SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk zijn er hier een hoop bullenbakken die geen leven hebben en 24/7 op het internet zitten.
Ja het boeit me niet dat je niks te doen hebt op je werk. Had dan een betere baan gezocht als je toch maar wat half hier zit om een bullenbak te zijn. Terwijl je een uurtje later op je knietjes voor de baas zit.
Doe er maar mee wat jullie willen treurige galbakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 10:26:16 ]
Kreeg je weer een epileptische aanval?quote:Op zondag 8 november 2020 10:41 schreef JochemSjakie het volgende:
Vanochtend zat je moeder en je zusje op hun knietjes voor mij.
Ja, je bent wel een beetje een domineetje.quote:Op zondag 8 november 2020 10:41 schreef JochemSjakie het volgende:
Vanochtend zat je moeder en je zusje op hun knietjes voor mij.
Precies, lekker man.quote:Op zondag 8 november 2020 10:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, je bent wel een beetje een domineetje.
Nee, ik had 10 euro over en jouw moeder en zusje hadden behoefte om aan mijn paarsgepunte lans te sabbelen, ze wilden eindelijk weer eens een echte man plezieren nadat ze de hele week met jouw cuckgedrag opgescheept zaten.quote:Op zondag 8 november 2020 10:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kreeg je weer een epileptische aanval?
Jij hebt meer pikken in je mond dan andere mensen een corona test in hun mond hebben gehad. Die tien euro heb je van @jigggy gejat en moet je terug betalen. Een echte man schept hier niet over op en heeft foto's al bewijs.quote:Op zondag 8 november 2020 10:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, ik had 10 euro over en jouw moeder en zusje hadden behoefte om aan mijn paarsgepunte lans te sabbelen, ze wilden eindelijk weer eens een echte man plezieren nadat ze de hele week met jouw cuckgedrag opgescheept zaten.
Zozo, je klinkt nogal ziedendwoest.quote:Op zondag 8 november 2020 10:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij hebt meer pikken in je mond dan andere mensen een corona test in hun mond hebben gehad. Die tien euro heb je van @:Jigggy gejat en moet je terug betalen. Een echte man schept hier niet over op en heeft foto's al bewijs.
En wat is een paarsgepuntelans? Heeft iemand erop lopen te stompen?
Jij klinkt als een politicus, je draait om de hete brij heen.quote:Op zondag 8 november 2020 10:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zozo, je klinkt nogal ziedendwoest.
En ik zou @:jigggy zonder problemen 30 euro lenen
@Fugue is bijvoorbeeld wel altijd lievquote:Op zondag 8 november 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
Wel een terechte klacht. Er loopt hier een stel users die werkelijk nooit iets vriendelijks kunnen zeggen.
Ik hoop dat ze in het echte leven wel liefde krijgen
Nee, sorry, ik weet dat je vaak fantaseert over mij, maar ik moet je teleurstellen. Ik ben geen homo.quote:Op zondag 8 november 2020 10:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij klinkt als een politicus, je draait om de hete brij heen.
Duidelijk je bent een homo, hebt meer pikken in je mond dan mensen coronatesten in hun mond hebben.
Iemand stompt op je penis zodat hij paar wordt?
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 8 november 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
Wel een terechte klacht. Er loopt hier een stel users die werkelijk nooit iets vriendelijks kunnen zeggen.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik weet dat je vaak fantaseert over mij, maar ik moet je teleurstellen. Ik ben geen homo.
Je krijgt wat je geeft.quote:Op zondag 8 november 2020 10:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:fugue is bijvoorbeeld wel altijd liev
Ik ben geen vrouw, dus dan mag het.quote:Op zondag 8 november 2020 10:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je krijgt wat je geeft.
Edit: even het hartje weg het werd te gay.
Er zijn ook moderators die geilen op de leed van users. Dan doen ze alsof ze goedbedoelde advies geven maar stompen de ts vervolgens de grond in. Laffe personen zijn dat.quote:Op zondag 8 november 2020 10:51 schreef Fugue het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2020 13:22 schreef MisterWendel het volgende:
[..]
Er zijn ook moderators die geilen op de leed van users. Dan doen ze alsof ze goedbedoelde advies geven maar stompen de ts vervolgens de grond in. Laffe personen zijn dat.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zozo, je klinkt nogal ziedendwoest.
En ik zou @:jigggy zonder problemen 30 euro lenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |