quote:Op zondag 8 november 2020 10:30 schreef HansCojona het volgende:
Ik weet het niet hoor mensen, maar Trump en zijn team zijn nog lang niet klaar. Ik zou nog maar even wachten met juichen. The Don gaat dit alsnog winnen. Ik vrees voor de toekomst van de VS als Joe echt wint. IEDEREEN is welkom hoorde ik een journalist huilend vertellen. Dit soort uitspraken komen ons Nederlanders uiteraard bekend voor. Ik geloof niet in God, maar de VS heeft hem in deze donkere tijden hard nodig. Moge hij Donald helpen in zijn strijd tegen de globalisten.
Dan moet hij zichzelf bestraffen, lijkt mij ook beetje grappig.quote:Op zondag 8 november 2020 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Dus geef Trump de tijd en het recht om onderzoek te plegen! (En de fraudeurs te bestraffen!)
Bah, wat een Boze Eend opmerking weer!quote:Op zondag 8 november 2020 10:33 schreef Boze_Eend het volgende:
Ach die mafklapper van een @:onlogisch heeft zijn Trump UI ook al weggedaan.
Het is voorbij ga elkaar lekker pijpen.
IK GA OVER DE SCHREEF! STOP ME DAN!quote:Op zondag 8 november 2020 10:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bah, wat een Boze Eend opmerking weer!
Er zijn al heel wat onderzoeken door de democraten gedaan de afgelopen tijd tot een impeachment aan toe...quote:Op zondag 8 november 2020 10:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan moet hij zichzelf bestraffen, lijkt mij ook beetje grappig.
Ojee, wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen...quote:Op zondag 8 november 2020 10:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
IK GA OVER DE SCHREEF! STOP ME DAN!
Impeachment en andere dingen werkten gewoon niet omdat zijn aanhangers het tegen hielden.quote:Op zondag 8 november 2020 10:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn al heel wat onderzoeken door de democraten gedaan de afgelopen tijd tot een impeachment aan toe...
En we weten allemaal de uitkomst! Amerikaanse politiek is één grote slangenkuil!
De swamp moet nog steeds ge-drained worden... en met Biden aan het roer zal dat zeker niet meer gebeuren!
Fietsentassenquote:Op zondag 8 november 2020 10:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ojee, wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen...
Vond de afgelopen jaren wel verfrissend... Maar misschien zegt dat ook al heel veel over het land inderdaad...quote:Op zondag 8 november 2020 10:50 schreef bianconeri het volgende:
Amerika is sowieso al een zeer verrot land en dat is de afgelopen jaren onder Trump alleen maar vele malen erger geworden.
Maandag eerst naar de rechtbank!quote:Op zondag 8 november 2020 10:54 schreef Twiitch het volgende:
Er waren mij rellen beloofd. Of een burgeroorlog. Zijn die er al? Ik verveel me.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:33 schreef Boze_Eend het volgende:
Ach die mafklapper van een @:onlogisch heeft zijn Trump UI ook al weggedaan.
Het is voorbij ga elkaar lekker pijpen.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
Wel een terechte klacht. Er loopt hier een stel users die werkelijk nooit iets vriendelijks kunnen zeggen.
Ik hoop dat ze in het echte leven wel liefde krijgen
Nogal hypocriet, niet?quote:
Bij AP hebben ze een heel mooi kaartje waar je met je muis overheen kan, zodat je per staat ziet hoeveel kiesmannen ze hebben. Via de NOS kun je die openen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Kan iemand mij ook eens uitleggen, dat als ik een staat aanklik bij die verkiezingen dat alles dan rood wordt (op een paar counties na) voor mijn ogen en dat toch die staat naar Biden gaat?
(Anders ga ik zelf wel even zoeken hoe die kiesmannen verdeeld worden en hoe de spelregels zijn.)
Wat loop je dan te roepen als je dit nog niet eens weet?quote:Op zondag 8 november 2020 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Kan iemand mij ook eens uitleggen, dat als ik een staat aanklik bij die verkiezingen dat alles dan rood wordt (op een paar counties na) voor mijn ogen en dat toch die staat naar Biden gaat?
(Anders ga ik zelf wel even zoeken hoe die kiesmannen verdeeld worden en hoe de spelregels zijn.)
Verklaarquote:Op zondag 8 november 2020 10:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogal hypocriet, niet?
Jij geeft af op het feit dat mensen snel anderen beledigen, terwijl jij het hier in jouw eerste reply ook doet. Dus je bent een hypocriet.quote:Op zondag 8 november 2020 11:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wat loop je dan te roepen als je dit nog niet eens weet?
[..]
Verklaar
Iedereen is hypocriet.quote:Op zondag 8 november 2020 11:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij geeft af op het feit dat mensen snel anderen beledigen, terwijl jij het hier in jouw eerste reply ook doet. Dus je bent een hypocriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |