abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 november 2020 @ 16:34:37 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_196172230
Lieve @-Deluzion- ,

Zou je eens willen proberen bij het probleem te blijven uit de OP?
Want ik merk in bijna alle topics die je opent dat binnen no time al je andere problemen er weer bij worden gesleept waardoor je topics altijd dezelfde kant uit gaan.
Ik begrijp heus wel dat jouw problematiek hecht verweven is en je die dingen moeilijk los van elkaar kunt zien. Toch zijn al die andere dingen geen zaken voor LIF, en kunnen we je daar niet mee helpen.
disclaimer
pi_196205725
Valt je haar alleen uit op je hoofd of ook over de rest van je lichaam, denk aan oksels, benen, borst, schaamhaar, enz?
pi_196212450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 15:49 schreef DocterProfessor het volgende:
Valt je haar alleen uit op je hoofd of ook over de rest van je lichaam, denk aan oksels, benen, borst, schaamhaar, enz?
Alleen hoofdhaar maar ik ben in de tegenaanval gegaan qua voeding en supplementen.
Chronische (extreme) Stress zal helaas altijd blijven maar dat heb ik altijd gehad vanaf mijn zeventiende dus dat zie ik niet echt als oorzaak van haaruitval...
Naja haaruitval hoort bij mijn leeftijd denk ik.

Alleen al als je de trainers in de eredivisie ziet dan zijn de meeste gewoon kaal.

Nederlands elftal, Frank de Boer = Kaal (heeft haartransplantatie ondergaan)
Ajax, Erik ten Hag = Kaal
Feyenoord, Dick advocaat = Kaal (mislukte haartransplantatie)
Vitesse, Thomas Letsch = Kaal
FC Utrecht, John vd Brom = Kalend (loopt eigenlijk voor lul met zijn kapsel)
Ado Den Haag, Aleksandar Ranković = Kaal
Fortuna Sittard, Kevin Hofland = Kaal
RKC, Fred Grim = Kaal
SC Heerenveen, Johnny Jansen = Kaal
FC Groningen, Danny Buijs = Kaal
AZ Alkmaar, Arne Slot = Kaal
Heracles Almelo, Frank Wormuth = Kalend, norwood 3 met dunner wordend haar
VVV Venlo, Hans de Koning = kalend norwood 2,5 met dunner wordend haar
Willem 2 Adrie Koster = Kalend met combover
FC Emmen = Dick Lukkien = Bijna kaal Norwood 4

FC Twente, Ron Jans = Niet kalend, norwood 2 met inhammen en dunner wordend haar
Sparta, Henk Fraser = Niet kalend Norwood 1 maar is niet Kaukasisch
PEC Zwolle, John Stegeman = Niet kalend norwood 1
PSV, Roger Schmid = Niet kalend norwood 1

Dus van de 17 trainers van Kaukasische afkomst zijn er 14 kaal of kalend.

Nu is het mijn beurt... er is echter een huge problem... kaal worden vind ik niet zo erg op mijn leeftijd echter mijn gezichtsvorm is misvormd dus kan ik het niet meer camoufleren met haar :')
Ik ga dus een masker aanschaffen, een andere oplossing zie ik niet.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196215151
Wat voor masker? :o
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_196216827
Een masker :') ik zie wel een andere oplossing, gewoon accepteren dat dit het is.
pi_196224952
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 07:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Een masker :') ik zie wel een andere oplossing, gewoon accepteren dat dit het is.
Zo ver is het nog niet.

Ik ben nu nog in de tegenaanval. En het lijkt al effect te hebben. Geen haren meer op kussen na ontwaken.

Ik drink nu dagelijks groentesappen (spinazie ,komkommer, boerenkool, prei) om de dag een ei, walnoten, notenreep en ik eet ook dagelijks weer een kleine hoeveelheid vlees en vis (na 3 jaar vegetariër te zijn geweest) en voedingssupplementen B12, D, Levertraan, A-Z, en gummies voor krachtiger haar.

Ik merk nu al iets van resultaat, het haar voelt minder futloos aan en ongeveer de helft minder haarverlies tijdens het kammen. Een paar weken geleden zat mijn hele hand nog onder het haar als ik mijn vingers er door deed tijdens het in model brengen. Ik hoop dat het doorzet.
Ik heb geen idee of het haar dat verloren is weer aangroeit , die kans lijkt mij niet zo groot gezien mijn leeftijd maar het haar dat ik nog heb probeer ik nog zo lang mogelijk te behouden.

Ik ben heel serieus wat betreft een masker. Je moet het een beetje zo zien...
Neem deze gamepersonage ... hij moet zijn kaak camoufleren met een kaakprothese.. bij mij voelt dat exact hetzelfde alleen dan door mijn gezichtsvorm te camoufleren met haar. Dat lukte vroeger altijd want ik was een HaarGod.
Het heeft tijd nodig maar als ik zo door blijf gaan kan ik misschien na maanden iets van herstel ervaren... als vitaminen tekort inderdaad de oorzaak is van haaruitval.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196224990
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 07:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Een masker :') ik zie wel een andere oplossing, gewoon accepteren dat dit het is.
Kaal worden op mijn leeftijd vind ik jammer maar geen heel groot probleem mits ik een gezichtsvorm had dat erbij past.
Een mooi voorbeeld is Pep Guardiola maar bij sommigen staat kaal dus helemaal niet zoals Prince William.

Hoe langer je gezicht in lengte en smal qua breedte en hoe minder grofheid in je gezicht des te dramatischer je hoofd eruit ziet zonder haar.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196229425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Alleen hoofdhaar maar ik ben in de tegenaanval gegaan qua voeding en supplementen.
Chronische (extreme) Stress zal helaas altijd blijven maar dat heb ik altijd gehad vanaf mijn zeventiende dus dat zie ik niet echt als oorzaak van haaruitval...
Naja haaruitval hoort bij mijn leeftijd denk ik.

Alleen al als je de trainers in de eredivisie ziet dan zijn de meeste gewoon kaal.

Nederlands elftal, Frank de Boer = Kaal (heeft haartransplantatie ondergaan)
Ajax, Erik ten Hag = Kaal
Feyenoord, Dick advocaat = Kaal (mislukte haartransplantatie)
Vitesse, Thomas Letsch = Kaal
FC Utrecht, John vd Brom = Kalend (loopt eigenlijk voor lul met zijn kapsel)
Ado Den Haag, Aleksandar Ranković = Kaal
Fortuna Sittard, Kevin Hofland = Kaal
RKC, Fred Grim = Kaal
SC Heerenveen, Johnny Jansen = Kaal
FC Groningen, Danny Buijs = Kaal
AZ Alkmaar, Arne Slot = Kaal
Heracles Almelo, Frank Wormuth = Kalend, norwood 3 met dunner wordend haar
VVV Venlo, Hans de Koning = kalend norwood 2,5 met dunner wordend haar
Willem 2 Adrie Koster = Kalend met combover
FC Emmen = Dick Lukkien = Bijna kaal Norwood 4

FC Twente, Ron Jans = Niet kalend, norwood 2 met inhammen en dunner wordend haar
Sparta, Henk Fraser = Niet kalend Norwood 1 maar is niet Kaukasisch
PEC Zwolle, John Stegeman = Niet kalend norwood 1
PSV, Roger Schmid = Niet kalend norwood 1

Dus van de 17 trainers van Kaukasische afkomst zijn er 14 kaal of kalend.

Nu is het mijn beurt... er is echter een huge problem... kaal worden vind ik niet zo erg op mijn leeftijd echter mijn gezichtsvorm is misvormd dus kan ik het niet meer camoufleren met haar :')
Ik ga dus een masker aanschaffen, een andere oplossing zie ik niet.
Iedereen heeft wel wat, en sommigen kunnen er beter mee omgaan dan anderen, dat is het verschil en dat kun je alleen van binnenuit doen. Maar ik zie op je foto's dat je redelijk lang haar hebt, dan trek je het ook makkelijker uit en breekt het sneller wanneer je het wast of kamt.

Die gamepersonage in je andere post mist zijn hele onderkaak, dat camoufleren heeft als doel andere mensen niet te laten schrikken, zie je ook bij sommige mensen die bijv. ernstig verbrand zijn aan hun gezicht dat ze zo'n masker dragen. Ben je zo ernstig misvormd dat je mensen laat schrikken door je verschijning, ala Elephant Man?
pi_196229687
Op basis van je foto's denk ik dat het stress gerelateerd is. Het lijkt mij in ieder geval geen normaal kalend proces zoals dat bij de meeste mannen gebeurt. Dat gaat toch vrij geleidelijk en daarbij vallen er niet zo maar plukken haar op willekeurige plekken van je hoofd.
pi_196229762
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 17:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zo ver is het nog niet.

Ik ben nu nog in de tegenaanval. En het lijkt al effect te hebben. Geen haren meer op kussen na ontwaken.

Ik drink nu dagelijks groentesappen (spinazie ,komkommer, boerenkool, prei) om de dag een ei, walnoten, notenreep en ik eet ook dagelijks weer een kleine hoeveelheid vlees en vis (na 3 jaar vegetariër te zijn geweest) en voedingssupplementen B12, D, Levertraan, A-Z, en gummies voor krachtiger haar.

Ik merk nu al iets van resultaat, het haar voelt minder futloos aan en ongeveer de helft minder haarverlies tijdens het kammen. Een paar weken geleden zat mijn hele hand nog onder het haar als ik mijn vingers er door deed tijdens het in model brengen. Ik hoop dat het doorzet.
Ik heb geen idee of het haar dat verloren is weer aangroeit , die kans lijkt mij niet zo groot gezien mijn leeftijd maar het haar dat ik nog heb probeer ik nog zo lang mogelijk te behouden.

Ik ben heel serieus wat betreft een masker. Je moet het een beetje zo zien...
Neem deze gamepersonage ... hij moet zijn kaak camoufleren met een kaakprothese.. bij mij voelt dat exact hetzelfde alleen dan door mijn gezichtsvorm te camoufleren met haar. Dat lukte vroeger altijd want ik was een HaarGod.
Het heeft tijd nodig maar als ik zo door blijf gaan kan ik misschien na maanden iets van herstel ervaren... als vitaminen tekort inderdaad de oorzaak is van haaruitval.
Er is niks mis met je hoofd gast, alleen in je hoofd. Uit elke foto blijkt dat je geen lang hoofd hebt.
pi_196267299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
Op basis van je foto's denk ik dat het stress gerelateerd is. Het lijkt mij in ieder geval geen normaal kalend proces zoals dat bij de meeste mannen gebeurt. Dat gaat toch vrij geleidelijk en daarbij vallen er niet zo maar plukken haar op willekeurige plekken van je hoofd.
Vanmiddag krijg ik meer te weten. Andere kant van het haar begint ook dunner te worden. Ik denk toch mannelijke kaalheid
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196294551
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
Op basis van je foto's denk ik dat het stress gerelateerd is. Het lijkt mij in ieder geval geen normaal kalend proces zoals dat bij de meeste mannen gebeurt. Dat gaat toch vrij geleidelijk en daarbij vallen er niet zo maar plukken haar op willekeurige plekken van je hoofd.
Ja, dermatoloog constateerde wel mannelijke kaalheid maar ook plekken op mijn hoofd met kaalheid die normaal gesproken onaangetast blijven in het proces.
Maar het haar valt zo gemakkelijk uit dat dit past bij een traumatische gebeurtenis of chronische/ernstige stress.
Het is ook niet zeker of het haar dat ik verloren heb ooit weer opnieuw groeit dit komt omdat stress mannelijke kaalheid kan doen versnellen. Ik ben zo'n 60% van mijn haar kwijt inmiddels.
Ook heb ik mijn bloed weer laten testen en daar moet ik nog uitslag van krijgen.
Fysiotherapeut constateerde dat mijn lichaam nooit in ontspannen modus is.. zelfs als ik niks doe en gewoon zit dan verkrampt mijn lichaam alsnog.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196295850
Broer kan je niet gewoon baardje laten groeien
pi_196298607
Ik heb het ook gehad, ik was toen 29/30. Ook een periode vol stres (heeft zes jaar geduurd, van het ene probleem in het andere) S'morgens kussen vol haren en meer rare effecten (ik viel ook tegen de muur aan en moest met twee handen hiertegen steunen als ik uit bed kwam). Het is wel weer goed gekomen (afgezien van de verloren haren ;) ), maar heeft ook vrij lang geduurd. En het is waar wat ze zeggen, if it doesnt kill you, it makes you stronger.

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:22 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Vanmiddag krijg ik meer te weten. Andere kant van het haar begint ook dunner te worden. Ik denk toch mannelijke kaalheid
Het zal een combinatie zijn. Maar dat is niet zo erg toch? Zo veel mannen van jouw leeftijd hebben dat.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_196350528
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:34 schreef SQ het volgende:
Lieve @:-Deluzion- ,

Zou je eens willen proberen bij het probleem te blijven uit de OP?
Want ik merk in bijna alle topics die je opent dat binnen no time al je andere problemen er weer bij worden gesleept waardoor je topics altijd dezelfde kant uit gaan.
Ik begrijp heus wel dat jouw problematiek hecht verweven is en je die dingen moeilijk los van elkaar kunt zien. Toch zijn al die andere dingen geen zaken voor LIF, en kunnen we je daar niet mee helpen.
Ik snap jouw point of view. maar ik kan niet beloven dat ik off topic ga omdat dit soort issues altijd gerelateerd zijn aan mijn main issue.
Ik heb inmiddels mijn haren gemillimeterd omdat het haarverlies opeens weer extreem werd. Ik krijg nu alweer nare opmerkingen over mijn gezichtsvorm dat de afmetingen niet kloppen en zo, heb alle spiegels verwijderd en heb een masker gekocht.
Dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden want ik ga toch wel weer off topic.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:37:23 #66
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_196350800
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik snap jouw point of view. maar ik kan niet beloven dat ik off topic ga omdat dit soort issues altijd gerelateerd zijn aan mijn main issue.
Ik heb inmiddels mijn haren gemillimeterd omdat het haarverlies opeens weer extreem werd. Ik krijg nu alweer nare opmerkingen over mijn gezichtsvorm dat de afmetingen niet kloppen en zo, heb alle spiegels verwijderd en heb een masker gekocht.
Dus wat mij betreft kan dit topic gesloten worden want ik ga toch wel weer off topic.
Wie maken dat soort opmerkingen vraag ik me dan af? Met wat voor mensen ga je om? :?

En dan ook nog specifiek over je gezichtsvorm. Ik vind dat zo bijzonder.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_196360331
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wie maken dat soort opmerkingen vraag ik me dan af? Met wat voor mensen ga je om? :?

En dan ook nog specifiek over je gezichtsvorm. Ik vind dat zo bijzonder.
Ik vind dat dus ook, kan me echt geen publiek voorstellen dat dat zomaar zou doen. Meeste mensen die ik ken zijn in het echt best voorzichtig met opmerkingen over uiterlijk, helemaal als het anders dan de norm is.
pi_196364333
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wie maken dat soort opmerkingen vraag ik me dan af? Met wat voor mensen ga je om? :?

En dan ook nog specifiek over je gezichtsvorm. Ik vind dat zo bijzonder.
Ik vind het niet bijzonder. Als je bijvoorbeeld kijkt naar David Couldhard. Wat is het eerste dat je opvalt als je hem ziet? Daarbij heeft hij geluk dat zijn gezicht wel breed is en niet zo akelig smal is zoals bij mij. Ik heb mijn haar nodig om mijn gezichtsvorm te camoufleren. Ik weet iig de oorzaak van mijn issue. Kaakgewricht is somehow uit de kom getrokken in mijn jeugd tijdens de groeispurt en daardoor zijn mijn botten vergroeid. De kaakchirurgen hebben dit gezegd. Ook nu nog staat mijn kaakgewricht uit de kom maar alle kaakchirurgen weten niet wat ze er aan kunnen doen. Ze zeggen dat mijn kaak in een onnatuurlijke positie staat maar dat ze het niet kunnen opereren. Ik ben blij dat ik al die tijd gelijk had. Ik kan er nu beter mee omgaan nu de oorzaak bekend is. Maar ik heb dus absoluut haar nodig om volume in mijn gezicht te creëren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196364357
Hoe komt het toch dat jij tijdens het beantwoorden van een vraag altijd zo ver afwijkt dat je de hele vraag niet beantwoordt?
  zondag 22 november 2020 @ 16:17:29 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_196364385
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:15 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Hoe komt het toch dat jij tijdens het beantwoorden van een vraag altijd zo ver afwijkt dat je de hele vraag niet beantwoordt?
Zie username :P
disclaimer
pi_196364408
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:17 schreef SQ het volgende:

[..]

Zie username :P
:D
pi_196364652
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:15 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Hoe komt het toch dat jij tijdens het beantwoorden van een vraag altijd zo ver afwijkt dat je de hele vraag niet beantwoordt?
Hoi, ik kan die vraag heel eenvoudig beantwoorden. Stel iedereen kent jou met een volle kop haar, halflang haar dat ook nog eens de oren bedekt. Dan opeens verschijn je met een kale kop. Op dat moment zijn de misvormingen dus exposed. Op dat soort momenten krijg ik dus de opmerking. “ afmetingen in je gezicht kloppen niet helemaal, je kaak is even groot als je voorhoofd op 1cm na”
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zondag 22 november 2020 @ 16:41:22 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_196364752
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hoi, ik kan die vraag heel eenvoudig beantwoorden. Stel iedereen kent jou met een volle kop haar, halflang haar dat ook nog eens de oren bedekt. Dan opeens verschijn je met een kale kop. Op dat moment zijn de misvormingen dus exposed. Op dat soort momenten krijg ik dus de opmerking. “ afmetingen in je gezicht kloppen niet helemaal, je kaak is even groot als je voorhoofd op 1cm na”
Sorry maar ik geloof dit gewoon echt niet. Als mensen al een opmerking maken is dat "hey, je haar is er af!"
Misschien dat jij dan hoort "hey, je hoofd klopt niet" maar dat ligt aan je ziekte.

En die 1 centimeter, yeah right, die toevoeging maakt het helemaal ongeloofwaardig, sorry :')
disclaimer
pi_196364892
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Sorry maar ik geloof dit gewoon echt niet. Als mensen al een opmerking maken is dat "hey, je haar is er af!"
Misschien dat jij dan hoort "hey, je hoofd klopt niet" maar dat ligt aan je ziekte.

En die 1 centimeter, yeah right, die toevoeging maakt het helemaal ongeloofwaardig, sorry :')
Niet als je gezichtsvorm afwijkend is. Je hoeft mij niet te geloven maar het is echt zo.

Ik ga het straks nog een keer vragen aan die persoon en zal ik het bewijs leveren...
Ik ga vragen " kan je nog een keer herhalen wat je zei over mijn gezichtsvorm? En dat ik er zelf nooit over ben begonnen"?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zondag 22 november 2020 @ 16:53:16 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_196364917
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Niet als je gezichtsvorm afwijkend is. Je hoeft mij niet te geloven maar het is echt zo.

Ik ga het straks nog een keer vragen aan die persoon en zal ik het bewijs leveren...
Ik ga vragen " kan je nog een keer herhalen wat je zei over mijn gezichtsvorm? En dat ik er zelf nooit over ben begonnen"?
Bewijs leveren, hoe dan? Wilde je het gaan filmen?
Ik geloof best dat de stem in je hoofd het tegen je gezegd heeft hoor. Kan haast niemand anders zijn gezien je zelf altijd zegt dat je een kluizenaar bent die nooit buiten komt.
disclaimer
pi_196364943
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Bewijs leveren, hoe dan? Wilde je het gaan filmen?
Ik geloof best dat de stem in je hoofd het tegen je gezegd heeft hoor. Kan haast niemand anders zijn gezien je zelf altijd zegt dat je een kluizenaar bent die nooit buiten komt.
Nee via app.
Het is mij juist heel vaak gezegd. Het is echt iets afwijkends dat mensen opvalt. En blijkbaar houden ze zich niet in om er iets over te zeggen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  zondag 22 november 2020 @ 16:57:06 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_196364984
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee via app.
Het is mij juist heel vaak gezegd. Het is echt iets afwijkends dat mensen opvalt. En blijkbaar houden ze zich niet in om er iets over te zeggen.
Via app is dus verre van spontaan op straat he. En dan heb je waarschijnlijk dat antwoord nog sterk lopen sturen ook.

Daarnaast zou je dat "bewijs" dan natuurlijk allang hebben.

Je verhaal rammelt in elk geval wel heel consequent altijd aan alle kanten.
disclaimer
pi_196365053
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 16:53 schreef SQ het volgende:

[..]

Bewijs leveren, hoe dan? Wilde je het gaan filmen?
Ik geloof best dat de stem in je hoofd het tegen je gezegd heeft hoor. Kan haast niemand anders zijn gezien je zelf altijd zegt dat je een kluizenaar bent die nooit buiten komt.
Bovendien het traumatische is dat ik er vroeger technisch gezien gewoon zowat perfect uitzag.
DIt was toen ik 15 jaar was.. ik kan er uren naar kijken... hier was er nog helemaal niets aan de hand. Dit was pakweg een half jaar voordat alles begon scheef te groeien, waarschijnlijk door een verkeerde beugel die ik toen droeg en de kaakgroei heeft beïnvloed. Alles wees er hier nog op dat ik er prima zou uitzien in de komende jaren.
Ik hoefde mijn gezichtsvorm ook nog niet te bedekken en ik zag eruit als een jochie uit een boyband.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was nog helemaal niks mis met mijn gezichtsvorm..sterker nog het was zelfs aantrekkelijk. Behalve als je goed kijkt bij mijn lip rechtsboven... is het een voorbode wat komen gaat.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196365719
Ik kan mij niet voorstellen dat je van dat gezicht in je pubertijd naar totaal misvormd bent gegaan.
  zondag 22 november 2020 @ 17:49:09 #80
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196365880
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:40 schreef Cockwhale het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je van dat gezicht in je pubertijd naar totaal misvormd bent gegaan.
Nou, inderdaad. Wat een zeiktopic, dit.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196367785
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:02 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Bovendien het traumatische is dat ik er vroeger technisch gezien gewoon zowat perfect uitzag.
DIt was toen ik 15 jaar was.. ik kan er uren naar kijken... hier was er nog helemaal niets aan de hand. Dit was pakweg een half jaar voordat alles begon scheef te groeien, waarschijnlijk door een verkeerde beugel die ik toen droeg en de kaakgroei heeft beïnvloed. Alles wees er hier nog op dat ik er prima zou uitzien in de komende jaren.
Ik hoefde mijn gezichtsvorm ook nog niet te bedekken en ik zag eruit als een jochie uit een boyband.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was nog helemaal niks mis met mijn gezichtsvorm..sterker nog het was zelfs aantrekkelijk. Behalve als je goed kijkt bij mijn lip rechtsboven... is het een voorbode wat komen gaat.
Jeetje ja :o

Wat een haaruitval op je kin op die foto!

Want het topic ging toch over haaruitval?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 november 2020 @ 19:45:18 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196367866
Oh nee, hier zijn toch al 32 topics aan gewijd, de kin van TS :{w
  Moderator zondag 22 november 2020 @ 20:27:27 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_196368673
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 19:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh nee, hier zijn toch al 32 topics aan gewijd, de kin van TS :{w
Káák.. even opletten Boca!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Miss 200.000.000! zondag 22 november 2020 @ 20:37:18 #84
367000 roos94
pi_196368788
Misschien helpt het om geen melk te drinken waar een ontbindende naaktslak in zit
  zondag 22 november 2020 @ 20:42:11 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196368856
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:37 schreef roos94 het volgende:
Misschien helpt het om geen melk te drinken waar een ontbindende naaktslak in zit
Harharhar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196370513
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jeetje ja :o

Wat een haaruitval op je kin op die foto!

Want het topic ging toch over haaruitval?
Ik heb geen haar meer inmiddels, het haaruitval leek even te stoppen maar afgelopen vrijdag of donderdag zette het toch door dat er geen andere optie meer was dan om alles eraf te scheren.
25 jaar geleden op mijn 15de op die foto had ik uiteraard nog een volle kop haar...
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196370535
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:37 schreef roos94 het volgende:
Misschien helpt het om geen melk te drinken waar een ontbindende naaktslak in zit
Die opmerking heb je al 10 keer gemaakt in mijn topics.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196370546
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 19:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh nee, hier zijn toch al 32 topics aan gewijd, de kin van TS :{w
Volgens mij open ik niet echt vaak topics, hooguit 6 per jaar.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_196374324
Je bent ook wel een pechvogel, Deluzion... eerlijk is eerlijk.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_196393071
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:42 schreef margaretha_01 het volgende:
Je bent ook wel een pechvogel, Deluzion... eerlijk is eerlijk.
Sarcastisch?

Ik loop inmiddels met een petje op + masker en mijn zelfvertrouwen is met 100% gestegen. Angsten zijn een stuk minder , ben een stuk minder gestrest ook. Het gevoel van binnen dat ik krijg als mijn misvormde gezichtsvorm gecamoufleerd is is heel prettig. Ook elke dag als ik opsta vertel ik tegen mezelf "ik ben een monster " en ook dit is voor mij een helpende gedachte om de dag door te komen. Ik vind het heel prettig dat mensen mijn gezicht niet meer kunnen waarnemen. Ik ben een van de weinigen die het ook echt prettig vind om een mondkapje te dragen vermoed ik. Ook ben ik helemaal geïnstitutionaliseerd in een sociaal geïsoleerd leven en ben het als prettig gaan ervaren. Ik zie mezelf nog wel gelukkig worden eindelijk... na 21 jaar ellende.

Ik kijk sowieso niet meer in de spiegel zonder mijn masker op maar ik kan duidelijk zien dat mijn haar niet meer gaat herstellen. Nu het zo kort is zie ik duidelijk een Male Pattern Baldness patroon dus dat is voor mij nu ook duidelijk. Ik vind het verder geen issue want zowel met als zonder haar zag het er niet uit.

Ik blijf nog wel doorgaan met met mijn zoektocht in het buitenland.... ik zou eigenlijk naar Korea gaan afgelopen zomer voor een ingrijpende kaakoperatie met drastische veranderingen in de gezichtsvorm (ik noem het herstel surgery) maar door corona moest dit worden geannuleerd. Ik hoop het binnenkort weer te kunnen oppakken.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  woensdag 25 november 2020 @ 07:51:43 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_196401837
Nou, fijn. Dan doe ik deze weer op slot.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')