SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja en kans dat biden lang mee gaat is kleinquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Voor het eerst een vrouw als vice president ook, moeten ze alle plees in het Witte huis en Air Force One aanpassen.
sowwwquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa OMFG
DOEI VIEZE VETKWAB DAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
Dat is echt het allerbelangrijkste nuquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Voor het eerst een vrouw als vice president ook, moeten ze alle plees in het Witte huis en Air Force One aanpassen.
Op de dag van de inauguratiequote:Op zaterdag 7 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer breekt de pleuris uit in Amerika?
zeg ehhh....quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Ja die kans zit erin, weet zeker dat zij dan ook Stacey Abrams als vice president kiest, 100 procent zeker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ja en kans dat biden lang mee gaat is klein
Nee, want dan wordt iemand van de partij van Biden naar voren geschoven, of er komen nieuwe verkiezingenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:07 schreef mschol het volgende:
wat als biden doodgaat voor de inauguratie? mag/moet trump dan door?![]()
?quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen welkom terug of zo?
Lauw
AROMAT ERWTEN SOEPquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerste fokvakantie ooit gehad
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eerste fokvakantie ooit gehad
Niet noemenswaardig. Its all good all good.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Genot !!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
zon narcist en dan zo voor de hele wereld verliezen
Ik ben altijd viesmad toch.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh gelukkig, dacht dat viesmad was
ja hequote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Krijg toch wel beetje kippenvel hoor als ik die juichende mensen daar op straat zie.
link????quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Krijg toch wel beetje kippenvel hoor als ik die juichende mensen daar op straat zie.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
pakje peuken roken om het te vieren
Fake newsquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Nichtje van me neukt zijn chefkok.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
zon narcist en dan zo voor de hele wereld verliezen
ja is gestoord natuurlijk/ het is gewoon bijna de helftquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet niet dat Trump naar ik meen de meeste stemmen ooit heeft gekregen als rep kandidaat.
Het land is nogal gepolariseerd momenteel. Aan Biden de schone taak om weer eenheid te creeeren voor zijn middagslaapje.
Stoptober is toch voorbij, dus nu kan hetquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
pakje peuken roken om het te vieren
quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stoptober is toch voorbij, dus nu kan het
Het bericht waarvan je wist dat zou komenquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:16 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/verkiez(...)zaak.html?redirect=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |