek met die vage slierten, die door het raam zichtbaar zijn, niet begreep.
Verder zal het me overigens op zich een worst wezen wie de winnaar is...
Dat is dan mijn mening. Het is iets anders als je een pak aantrekt en ons gaat uitleggen waarom het ene schilderij beter is dan het andere.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:11 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En je kunt niet zien of iemand kan schilderen?
Dat is bij zingen niet anders. Het klinkt misschien leuk, maar wat weet jij over de techniek? Ga op Youtube maar eens wat filmpjes bekijken waarin een 'vocal coach' uitlegt waarom iets goed (of niet) gezongen is. Voorbeeld:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 00:38 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat is dan mijn mening. Het is iets anders als je een pak aantrekt en ons gaat uitleggen waarom het ene schilderij beter is dan het andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |