De reacties op die tweet ookquote:
Ik vond Obama niet gekunsteld, gewoon een erg goede spreker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Dat maakt hem menselijker. Obama was met zijn opgestroopte mouwen en honingstem natuurlijk een nogal gladde prater, en Trump is een showman. Verfrissend dat iemand aan de beurt is die niet helemaal gekunsteld praat.
die laatste speech van Biden was beter dan trump ooit heeft gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zal best maar als je ziet hoe hij stottert en overkomt dan ben je echt een mongool als je daar het probleem niet van inziet. Of een blinde democratische idioot, dat kan ook.
Er zullen er snel meer volgen. Genoeg Republikeinen die blij zullen zijn als ze hun partij weer terug hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jeb Bush feliciteert Biden
Jeb Bush just tweeted congrats to Biden. Watch for a bunch of these from Republicans as the day goes on. Not sure it will prompt Trump to concede, but the nation is moving on.
Dat weet ik nog niet zo goed. Biden verslaat wel een zittend president met een bizar actieve achterban. Dat is écht niet een heel makkelijke challenge geweest. Met een Obama-like kandidaat had je het misschien wel beter gedaan in de senaatsverkiezingen en het huis, maar goed. Joe zou de blue wall rebuilden en dat heeft hij gedaan + meer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, ik zeg alleen dat de Dems het zich onnodig moeilijk hebben gemaakt met deze kandidaat. Zet er een frisse jonge vent neer en dan was het denk wel soepeler gegaan.
quote:
Reagan was dan ook seniel in zijn tweede termijn, het Witte Huis werd toen door Nancy en wat vertrouwelingen gerund.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Reagan was ook al op leeftijd bij zijn laatste termijn dacht ik.
Heeft Jeb nog een politieke rol?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jeb Bush feliciteert Biden
Jeb Bush just tweeted congrats to Biden. Watch for a bunch of these from Republicans as the day goes on. Not sure it will prompt Trump to concede, but the nation is moving on.
kan niet wachten op de inauguratie.....gewoon weer helemaal vol daar in plaats van 10% toen met Trumpquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:26 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hoe ging dit vier jaar geleden eigenlijk? Gingen er toen ook zoveel mensen zingend en dansend de straat op? Ik kan het me helemaal niet herinneren, waarschijnlijk omdat ik zelf mijn verdriet over de verkiezing van Trump aan het verdrinken was
dit zegt natuurlijk genoeg he......narcist in hart en nierenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:27 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Op dit soort momenten op een golfbaan te staan als president.
Prima felicitatie van Rutte.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:21 schreef JohnBercow het volgende:
Prime Minister Roete of the Netherlands
[ twitter ]
Ik dacht juist dat de inauguratie van Trump de drukbezochtste inauguratie was? Een heel betrouwbare bron verklaarde dat destijds...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kan niet wachten op de inauguratie.....gewoon weer helemaal vol daar in plaats van 10% toen met Trump
Gewoon een standaard dingetje, volgens mij heeft Rutte 4 jaar terug hetzelfde gezegd over Trumpquote:
Als je de gephotoshopte beelden gelooft wel, jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:28 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de inauguratie van Trump de drukbezochtste inauguratie was? Een heel betrouwbare bron verklaarde dat destijds...
Mja een tikje menselijker is prima, maar die pijnlijke uitglijders waarin hij zijn kleindochter voorstelt als zijn dode zoon gaat toch wel een tikje verder dan dat... maar goed, beste man heeft gewonnen, denk alleen wel dat hij binnen 2 jaar de pijp uit is...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Dat maakt hem menselijker. Obama was met zijn opgestroopte mouwen en honingstem natuurlijk een nogal gladde prater, en Trump is een showman. Verfrissend dat iemand aan de beurt is die niet helemaal gekunsteld praat.
Wel de straat op, maar niet zingend en dansend. In ieder geval niet in NYC en DC, daar kwamen meteen womans marchesquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:26 schreef Manusje_v_a het volgende:
Hoe ging dit vier jaar geleden eigenlijk? Gingen er toen ook zoveel mensen zingend en dansend de straat op? Ik kan het me helemaal niet herinneren, waarschijnlijk omdat ik zelf mijn verdriet over de verkiezing van Trump aan het verdrinken was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |