Dat had een rechter al bepaald, en de opperrechter heeft dat laten staan. Verder heeft hij het verzoek om te stoppen met tellen afgewezen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat een rechter heeft bepaald dat stemmen die op 3 november zijn binnengekomen in Pennsylvania moeten worden gescheiden van later binnengekomen stemmen. Stap 1 op weg naar het op magische wijze laten verdwijnen van de poststemmen?
? gewoon een constatering.quote:
Is toch ook raar dat dat wel mag blijven staan?quote:
Er is een verschil tussen een (bizarre misschien) opinie (waarvoor ze nogal veel backlash heeft gehad) en leugens als politieke waarheid in het belang van het land verspreiden. Vooral ook nog als je naar de functie kijkt van de tweeter...quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? gewoon een constatering.
Maar ja,typische reactie weer wanneer je wordt geconfronteerd met keiharde feiten
Zal vast wel worden weggehaald als ze wakker worden daar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is toch ook raar dat dat wel mag blijven staan?
Echt, sommige mensen.quote:
Mwa..dit scenario was al voorspeld bij een close finish maar had het liever anders gezien. Over een tijdje is het misschien grappig maar ik ben het gezever van Trump wel beu eigenlijk.quote:
Je vergeet deze familiequote:Op zaterdag 7 november 2020 15:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien dat intelligentie globaal behoorlijk eerlijk verdeeld is over dom-rechtse figuren.
Voor de familie Trump zie ik een mooie rol ongeveer tussen deze en deze familie in.
Ik lees dat-ie zelf gaat golfen terwijl z'n advocatenteampje het vuile werk opknapt.quote:
Oordeel zelf:quote:Op zaterdag 7 november 2020 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Denken jullie dat Trump zijn verlies gaat uitroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |