Dankjewelquote:Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ZekerMiniminimeet
En wat een aardige vriend heb je, leuk stel zijn jullie.
Ik heb al een lokpost voor mijn bierminnende vrienden uitgezet
Ik heb een heerlijke die ik zonder foundation gebruik! Echt alleen voor mn ogen en wat lijnen en dan afpoederen met mn hele gezicht mee.quote:Op zondag 8 november 2020 10:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu een oogschaduw en een contouring palette van MAC besteld. Ik probeer mezelf nog wel in te houden en alleen dingen te bestellen waar ik een beetje behendig in moet worden en die sowieso lang genoeg goed blijven. Al wil ik ook nog een concealer zoeken die ik zonder foundation kan dragen, maar dat is online wat lastiger.
Zo gaaf dat iedereen ze deeltquote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag een beetje puinruimen, studeren, en Sarabi en man ontmoeten!![]()
(Beter worden de maatregelen vanaf 1 december weer iets versoepeld voor het onderwijs in BE, dan kan ik die biertjes al wat eerder dan januari ook laten proeven door mijn Vlaamse huisgenoten)
Die namen altijd.quote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
3x woordwaardequote:Op zondag 8 november 2020 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Myraele: Make-up-Teint-Concealer-Lancôme-Concealer-Effacernes-Longue-Tenue is het
quote:Speciaal voor de millennial die niet uit een pakje wil eten maar óók geen zin heeft om de hele supermarkt af te struinen voor allemaal losse ingrediënten heeft supermarktketen Albert Heijn een handig verspakket samengesteld: boterham met pindakaas.
Het pakket bevat alle ingrediënten om zelf een boterham met pindakaas te maken: twee bruine boterhammen, pindakaas en wat boter. “Makkelijk en vers”, zegt een woordvoerder van Albert Heijn.
Even checken of er geen SPF in zit, anders geeft dat een gek effect op je trouwfoto's door de weerkaatsing van lichtquote:Op zondag 8 november 2020 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die namen altijd.Maar thanks! Binnenkort maar eens testen bij een Douglas oid.
Boter op je boterham met pindakaasquote:
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpasteiquote:Op zondag 8 november 2020 11:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Boter op je boterham met pindakaas![]()
Ik heb dat echt nooit gesnapt. Mijn moeder deed dat nog wel eens. Zo zonde van de pindakaas!
(Same for boterhammen met jam en boter. Huuuuh!)
*Ril*quote:Op zondag 8 november 2020 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, net als boter en Nutella of leverpastei
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.quote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je zal toch ooit de bocht om moeten, of heb je een 'I' als chocoladeletter?
Ik vind smaak, textuur en mondgevoel erg lekker ervan. En zeker bij al die producten op een boterhamquote:Op zondag 8 november 2020 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*Ril*
(Ik gebruikte boter altijd om hagelslag vast te plakkenOk, en om op mijn ontbijtkoek te smeren. )
Ohhhh dat klinkt goed zeg!quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dag begonnen met koffie en worstebroodjes in bed. Dag aan het voortzetten met koffie en chocoladeletters in bed
Recht zo die gaat
Perfect is the enemy of good enoughquote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh dat klinkt goed zeg!
Eens kijken waar in dit Hollandse landschap eckte worstenbroodjes te vinden zijn
Ah, ik vond het ook altijd wat zielig voor mijn zusje, die krijgt altijd een J. Dan heb je dus altijd zo'n enorm dikke letter, of bij die bocht zo'n enorme brok. Dan is een M echt veel handiger. Meer bochtjes, meer behapbare potenquote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom in mijn chocoladeletterwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |