Nah, kan er zo al 2 noemen. Vrij recentquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dit pas de 3e keer dat een VS president niet herkozen wordt toch?
Terschelling heeft geloof ik ook wel eens een opkomst van 132% gehad.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Nevada mag iedereen stemmen die daar verblijft, ja. Inclusief studenten en toeristen.
4 zonder Ford ls ik laatst, de ander was ergens in de grote depressie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet correct, Bush Sr en Carter kan ik mij persoonlijk al herinneren iig. Kweet niet of Ford meetelt maar dan zouden dat er al 3 zijn.
gebeurt regelmatig op de eilanden dat de opkomst boven de 100% ligtquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Terschelling heeft geloof ik ook wel eens een opkomst van 132% gehad.
BNW is de andere kant op, voor gekkies is hier weinig plek.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wacht maar af, je zult spijt krijgen...
Bepaal jij nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:39 schreef Draak31 het volgende:
[..]
BNW is de andere kant op, voor gekkies is hier weinig plek.
Ben je echt wel een loser dus. En Trump is in dat opzicht goed vergiftigd door papa Trump..quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
4 zonder Ford ls ik laatst, de ander was ergens in de grote depressie.
Denk dat Biden ook niet herkozen gaat worden. Die kapt er na 4 jaar vast meequote:Op zaterdag 7 november 2020 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet correct, Bush Sr en Carter kan ik mij persoonlijk al herinneren iig. Kweet niet of Ford meetelt maar dan zouden dat er al 3 zijn.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gebeurt regelmatig op de eilanden dat de opkomst boven de 100% ligt
Als je dat zelf beslist ben je geen loser.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk dat Biden ook niet herkozen gaat worden. Die kapt er na 4 jaar vast mee
Ik vind je ook nogal BNW, maar ik zou je missen hoorquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden?![]()
Je loopt nu zelf met je eigen domheid te koop
Die kan dan eindelijk met pensioen gaan. Was ik Biden was ik al 15 jaar gestopt en zat ik nu aan strand in Florida te genieten van een cocktail.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ford was na aftreden van Nixon. Bush Sr klopt. Carter lijkt ook te kloppen. Hmm. Dit is de volledige lijst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind je ook nogal BNW, maar ik zou je missen hoor
Donkere tijden?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Wees positief voor elkaar in deze donkere tijden. weg met de negativiteit
Ik ook niet. Sterker nog, ik denk dat hij zijn 4 jaar niet vol gaat maken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar?!quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Donkere tijden?![]()
![]()
Het is FEEST![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar ruis.
Verbinding word er niet gemaakt in ieder geval!
Bedoel voor alle duidelijkheid de coronacrisisquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Donkere tijden?![]()
![]()
Het is FEEST![]()
![]()
Ik vind ze ook allebei echt veel te oud om president te zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die kan dan eindelijk met pensioen gaan. Was ik Biden was ik al 15 jaar gestopt en zat ik nu aan strand in Florida te genieten van een cocktail.
Voor hetzelfde geld hebben we straks een wereldleider van 86 jaarquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterker nog, ik denk dat hij zijn 4 jaar niet vol gaat maken.
Eens. Maar dit waren de keuzes.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind ze ook allebei echt veel te oud om president te zijn.
Ik zie Xi het wel zo lang volhouden. Poetin ook.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld hebben we straks een wereldleider van 86 jaar![]()
![]()
Ik ondervind er weinig nadeel van eigenlijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedoel voor alle duidelijkheid de coronacrisis
Die leven voor het vakquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie Xi het wel zo lang volhouden. Poetin ook.
Dat kregen ze zelfs in de Sovjet-Unie niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
Die gerecyclede grapjes bewaar je maar voor reddit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef Peunage het volgende:
Lekker bezig, donnie!
Hij mocht daarna het witte huis niet meer in. Melania zei "I'm sorry Donald, but it's forbiden"
Brezhnev was toch behoorlijk oud?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kregen ze zelfs in de Sovjet-Unie niet voor elkaar.
Putin heeft het beter aangepakt. Dat heeft hij zelfs al in de wet verankerd! Die blijft zitten tot zijn 86ste als hij wilquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie Xi het wel zo lang volhouden. Poetin ook.
Maar Putin wel!quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kregen ze zelfs in de Sovjet-Unie niet voor elkaar.
Ik denk een gekleurde vrouw van 58. Ik denk dat ze Biden hebben 'gebruikt' omdat hij de beste kans maakte.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Heeft gewoon gelijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef Breekfast het volgende:
Nou Trump heeft zoals verwacht weer een meltdown op Twitter.
Surprising indeedquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef Breekfast het volgende:
Hoezo? 9/10 grap.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:48 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Die gerecyclede grapjes bewaar je maar voor reddit.
Ik ook, Maar als politieker snap ik ook dat je absoluut het hoogste wil halen uit je carrière. President zijn van de VS. Is echt de hoogste politieke functie dat je kan hebben. Nu heeft hij wellicht gevoel van: Ik heb nu het hoogste bereikt in mijn leven....quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind ze ook allebei echt veel te oud om president te zijn.
Klinkt als een mooi verhaal voor BNW.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk een gekleurde vrouw van 58. Ik denk dat ze Biden hebben 'gebruikt' omdat hij de beste kans maakte.
Prachtig om te zien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef Breekfast het volgende:
Wat is BNW?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi verhaal voor BNW.
Jij leeft niet in Belgiëquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ondervind er weinig nadeel van eigenlijk
Dat denk ik ook. Hoeft niet iets slechts te zijn overigens. Heb me niet zo verdiept in Harris.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk een gekleurde vrouw van 58. Ik denk dat ze Biden hebben 'gebruikt' omdat hij de beste kans maakte.
Een subforum voor de zaken die waar zouden kunnen zijn mits je alle feiten buiten beschouwing laat die het tegenspreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |