SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja en kans dat biden lang mee gaat is kleinquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Voor het eerst een vrouw als vice president ook, moeten ze alle plees in het Witte huis en Air Force One aanpassen.
sowwwquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa OMFG
DOEI VIEZE VETKWAB DAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Dat is echt het allerbelangrijkste nuquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Voor het eerst een vrouw als vice president ook, moeten ze alle plees in het Witte huis en Air Force One aanpassen.
Op de dag van de inauguratiequote:Op zaterdag 7 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer breekt de pleuris uit in Amerika?
zeg ehhh....quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Ja die kans zit erin, weet zeker dat zij dan ook Stacey Abrams als vice president kiest, 100 procent zeker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ja en kans dat biden lang mee gaat is klein
Nee, want dan wordt iemand van de partij van Biden naar voren geschoven, of er komen nieuwe verkiezingenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef mschol het volgende:
wat als biden doodgaat voor de inauguratie? mag/moet trump dan door?![]()
?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen welkom terug of zo?
Lauw
AROMAT ERWTEN SOEPquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerste fokvakantie ooit gehad
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerste fokvakantie ooit gehad
Niet noemenswaardig. Its all good all good.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Genot !!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
zon narcist en dan zo voor de hele wereld verliezen
Ik ben altijd viesmad toch.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh gelukkig, dacht dat viesmad was
ja hequote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Krijg toch wel beetje kippenvel hoor als ik die juichende mensen daar op straat zie.
link????quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Krijg toch wel beetje kippenvel hoor als ik die juichende mensen daar op straat zie.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
pakje peuken roken om het te vieren
Fake newsquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Nichtje van me neukt zijn chefkok.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
zon narcist en dan zo voor de hele wereld verliezen
ja is gestoord natuurlijk/ het is gewoon bijna de helftquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet niet dat Trump naar ik meen de meeste stemmen ooit heeft gekregen als rep kandidaat.
Het land is nogal gepolariseerd momenteel. Aan Biden de schone taak om weer eenheid te creeeren voor zijn middagslaapje.
Stoptober is toch voorbij, dus nu kan hetquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
pakje peuken roken om het te vieren
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stoptober is toch voorbij, dus nu kan het
Het bericht waarvan je wist dat zou komenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:16 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)zaak.html?redirect=1
Vieze Rudyquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
die advocaat van trump heeft blijkbaar gezegd dat er stem biljetten zijn gebruikt met stemmen van dode mensen en dat er opnieuw stembiljetten zijn ingevuld ;P
Het heeft wel voor een historisch hoge opkomst gezorgd iddquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet niet dat Trump naar ik meen de meeste stemmen ooit heeft gekregen als rep kandidaat.
Het land is nogal gepolariseerd momenteel. Aan Biden de schone taak om weer eenheid te creeeren voor zijn middagslaapje.
De Lange Frans van de VS, maar dan iemand die hoogopgeleid is...quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die nos meneer zei dat het eerst een gespecteerde advocaat was maar nu een complotdenker
zo gehaat was die iddquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heeft wel voor een historisch hoge opkomst gezorgd idd
ja en de advocaat van de president. Das wel een positiequote:Op zaterdag 7 november 2020 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Lange Frans van de VS, maar dan iemand die hoogopgeleid is...
Zal jou eens specterenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die nos meneer zei dat het eerst een gespecteerde advocaat was maar nu een complotdenker
Oude 9-11 held maar daarna de prut en de gekte in geraakt ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dans al in mijn boxershort rondquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
FEEST UITSTRALING FEEST
[ afbeelding ]
na het feestquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dans al in mijn boxershort rond![]()
Helikopteren jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wat het nog boeide: Nevada is ook gecalld. 290 - 214.
Nu kunnen we gaan wedden of Biden de vier jaar volmaaktquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
daaaaaaaaaaaaaamn ben wel echt blij.
natuurlijk de vraag wat voor griezel biden gaat worden maar van trump zijn we af.
nopes.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu kunnen we gaan wedden of Biden de vier jaar volmaakt
ik zou niet weten waarom hij een griezel zou worden/zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
daaaaaaaaaaaaaamn ben wel echt blij.
natuurlijk de vraag wat voor griezel biden gaat worden maar van trump zijn we af.
Of die stort vanavond neer na een overwinningsdansje, een blauw pilletje en drie biertjes.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu kunnen we gaan wedden of Biden de vier jaar volmaakt
wanneer de jongste president ooit..quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
maar is niet erg. Komt er een vrouw![]()
hebben ze eerst al geschiedenis geschreven met Obama. en nu met een vrouw
Je weet het niet met die amerikanenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom hij een griezel zou worden/zijn
Over acht jaar White Lives Mattersquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
maar is niet erg. Komt er een vrouw![]()
hebben ze eerst al geschiedenis geschreven met Obama. en nu met een vrouw
iedereen een proces aanspannen die tegen hem isquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom hij een griezel zou worden/zijn
KRAK ahahahaha!!!!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:36 schreef Amarantha het volgende:
Oh kutzooi volgens mij is mijn bureaustoel kapot.
Nee dat niet maar hij zakt langzaam steeds weer naar beneden.quote:
Hoe laat is dat hier?quote:President-elect Joe Biden will address the nation at 8 p.m. ET Saturday in Wilmington Delaware, according to a press release from the Biden-Harris campaign.
Jawel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
tenminste hier was niemand pro trump toch?
oh hahahahaha hahahahaha hahahahah HAHAHAHAHAHHH HAhahahaquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene die je geblocked hebt.
Kamala doet even een pilletje in zijn drankje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die stort vanavond neer na een overwinningsdansje, een blauw pilletje en drie biertjes.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kamala doet even een pilletje in zijn drankje.
Nou ik ben niet pro-trump. Maar ook niet zo zwaar anti.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
tenminste hier was niemand pro trump toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging hem niet om zijn stemmers maar om om hem zelfquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik ben niet pro-trump. Maar ook niet zo zwaar anti.
Het was toch toentertijd wel een dingetje. Iemand die meer zou opkomen voor de gewone man en de zwarte gemeenschap.
Een tijdje ging dat ook heel goed en hadden meer zwarten banen dan ooit.
Het is ergens wel jammer dat dit zo moet eindigen. (Maar ook wel beter ja)
WAT VRETEN WEquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk morgenochtend die speech wel terug dan.
Ja dat denk ik dus niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het ging hem niet om zijn stemmers maar om om hem zelf
En levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Triest hoor, dat Trump zo’n slecht verliezer is
Jawel, Trump moet zijn achterban rustig houden en tot bedaren brengen in plaats van ophitsen, ik denk dat er een miljoen gewapende rednecks klaarstaan om Biden en consorten plat te rijden in hun pick-ups.quote:
Stand byquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Trump moet zijn achterban rustig houden en tot bedaren brengen in plaats van ophitsen, ik denk dat er een miljoen gewapende rednecks klaarstaan om Biden en consorten plat te rijden in hun pick-ups.
Nee joh, het is het zielige afdruipen wat het nou juist ongevaarlijk maakt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Trump moet zijn achterban rustig houden en tot bedaren brengen in plaats van ophitsen, ik denk dat er een miljoen gewapende rednecks klaarstaan om Biden en consorten plat te rijden in hun pick-ups.
Nee Trumpje dient zich presidentieel te gedragen en het volk te verenigen na zo'n nederlaag, zelfs prominente Republikeinen zoals Jeb Bush wensen Biden veel geluk en wijsheid toe en scharen zich achter de nieuwe president, zoals het hoort in een Verenigde Staten, anders kun je net zo goed met twee staten verder gaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, het is het zielige afdruipen wat het nou juist ongevaarlijk maakt.
heb je nou korting gekregen op je keuken?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Het waren 3 fijne gangen en het dessert maakte het wel af, iijstaart met geconfedereerde peren.
Ja eerst veel korting en toen gekozen voor duurde apparatuur met tochscreen kleuren WiFi enzo dus toch weer iets duurder gemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nou korting gekregen op je keuken?
met wifi? Wat dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja eerst veel korting en toen gekozen voor duurde apparatuur met tochscreen kleuren WiFi enzo dus toch weer iets duurder gemaakt.
zon scherm voor recepten. laten ze je alleen maar recepten voor vleermuisgerechten zienquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunnen de Chinezen zien wat we koken
Paar Oeigoeren erbij om af te wassen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunnen de Chinezen zien wat we koken
en wanneer wordt die geplaatst ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele mooie multizone inductie plaat gekozen ook, extra breed.
En een extra grote stoomcombi oven. Mooi all black.
waarom dan toch voor gas?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb voor gas gekozen. Terwijl inductie natuurlijk stukken beter is eigenlijk.
beter? anders.. Ik vind het sneller/makkelijker dan gas. Maar beter? mwah. Beter schoon te maken, hands downquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb voor gas gekozen. Terwijl inductie natuurlijk stukken beter is eigenlijk.
Het gevoel dat je meer controle hebt. En mijn oog was gevallen op een mooie kookplaat.quote:
Echte koks koken op gas, meer vermogen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yepquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echte koks koken op gas, meer vermogen.
Hebben deze gekocht, kun je soort van grote grilplaten opleggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gevoel dat je meer controle hebt. En mijn oog was gevallen op een mooie kookplaat.
Zou nu voor inductie kiezen denk ik met meerdere zones.
ik vind dat schoonmaken wel echt een pluspunt plus je hebt meer 'aanrecht' ruimtequote:Op zaterdag 7 november 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter? anders.. Ik vind het sneller/makkelijker dan gas. Maar beter? mwah. Beter schoon te maken, hands down
en je moet de elektrische aansluiting er voor hebben om een beetje kookplaat te kunnen faciliteren.
sjiekquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben deze gekocht, kun je soort van grote grilplaten opleggen.
https://www.neff-home.com(...)kookplaten/T68TL6UN2
dat schoonmaken wel jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind dat schoonmaken wel echt een pluspunt plus je hebt meer 'aanrecht' ruimte
Mooiquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben deze gekocht, kun je soort van grote grilplaten opleggen.
https://www.neff-home.com(...)kookplaten/T68TL6UN2
helaas wordt dat uitgebannen..quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echte koks koken op gas, meer vermogen.
Nou dat is natuurlijk niet zo, gas blijft wel gewoon.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:22 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas wordt dat uitgebannen..
maar ik ben ook pro gas, inductie vind ik niks
als het aan de overheid ligt gaat iedereen er vanafquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is natuurlijk niet zo, gas blijft wel gewoon.
geen zeelandnet meerquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-na-verkiezing-biden
ja is niet te betalen tochquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
als het aan de overheid ligt gaat iedereen er vanaf
dat het eerste proefproject voor het ombouwen van een wijk gigantisch is gefaald zegt overigens nog wel genoeg over de bijna onmogelijk taak
dat was volgens mij wel de reden dat de gemeente het project teruggaf aan de overheid ofzoquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://topasianbrides.com/indonesian-brides/
ik moest iets soortgelijks denkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://topasianbrides.com/indonesian-brides/
Ja dat zijn domme projecten geannexeerd door opportunistische LinkedIn “experts”.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was volgens mij wel de reden dat de gemeente het project teruggaf aan de overheid ofzo
https://www.nu.nl/klimaat(...)wijk-stilgelegd.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
zolang de overheid de touwtjes niet in handen neemt blijf je dit houdenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zijn domme projecten geannexeerd door opportunistische LinkedIn “experts”.
Met een slechte budgettering en visie krijg je dit soort dingen.
Maar NL moet niet van gas af maar de klimaatdoelen halen en dat kan ook prima met hybride oplossingen.
Van gas ombouwen naar kolen om de werkgelegenheid in de mijnen te steunen.quote:
Door jou. Gisteren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
Zin in poesta, maar die zijn al opgegeten door iemand
dit ja, incl subsidies om kolencentrales te bouwenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van gas ombouwen naar kolen om de werkgelegenheid in de mijnen te steunen.
nee joh, die (melanie) heeft de benen dan al genomen en hij wordt door secret service eruit gesleurd en bij het lokale politiebureau gedumptquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
die blijft weigeren en wordt begin volgend jaar door Melania aan z'n oor het witte huis uitgetrokken
soms wil je best een vlieg zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag me wel af hoe het de komende dagen / weken gaat lopen daar
Wat?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soms wil je best een vlieg zijn
Mag ik je doodslaan dan ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soms wil je best een vlieg zijn
ik denk vooral heel erg gefocust op de eventuele hertellingen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag me wel af hoe het de komende dagen / weken gaat lopen daar
Ik hoop het niet iddquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk vooral heel erg gefocust op de eventuele hertellingen.
verwacht niet dat er echt grootschalige rellen komen ofzo
Weekje vrij en een „overwinteringstent“ voor de planten aan het opzetten.... versleten dus al dagen ......quote:
Als 't niet zo gaat als 't moet.. dan moet 't maar zoals 't gaat toch, rustige and oenquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
Weekje vrij en een „overwinteringstent“ voor de planten aan het opzetten.... versleten dus al dagen ......
Gaat zo moeizaam met 2 vastgeschroefde poten
Beter op de muur als in je soep. Geeft zo‘ntroep als je hem doodslaatquote:
Ballerinaquote:
Ja maar wil/moet van het weekend af zijn .... winter komtquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als 't niet zo gaat als 't moet.. dan moet 't maar zoals 't gaat toch, rustige and oen
Is die speciaal naar jouw gekomen dan ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Vannacht om twee uur hier is de speech van Biden.
Kijk nog liever naar groeiend gras.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Is die speciaal naar jouw gekomen dan ?
dan slaap ik al hoorquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Wordt morgen 100.000 keer herhaald op 50.000 zenders dus waarom zou ik mijn nachtrust opofferen voor een president die al over de houdbaarheidsdatum heen isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
door zeer ernstig verkortte clinical trails?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
AstraZeneca denkt in december te kunnen vaccineren
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
Wordt morgen 100.000 keer herhaald op 50.000 zenders dus waarom zou ik mijn nachtrust opofferen voor een president die al over de houdbaarheidsdatum heen isOh maar kan best dat ik sowieso nog wakker ben dan dus dan kan ik ook wel kijken. Blijf er niet voor wakker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
tijd voor lavaquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik lig onder een dekentje op de bank maar heb het nog koud.
jezus wat een schoft zegquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een mongool.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)uatie-bij-concurrent
dmquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
De wereld wordt wel een stukje saaier. Gelukkig hebben we corona nog
En Uitstraling.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
De wereld wordt wel een stukje saaier. Gelukkig hebben we corona nog
wat ze allemaal we niet verzinnenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat programma maandagavond op SBS
alle hens aan dek
wat uitgerangeerde BN'ers die de 'noordelijke oceaanroute' gaan zeilen.
Zal wel die langs Rusland zijn (Noord Oostelijke Passage), kleven wat minder regeltjes aan
ja ze moeten wat.. veel shows kunnen vanwege keronaas niet opgenomen worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ze allemaal we niet verzinnen
Alle seizoenen van spel zonder grenzen weer uitzenden. Zou kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ze moeten wat.. veel shows kunnen vanwege keronaas niet opgenomen worden.
Voro de zekerheid dan het dubbele bieden. Dan bied je 100% meer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
als je een hoger bod doet dan de vraagprijs, hoe reken je dan uit hoeveel procent dat is?
(hoger bod - vraagprijs) / vraagprijs * 100quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
als je een hoger bod doet dan de vraagprijs, hoe reken je dan uit hoeveel procent dat is?
jawel maar ik begrijp het nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
(hoger bod - vraagprijs) / vraagprijs * 100
Bijvoorbeeld
(220 - 200)/ 200 * 100 = 10%
Of begrijp ik de vraag niet?
waar ging dat ook weer over?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle seizoenen van spel zonder grenzen weer uitzenden. Zou kijken.
Wilde ik vroeger altijd aan meedoen. Kan me wel nog een zevenkamp herinneren in de buurt waar ik woonde waar ze best coole spellen hadden.quote:
haha nicequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde ik vroeger altijd aan meedoen. Kan me wel nog een zevenkamp herinneren in de buurt waar ik woonde waar ze best coole spellen hadden.
Nichtje van me was daar CEO.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wilde ik vroeger altijd aan meedoen. Kan me wel nog een zevenkamp herinneren in de buurt waar ik woonde waar ze best coole spellen hadden.
ik naai r obiquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was daar sterrenkok. Ik ben ook de dochter van een ambassadeur.
Jeetje begin je niet een beetje moe te worden van jezelf?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef Modus het volgende:
Maatje van me had Te Land, Ter Zee en In De Lucht bedacht. En neefje van hem maakte alle Rolls-Royces schoon van Joop van den Ende. En neukte Linda de Mol op het toilet. Met snuif in zijn neus van Willem H.
Simpel plebs moet er ook zijn hequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
k heb niet zulke belangrijke familieleden
Niet van mezelf nee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje begin je niet een beetje moe te worden van jezelf?
Nichtje van me ook maar dan met precies 1 meer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb wel met meerdere chefkoks gewerkt
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/fi(...)dId=8011685_e5aa13f2
toilet van bitterbal werd ontstopt
US verteld verhalen maar ze zijn wel deels waar he?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me ook maar dan met precies 1 meer.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me ook maar dan met precies 1 meer.
aromaccinoquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd voor koek en koffie mij dunkt
hoe keek diequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag net dat Trump weer terug is van zijn golfpartijtje.
Zo jammer dat hij geen persconferentie geeft
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
TheRealAmadePama@Twitter:
"Ben stoooooooooned"............
The joint is big... It is huge... It's the biggest joint ever...quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Zijn mensen te stoned om ruzie te maken en om elkaar neer te schieten enz.
Wil jij dan mijn vicepresident worden?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
The joint is big... It is huge... It's the biggest joint ever...
Looooserrrrquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net geplaatst op ad met bericht dat hij terug komt bij de white house
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |