abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196184422
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:34 schreef pferdfahrer het volgende:
Vrouwen die denken te weten hoe de vork in de steel zit als ze maar een beetje de passagier uithangen :')
Ik heb ook mijn rijbewijs en 'm later dan mijn vriend gehaald, dus ik weet meer van de tegenwoordige regels. Maar dit is geen tegenwoordige regel. Die regel is er allang. Evenals de regel dat rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg voorrang heeft. Maak er maar theorievraag met plaatje "Wat is de volgorde van voorrang?" van en iedereen zal zeggen: Eerst de auto van links (want rechtdoor op dezelfde weg (...)), dan de auto van rechts (want rechts heeft voorrang) en dan onze auto.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_196184446
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 november 2020 17:31 schreef Nine. het volgende:

[..]

Tussen 'dom' en 'niet even intelligent' zitten nog wel wat gradaties :+
Wie zegt dat ik het zo bedoelde?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[/quote]
  Tettenkoning woensdag 11 november 2020 @ 12:00:16 #28
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196184465
quote:
12s.gif Op woensdag 11 november 2020 11:59 schreef -Ferb- het volgende:
Wie zegt dat ik het zo bedoelde?
Wees dan gewoon duidelijk. Vrouwen |:)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196184963
quote:
8s.gif Op zondag 8 november 2020 10:32 schreef -Ferb- het volgende:
Situatie was als volgt: Mijn vriend reed en kwam bij een T splitsing, waarbij hij op de steel van de T reed. Gelijkwaardige kruising dus hij moest voorrang geven aan verkeer van rechts. Daar kwam idd een auto aan en van links ook. Die laatste stopte, maar reed door toen hij in de gaten kreeg dat mijn vriend toch de auto van rechts voorrang moest geven.

Ineens begint m'n vriend te briesen tegen die auto van rechts "dat als ie eerder zijn knipperlicht aan had gedaan (om onze straat in te rijden) dat mijn vriend had kunnen gaan, want toch vermindering van snelheid". Nee! Bij voorrang moeten geven gelden zulke regels niet! Hij behoorde gewoon voorrang te moeten geven want die auto kwam van rechts. Dat is de regel. (Maar meneer verzint graag zijn eigen regels.😒)

Aan het eind van de discussie gaf hij mij sarcastisch gelijk, om van het gezeur af te zijn, maar ik had gewoon echt gelijk verdomme.

Je moet een auto van rechts voorrang geven, ongeacht of hij af gaat slaan jouw straat in.

En daarbij had hij ook rekening te houden met de auto van links, die dus weer begon te rijden, ook omdat "rechtdoor op dezelfde weg gaat voor".

De -- van die T-splitsing is dus de hoofdweg en mijn vriend stond in een zijstraat. (Maar dus wel een gelijkwaardige kruising.)

Klacht: mijn vriend en zijn belachelijke gedachtes.
Akkoord met de klacht. Je hebt inderdaad gelijk. Je zou rijinstructeur moeten worden.
Wat betekent deze actie van je vriend voor jullie relatie?
  Moderator woensdag 11 november 2020 @ 12:39:30 #30
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_196185052
Is @DeBraat jouw vriendje TS?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_196188582
Zeikende wijven, goh.....
pi_196213354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:40 schreef DerekB het volgende:
Zeikende wijven, goh.....
Waarom is het zeiken als de vrouw gelijk heeft*? Waarom kunnen jullie het niet gewoon toegeven als de vrouw idd (een keer) gelijk heeft? Word je dan echt zó aangetast in je mannelijkheid?

*Ik benoemde het feit dat een auto van rechts voorrang heeft en ik antwoordde met argumenten op hem. Dat is geen zeiken. (Ik noemde het zo omdat mijn vriend het gezeur vond gezien z'n sarcastische reactie.)
[/quote]
pi_196220519
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:39 schreef Plompzakker het volgende:
Is @:debraat jouw vriendje TS?
(Sorry Braadster), maar nee, gelukkig niet.
[/quote]
pi_196220601
OP niet gelezen maar ik vind ook dat ik vaak gelijk heb
Nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')