SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Clooney is niet inbegrepen.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 16:54:01 ]
Helaas, wilde je net vragen een Pumpkin Spice latte met me te gaan drinken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een aardig gebaar. Jammer dat koffie niet te zuipen is
Chai latte ook goed?quote:Op zondag 8 november 2020 16:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Helaas, wilde je net vragen een Pumpkin Spice latte met me te gaan drinken.
Krijg ik dan alsnog een gedichtje?quote:Op zondag 8 november 2020 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een koffiemachine en had zoiets al in gedachte. Maar ik heb tevens genoeg inkomen om zo'n apparaat zelf aan te schaffen, dus mogelijk komt er nog iemand die het harder nodig heeft.
Die voor Sinterklaas haal ik altijd uit zo'n boekjequote:
Good enough for mequote:Op zondag 8 november 2020 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die voor Sinterklaas haal ik altijd uit zo'n boekje
Komt goed. Morgenavond komt er een gedichtje!quote:
Doei! Echt niet!quote:Op zondag 8 november 2020 21:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Een mooi afscheidsgedichtje voor Donald zou wel leuk zijn
No!quote:Op zondag 8 november 2020 21:50 schreef Fugue het volgende:
[..]![]()
Felicitatiegedichtje voor Joe en Kamala dan?
De mensen hebben voor hun president gekozen.quote:Op zondag 8 november 2020 21:50 schreef Fugue het volgende:
[..]![]()
Felicitatiegedichtje voor Joe en Kamala dan?
Ik zie dit nu pas. Je hebt in ieder geval je best gedaan.quote:Op maandag 9 november 2020 15:14 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
De mensen hebben voor hun president gekozen.
Dat terwijl er stembiljeten zijn gestolen uit de dozen.
Sleepy Joe gaat er met de winst vandoor.
Maar ook gaat hij er aan onderdoor.
MAGA is the name of the game.
Now we pray and hope america won't be aflame
In 2021 zal Kamala een toespraak houden.
Zij zal president zijn en een natie zal rouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op maandag 9 november 2020 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Fugue was onlangs aan het denken, hoe ze een beter bakkie koffie kon schenken.
Met haar nieuwe apparaat is ze heel tevree, want daar zet je een beter bakkie mee.
Het oude apparaat werkt nog zoals het moet en daarmee hoopt Fugue iemand blij te maken wanneer ze het in zijn kerstpakket doet.Goed gedaan jochie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |