Maar als ik overseas bestel moet ik er dus zeker van zijn of het een WOMEN model is, anders is ie dus te kleinquote:
Ik heb zelf ook de Eggplants. Heb zelf maat 45,5. Dit is normaal 29,5 cm, maar hier staat 30 cm in. Vallen wel gewoon als 45,5quote:Op maandag 9 november 2020 17:24 schreef D. het volgende:
Iemand die duidelijkheid kan scheppen voor de maten (en verschillen) tussen heren- en damesschoenen van Nike?
Als ik MEN EU 46 heb, is dat MEN US 12
Als ik WOMEN EU 46 heb is dat WOMEN US 13,5
Maar MEN is 30cm (heel erg Fok) en WOMEN 30,5. Het zijn dus niet exact dezelfde?
2 paar.quote:Op maandag 9 november 2020 18:35 schreef D. het volgende:
Had jij 'm inmiddels ook al? Meende dat ie ook op jouw lijstje stond
Jouw 45,5 is maat US13 neem ik aan. Wel raar, die halve cm verschillen.quote:Op maandag 9 november 2020 19:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook de Eggplants. Heb zelf maat 45,5. Dit is normaal 29,5 cm, maar hier staat 30 cm in. Vallen wel gewoon als 45,5
Ah, voorzien dusquote:
Klopt en UK wel gewoon 10,5. Heel vreemd idd....quote:Op maandag 9 november 2020 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw 45,5 is maat US13 neem ik aan. Wel raar, die halve cm verschillen.
Ja, voor 150 euro, heb 'm voor 40 euro minderquote:Op maandag 9 november 2020 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hebben 'm ook gewoon bij Size in jouw maat he
Ah, dat scheelt een slok op een borrelquote:Op maandag 9 november 2020 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, voor 150 euro, heb 'm voor 40 euro minder
Ja, genoeg slokken om me over de streep te trekkenquote:Op maandag 9 november 2020 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt een slok op een borrel
Je zal geen spijt krijgen, zitten mega lekkerquote:Op maandag 9 november 2020 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, genoeg slokken om me over de streep te trekken
Ik verwacht dat ze hetzelfde zitten als de Laser Blues, dus komt vast goedquote:Op maandag 9 november 2020 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zal geen spijt krijgen, zitten mega lekker
Ik vind deze persoonlijk nog lekkerder zitten, maar ik heb de Laser Blues wel uit een eerdere release van jaren geleden met het iets andere design.quote:Op maandag 9 november 2020 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze hetzelfde zitten als de Laser Blues, dus komt vast goed
Ik heb me laten vertellen dat de 2020 LB anders zit, nl. als vanouds, zoals in '90quote:Op maandag 9 november 2020 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind deze persoonlijk nog lekkerder zitten, maar ik heb de Laser Blues wel uit een eerdere release van jaren geleden met het iets andere design.
Ja daarom, vergelijkbaar met de Eggplantsquote:Op maandag 9 november 2020 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat de 2020 LB anders zit, nl. als vanouds, zoals in '90
Nou zitten de recrafts mij ook primaquote:Op maandag 9 november 2020 21:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja daarom, vergelijkbaar met de Eggplants
Het is dan ook een ongelooflijke kut app.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:07 schreef mossad_agent het volgende:
Ik word tegenwoordig helemaal leip van die SNKRS app. Het enige wat ik krijg als ik mee wil doen met een loting is de melding ' er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw'.![]()
![]()
Na de update vond ik hem juist wat beter worden. Maar betekent dat het te druk is of is mijn app gewoon fucked. Mijn collega kon direct gewoon meedoen met de loting.... (hij overigens iPhone ik Android)quote:Op woensdag 11 november 2020 09:15 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het is dan ook een ongelooflijke kut app.
Ik betwijfel of ze de app ooit getest hebben op Android. Werkt al zo lang hij uit is kut.quote:Op woensdag 11 november 2020 09:52 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Na de update vond ik hem juist wat beter worden. Maar betekent dat het te druk is of is mijn app gewoon fucked. Mijn collega kon direct gewoon meedoen met de loting.... (hij overigens iPhone ik Android)
Vandaag had ik voor het eerst problemen met de app. Voorheen nooit eerder gehad.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze de app ooit getest hebben op Android. Werkt al zo lang hij uit is kut.
Wood Wood heeft ze nog. -> https://www.woodwood.com/en/product/4823/nike-air-max-1-prmquote:Op donderdag 12 november 2020 10:02 schreef Xurk het volgende:
En weer 16 L's op de Strawberry Lemonades.
Thanks voor de links! Ik wil ze echter voor mijn vrouw bestellen in maat 38.5 en dat is ook bij die shops uitverkocht helaas.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:02 schreef D_A het volgende:
[..]
Wood Wood heeft ze nog. -> https://www.woodwood.com/en/product/4823/nike-air-max-1-prm
Opium ook nog -> https://www.opiumparis.co(...)html#/42-tailles-385
Voor een nieuwe bril?quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:30 schreef Nober het volgende:
Begin maar vast met sparen....
[ twitter ]
5 miljoen inschrijvingen voor de Dior x Jordan eerder dit jaarquote:
quote:According to chairman and CEO of Christian Dior Couture, Pietro Beccari, five million people signed up to buy the Dior Air Jordan 1s, who confirmed the numbers with WWD.
https://sneakerbardetroit(...)buy-dior-air-jordan/
De Jordan 1 is ook wel iets populairder qua model.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:22 schreef Nober het volgende:
[..]
5 miljoen inschrijvingen voor de Dior x Jordan eerder dit jaar
[..]
Totale kutaids weer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:30 schreef Nober het volgende:
Begin maar vast met sparen....
[ twitter ]
sick, congratsquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Yes! Eindelijk weer een raffle gewonnen.
Ik mag de Dunk - Elephant ophalen.
quote:
Thanks! Gelukkig geen flaws.quote:
oeh durf ik niet met zekerheid te zeggen. Deze website is vaak wel redelijk vroeg met foto's, dus het zou kunnen.quote:Op zondag 22 november 2020 12:55 schreef Nober het volgende:
Zijn dit foto's van de 2020 versie?
[ twitter ]
What else is new... Gelukkig zijn mijn Safari AF1 ID’s goed gelukt.quote:Op zondag 22 november 2020 10:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Gelukkig geen flaws.
Nike blijkt gefaald te hebben in de afwerking van de Elephants. Veel foto's met foutjes
Had 'm gezien, zit o.a. met die site bovenop de nieuwste releases.quote:Op zondag 22 november 2020 13:16 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
oeh durf ik niet met zekerheid te zeggen. Deze website is vaak wel redelijk vroeg met foto's, dus het zou kunnen.
Ik kwam ook een 'Militarized' versie tegen:
[ afbeelding ]
Geinig idee, alleen jammer dat het op de AM90 is.quote:Op maandag 23 november 2020 23:26 schreef Nober het volgende:
Iemand al plannen voor valentijn?
[ afbeelding ]
[..]
Had 'm gezien, zit o.a. met die site bovenop de nieuwste releases.
De details zijn wel uniek en grappig. Maar iets te 'zoet' wat mij betreft.quote:Op maandag 23 november 2020 23:26 schreef Nober het volgende:
Iemand al plannen voor valentijn?
[ afbeelding ]
[..]
Had 'm gezien, zit o.a. met die site bovenop de nieuwste releases.
Deze komt er nog maar eens aan...quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:34 schreef shiftsix het volgende:
https://www.nike.com/nl/en/t/air-max-90-shoe-2xS5gJ/CD0881-102
Koop deze am90 voor ¤74. Kom op doe t.
Wanneer komen die uit?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze komt er nog maar eens aan...
[ afbeelding ]
Ergens in 2021quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb zowaar 2 raffles op één dag bij SNS gewonnen.
Naast de Infra-/Radient Red komt ook de Fire Red deze kant op.
Die moet ik eigenlijk wel hebben, deze zijn echt nostalgisch.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze komt er nog maar eens aan...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb zowaar 2 raffles op één dag bij SNS gewonnen.
Naast de Infra-/Radient Red komt ook de Fire Red deze kant op.
In principe doe je jaren met één paar waarom dan toch nieuwe blijven kopen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:32 schreef JustinK het volgende:
De Air Max 3 Radiant Red release was weer een drama, maar het is me toch gelukt een paar te bemachtigen
Misschien komen ze in meerdere kleuren speciaal voor de 30e verjaardag.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Die moet ik eigenlijk wel hebben, deze zijn echt nostalgisch.
Deze release is in het 'vernieuwde' model, die ik nog lekkerder vind zitten. En tevens heb ik mijn oude Infrareds al zo'n jaar of 10quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
In principe doe je jaren met één paar waarom dan toch nieuwe blijven kopen?
[..]
Tja, dat is denk ik de verzameldrang van mijn hobby/verslaving.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
En de 91 BW, Vapormax Evo.quote:Op zondag 29 november 2020 10:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Tja, dat is denk ik de verzameldrang van mijn hobby/verslaving.
Heb jij niet hetzelfde met de Air Max 95 - Neon die uit gaat komen?
Snap ik. Maar dan snap ik jouw volgende uitspraak niet.quote:Op zondag 29 november 2020 11:15 schreef Nober het volgende:
[..]
En de 91 BW, Vapormax Evo.
Als je de aankomende releases volgt gaat het van zelf.
Is het voor de Infrareds anders?quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:37 schreef Nober het volgende:
Eigenlijk alleen de Neons maar met een beetje geluk komt die 91 BW pas eind volgend jaar een keer.quote:Op zondag 29 november 2020 20:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Snap ik. Maar dan snap ik jouw volgende uitspraak niet.
[..]
Is het voor de Infrareds anders?
Zien er wel heel clean uit.quote:Op maandag 30 november 2020 09:54 schreef Xurk het volgende:
Ik blijf dagelijks op de hoogte van aankomende releases maar op de één of andere manier is die Black Friday drop van Ronnie Fieg met asics compléét langs mij heen gegaan... eigenlijk wel jammer want het concept (30 jaar GL3, dus 30 CWs in de kleuren die door KITH het meest zijn gebruikt de afgelopen jaren, van iedere CW slechts 300 paar) vind ik gaaf en er zitten ook daadwerkelijk een stuk of 5, 6 CWs tussen die ik zeker zou willen hebben
Doet erg denken aan het project van Pharrell met Adidas (Superstar) een jaar of vijf terug, alleen vind ik dit een stuk mooier door gebruikt materiaal en doordat er ook nog met de kleuren van de midsoles gespeeld wordt i.p.v. dat het hele schoen uit één kleur bestaat.
Uiteraard nu alleen voor dikke resell te krijgen
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Een kleine greep uit de CWs op Google Images:
[ afbeelding ]
afbeelding
Ja, was echt onmogelijk om die te coppen. Sommige gasten die ik volg hadden nog kans dmv early access (eerder Kith releases gekocht). Zag gigantische rij bij Kith Tokyo met release day.quote:Op maandag 30 november 2020 09:54 schreef Xurk het volgende:
Ik blijf dagelijks op de hoogte van aankomende releases maar op de één of andere manier is die Black Friday drop van Ronnie Fieg met asics compléét langs mij heen gegaan... eigenlijk wel jammer want het concept (30 jaar GL3, dus 30 CWs in de kleuren die door KITH het meest zijn gebruikt de afgelopen jaren, van iedere CW slechts 300 paar) vind ik gaaf en er zitten ook daadwerkelijk een stuk of 5, 6 CWs tussen die ik zeker zou willen hebben
Doet erg denken aan het project van Pharrell met Adidas (Superstar) een jaar of vijf terug, alleen vind ik dit een stuk mooier door gebruikt materiaal en doordat er ook nog met de kleuren van de midsoles gespeeld wordt i.p.v. dat het hele schoen uit één kleur bestaat.
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ik had het nog geprobeerd, maar nul kans.quote:Op maandag 30 november 2020 09:54 schreef Xurk het volgende:
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Voor zover ik weet op Nike.nl (en snkrs app).quote:Op woensdag 2 december 2020 21:26 schreef Nober het volgende:
Waar komen die '95 Neon uit, alleen via footlocker of de snkrs app?
Nike leest mee en komt nu met deze.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:29 schreef Modus het volgende:
Die zijn echt hilarisch lelijk en teringpauper.
DPDquote:Op maandag 14 december 2020 21:29 schreef Nober het volgende:
Met welke pakketbezorger verzend nike, ik kan het niet vinden.
Het zal wel een raffle worden. Er zijn nog meer opties:quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:12 schreef Nober het volgende:
Air Max 95 Neon staat nog niet op de site of op SNKRS. Ben benieuwd of het bestellen gaat lukken.
Ik heb nog een Dunk Elephant in de aanslag om te traden (tegen beter weten in)quote:Op woensdag 16 december 2020 11:28 schreef Xurk het volgende:
Ik verheug me nu al op de L's voor de Sean Cliver Dunk eind deze week
Alle maten Neon staan nog in de SNKRS app.quote:Op donderdag 17 december 2020 08:58 schreef Nober het volgende:
Ik zie 'm nog niet.
Edit: Waarschijnlijk al uitverkocht maar ik heb 'm niet zien staan. Het zal wel.
[ afbeelding ]
Heb je een link? Ik zie daar alleen die 95 NDSTKRT en twee paar vaporwaffles.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef D_A het volgende:
[..]
Alle maten Neon staan nog in de SNKRS app.
Zal mij niets verbazen als het in NL een shockdrop wordt.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:12 schreef Nober het volgende:
Even de VPN op Verenigd Koninkrijk gezet en nu krijg ik de Neon wel te zien.
Release in België om 16:00 probeer ik dat.
En wat is dat?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:32 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als het in NL een shockdrop wordt.
Zonder enig aankondiging ineens online.quote:
En hoelang kan het duren voordat ze online komen?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Zonder enig aankondiging ineens online.
Vaak pakken ze hiervoor wel een heel uur. Dus ieder uur precies even checken.
https://www.jdsports.com/(...)d=CT1689&colorId=001
Hier hebben ze nog voorraad op de Neon's, ik weet alleen niet of het worldwide shipping is.
Kun je spreken van een L als je de schoen niet hebt zien staan?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:53 schreef shiz het volgende:
Ik heb eerder deze maand bij Adidas een W gehad op Yeezy Zebras.
En u kunt weer verder met de Nike-praat.
Adidas verdient dit jaar complimenten met hun A to ZX project. Echt hele vette releases.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:53 schreef shiz het volgende:
Ik heb eerder deze maand bij Adidas een W gehad op Yeezy Zebras.
En u kunt weer verder met de Nike-praat.
Wellicht als je OG dozen hebt, dus een originele AM90 verpakking uit '90 of een AM95 uit '95. Zelfs dan nog. Verder niet echt lijkt me. Nog nooit iets over gelezen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:37 schreef D. het volgende:
Ik ben nogal van het bewaren, maar zijn oude schoendozen nog van enige waarde (voor een fanatieke verzamelaar ofzo)?
Als het dozen zijn van waardevolle schoenen kan het zijn dat een verzamelaar bijv. een doos zoekt.quote:Op zondag 20 december 2020 12:37 schreef D. het volgende:
Ik ben nogal van het bewaren, maar zijn oude schoendozen nog van enige waarde (voor een fanatieke verzamelaar ofzo)?
quote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Wellicht als je OG dozen hebt, dus een originele AM90 verpakking uit '90 of een AM95 uit '95. Zelfs dan nog. Verder niet echt lijkt me. Nog nooit iets over gelezen.
Ik heb ook nog een paar OG dozen, maar die heb ik gebruikt om spullen in te bewaren, dus geen goede staat meerquote:Op maandag 21 december 2020 08:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als het dozen zijn van waardevolle schoenen kan het zijn dat een verzamelaar bijv. een doos zoekt.
20 vind ik dan ook best veel voor een lege doosquote:Op maandag 21 december 2020 10:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb ze laatst allemaal weggedonderd. Weinig kans dat je doos boven de 20 euro uitkomt.
Zullen wel van G-Star zijn gezien z'n contract met hun.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Inbox4me het volgende:
Ik hoop dat het hier is toegestaan: weten jullie welke schoenen Max Verstappen hier aanheeft?
[ afbeelding ]
Ik ben al een paar uur op zoek maar kom er niet achter...
Ja dat had ik ook bedacht maar op Google en in hun shop kon ik ze helaas niet vinden...quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zullen wel van G-Star zijn gezien z'n contract met hun.
Lekker schoentje. Prima te bemachtigen ook (net zoals de rode en blauwe variant).quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:38 schreef Kreator het volgende:
Zojuist gekocht. Niet bijzonder, wel gewoon netjes voor erbij.
[ afbeelding ]
Gewoon lekker nu aanschaffen.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:52 schreef Palomar het volgende:
Voor het voorjaar/zomer wil ik een paar Nike Air Force One's. Toen ik hier afgelopen zomer ook eens (online) voor aan het shoppen was viel het me op dat ze bijna nergens op voorraad waren (althans, de courante maten). Zou het daarom raadzaam zijn om ze nu al te kopen? Vind dat alleen nog wat vroeg voor zomerschoenen
en besteld!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:58 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gewoon lekker nu aanschaffen.
https://www.43einhalb.com/nike-air-force
Hier hebben ze nog wel een leuk assortiment
Excellent choice!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik heb toch deze gekocht:
[ afbeelding ]
Saucony x Lapstone & Hammer
toffe materialen!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ afbeelding ]
Prima zomerschoen!quote:Op maandag 25 januari 2021 21:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
en besteld!
[edit] deze overigens: https://www.jdsports.nl/p(...)16069140_jdsportsnl/ Zag net pas dat de levertijd 11-21 dagen is, dus nog niet eens zo gek om nu al te bestellen
Nicequote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ben benieuwd want eerste paar Saucony.quote:
Hopelijk volgen er nog veel, Sauconyquote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:55 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ben benieuwd want eerste paar Saucony.
Kon Ze nu kopen voor 135 oid.
Maar later zag ik ze ergens voor 115.
Geen zin om te cancellen want komen uit Italië.
Ik ben echt benieuwd. Ik heb hier in dit topic al veel goeds gelezen over Saucony.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:08 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hopelijk volgen er nog veel, Saucony
Eigenlijk kan je Saucony vrijwel altijd later in de sale kopen, nadat ik een aantal keren dief van mijn portemonnee ben geweest door al op release day te kopen, heb ik sinds een paar jaar een nieuwe regel: als het een collab betreft bestel ik ze bij release, maar bij non-collabs wacht ik rustig af tot ze na een maand of drie in de sale komen. Voordeel van een merk met vrij weinig hype (wat overigens niets zegt over de creativiteit en kwaliteit), in tegenstelling tot Nike waar je zoals ik al eerder klaagde zelfs voor GR Dunks L op L stapelt tegenwoordig.
Bij een collab weet je nooit of het heel hard zal gaan of niet -- de laatste Saucony collab met AFEW bijvoorbeeld (afbeelding hieronder) was wel direct uitverkocht en werd voor hoge resell prijzen aangeboden. Maar helaas was het bij deze Lapstone & Hammer collab niet het geval (aangezien ik er retail voor heb betaald)
Ik had verwacht dat ze harder zouden gaan want ze zijn naast dat het een collab is toch vrij bijzonder. Een aangepast model wat nooit eerder is gedaan (Courageous --> Courageous Moc), met hand-stitched toebox en teveel verschillende details om op te noemen (maar qua luxe materiaal: schapenwol aan de binnenkant, goede suède, zachte leer aan de achterkant, kurk in de midsole, leren veters).
Ze zitten overigens heerlijk hè?
Afbeelding van die AFEW collab:
[ afbeelding ]
afbeelding
Vroeger moest je wel eens op de gekochte sneakers de winkel uit gaan zodat ze niet meer ds warenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:58 schreef shiz het volgende:
Bij de exotische auto: Ford GT moesten de kopers geloof ik een contract tekenen dat ze tenminste voor 2 jaar geen afstand zouden doen van de auto. Misschien is dat een idee.
Dat alleen mensen sneakers kunnen kopen als ze die niet meteen door kunnen verkopen.
Sommige winkels verplichten je de sneakers te passenquote:Op donderdag 28 januari 2021 07:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vroeger moest je wel eens op de gekochte sneakers de winkel uit gaan zodat ze niet meer ds waren
Ik heb het idee dat Nike er wel mee bezig is. Kijk bijvoorbeeld naar de hoeveelheid Dunks die nu uitkomen en hoe vaak er een restock is. Vooral die restocks maakt het resellen lastig, aangezien ze steeds in waarde zakken (er is immers nieuwe aanbod). Die Air Max 1 LV8 serie blijft droppen net zoals de White/Black Dunk Low.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
I
[..]
Ik ben echt benieuwd. Ik heb hier in dit topic al veel goeds gelezen over Saucony.
Ik ben echt een Nikehead, maar ik vind het ook echt irritant hoor de L op L.
Heel die markt is verziekt met resell
Die Time and Space wil ik ook nog wel eens aan mijn collectie toevoegen. Ik wacht geduldig af tot de prijzen dalen en ik ‘m rond retail of voor minder kan coppen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:08 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hopelijk volgen er nog veel, Saucony
Eigenlijk kan je Saucony vrijwel altijd later in de sale kopen, nadat ik een aantal keren dief van mijn portemonnee ben geweest door al op release day te kopen, heb ik sinds een paar jaar een nieuwe regel: als het een collab betreft bestel ik ze bij release, maar bij non-collabs wacht ik rustig af tot ze na een maand of drie in de sale komen. Voordeel van een merk met vrij weinig hype (wat overigens niets zegt over de creativiteit en kwaliteit), in tegenstelling tot Nike waar je zoals ik al eerder klaagde zelfs voor GR Dunks L op L stapelt tegenwoordig.
Bij een collab weet je nooit of het heel hard zal gaan of niet -- de laatste Saucony collab met AFEW bijvoorbeeld (afbeelding hieronder) was wel direct uitverkocht en werd voor hoge resell prijzen aangeboden. Maar helaas was het bij deze Lapstone & Hammer collab niet het geval (aangezien ik er retail voor heb betaald)
Ik had verwacht dat ze harder zouden gaan want ze zijn naast dat het een collab is toch vrij bijzonder. Een aangepast model wat nooit eerder is gedaan (Courageous --> Courageous Moc), met hand-stitched toebox en teveel verschillende details om op te noemen (maar qua luxe materiaal: schapenwol aan de binnenkant, goede suède, zachte leer aan de achterkant, kurk in de midsole, leren veters).
Ze zitten overigens heerlijk hè?
Afbeelding van die AFEW collab:
[ afbeelding ]
afbeelding
Beetje kleurloos.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:16 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]
Heb Nike Court Vision Lows gekocht.![]()
Ik voel langzaam een schoenenverslaving opkomen.
Daarom vind ik ze juist zo mooi.quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:58 schreef Xurk het volgende:
Die had ik nog niet gezien, clean hoor! De 'stroke' om de swoosh heen geeft ook een tof effect met het azuurblauwe erachter 👌🏼
Pfoeee die is wel geil manquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:13 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ afbeelding ]
De saaiste schoenen op aarde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:16 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]
Heb Nike Court Vision Lows gekocht.![]()
Ik voel langzaam een schoenenverslaving opkomen.
Het gaat niet per se om de schoenen an sich, maar om de outfit die je erbij draagt en de afwisseling. Ik heb ook paren met veel kleur, daarom vond ik het juist leuk om gewoon clean white erbij te dragen als afwisseling. Het gaat om het totaalplaatje waar dat wit bij kan passen.quote:
20k paartjes maar wereldwijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:35 schreef BasNijmegen het volgende:
Iemand nog de Street Hawker kunnen scoren vandaag?
SNKRS App was weer om te huilen. Ene foutmelding na de ander.
Alle hoop op de (30+) raffles.....
‘Maar’... :’) Wel jammer voor de mensen die ze daadwerkelijk willen. Maar sorry, op die dingen zou ik niet gezien willen worden.quote:
Da's echt weinig voor wereldwijde supplyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:16 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
‘Maar’... :’) Wel jammer voor de mensen die ze daadwerkelijk willen. Maar sorry, op die dingen zou ik niet gezien willen worden.
Zou willen dat die (wannabe) resellers eens bij Nike bleven ipv met hun (ro(bot))tengels aan andere merken te komen.
True, maar is bijvoorbeeld nog wel het dubbele van de AJ1 Trophy Room die er aan zit te komen (waarvan ook een deel gejat/backdoored blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:17 schreef D_A het volgende:
[..]
Da's echt weinig voor wereldwijde supply
Bij mij precies andersom. Ik heb de Dark Curry.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
Iemand nog iets gecopt vandaag? Was een grote drop!
Ik heb die AF1 Valentine gecopt![]()
En een L op de Dunk High Dark Curry.
Maar die AF1 wilde ik supergraag hebben
[ afbeelding ]
Heb je een L op de AF1?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom. Ik heb de Dark Curry.
Alleen niet via SNKRS App, maar een win op SNS.
Ja die wilde ik voor mijn vrouw proberen, maar ik was iets te laat.....quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Heb je een L op de AF1?
Die dunks zijn wel Nice hoor![]()
Via Denhamquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:37 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nice! Via de SNKRS App of via Denham zelf?
Nice!quote:
Oh mijn af1 zijn al lang binnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nice!
Ik wacht hier nog steeds op de Dunk High - Dark Curry. Pakket wordt maar niet geleverd. Zal wel door de sneeuw komen. Eerste keer dat ik lang moet wachten op een pakket van SNS.
Ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen. Stonden op een depot in Duitsland die volledig ingesneeuwd was.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Oh mijn af1 zijn al lang binnen
Mooi is anders, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen. Stonden op een depot in Duitsland die volledig ingesneeuwd was.
De officiële foto's van de Kiss of Death 2021 zijn er.
[ afbeelding ]
Bizar hoge prijzen idd.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:58 schreef Atta-boy het volgende:
Die eerste waren ook al niet om aan te zien![]()
Wist niet dat die qua resell zo duur waren geworden.
Je tenen in die dingen... als je zonder sokken gaatquote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen. Stonden op een depot in Duitsland die volledig ingesneeuwd was.
De officiële foto's van de Kiss of Death 2021 zijn er.
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Je tenen in die dingen... als je zonder sokken gaat
[ afbeelding ]
Bizar idd. Nike heeft hier ook enkele varianten van....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:04 schreef shiz het volgende:
Over tenen gesproken...
[ afbeelding ]
~ ¤300,- https://www.reebok.nl/maison_margiela
uhh, owkee.![]()
Als het druk is (en dat zal wel), dan staan er andere mensen te wachten en moet je na die tien minuten ook gewoon weer optiefen.quote:Op maandag 8 maart 2021 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee hoe streng winkels zich daar aan houden.
Ligt eraan hoe lang de rij buiten is met mensen die een tijdslot hebben. Dat begrijp ik sowieso niet.quote:U ontvangt een bevestiging met een tijdslot, waarin u kunt winkelen. Er zit minimaal een dagdeel (4 uur) tussen de gemaakte afspraak en het winkelen zelf.
Er kunnen maximaal 2 klanten tegelijk per tijdslot in de winkel zijn.
De afspraken zijn voor een tijdslot van minimaal 10 minuten. Klanten mogen eerder weg.
In overleg met de winkelier kan een tijdslot langer dan 10 minuten duren.
haha ✌quote:Op maandag 8 maart 2021 12:45 schreef Atta-boy het volgende:
PS niet fucken met tabi's@:shiz en @:basnijmegen
Mijn ervaring met de 90's is dat dit enorm per colorway kan verschillen.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:58 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn Air Force 1's zijn altijd maat 44 en die zitten perfect, zowel in de lengte als in de breedte.
Maar hoe zit dat bij de Air Max 90, Air Max 95 en Air Max 97?
Ik ga van de week wel naar de winkel om te passen, maar aangezien je maar 10 minuten hebtmet die corona regels wil ik geen tijd verspillen met heel veel verschillende maten passen.
Nu gaat het vast aangepast worden zodat niemand meer een L pakt.quote:Sneakerheads like to complain about the one that got away. About haunting sneaker apps and websites yet failing to win shoe-drop raffles or find what they want at semiaffordable prices. About how the system must be rigged by resellers using bots and inside connections.
Now, a scandal involving a Nike executive and her reseller son is roiling the sneaker world, highlighting worst suspicions about a booming market in which shoes can be traded like stocks. For serious sneaker collectors, this is more than a tempest in a shoebox.
“There’s a lot of fraud. There’s a lack of transparency,” said shoe aficionado Chad Jones, who last year founded reseller marketplace Another Lane with his wife, Adena. The duo wanted a place that honored Black consumers’ role in popularizing the sneakerhead culture while vetting seller legitimacy in addition to shoe authenticity.
The latest controversy sprang from a Bloomberg Businessweek profile of a 19-year-old Oregonian named Joe Hebert, who was clearing $20,000 or more a month flipping sneakers online.
The story, which appeared online Feb. 25, detailed how Hebert acquired sneakers using bots to make bids for him, including on Nike Inc’s SNKRS app where the company launches new products. The payments went through an American Express card held by his mother, Ann Hebert, Nike’s vice president and general manager of North American operations, overseeing sales, marketing and merchandising.
Nike initially said Hebert had disclosed her son’s business as required and had violated no company rules. Joe Hebert told Bloomberg that his mother wasn’t involved in his business and didn’t slip him discount codes.
But with questions swirling about insider information and technological shenanigans, Ann Hebert soon resigned after more than 25 years with the shoe giant.
Nike Chief Executive John Donahoe on March 8 assured employees during a videoconference that the company was taking the controversy seriously.
“There’s no value more core to who we are than the trust our consumers put into us and our brand and our products,” Donahoe said, according to pop culture website Complex. “And the fact of the matter is, this incident has sparked questions in some of our consumers about whether they can trust us, particularly around launch product.”
This wasn’t the market’s first scandal, not even so far this year.
A February collaboration between Nike’s Air Jordan 1 and Trophy Room, a retailer owned by basketball great Michael Jordan’s son Marcus, had a particularly messy debut, with shoes showing up on social media before the official drop date. Sneakerheads screamed favoritism and profiteering. Marcus Jordan blamed leaks on the distribution center.
In recent years, sneakers have become an asset class like stocks, bonds and cryptocurrency, becoming a multibillon-dollar market worldwide. They trade on a variety of reseller platforms; the best known include StockX, GOAT, Flight Club and Stadium Goods.
The marketplaces like to promote their extensive authentication processes so that buyers know that the items they end up with are the real deal.
But such efforts don’t get at how the sellers acquired the shoes, and that’s what is stirring up sneaker fans who don’t think they’re getting a fair shot at buying newly released products.
“This makes me want to drop the shoe buying game,” a commenter posted on a YouTube interview featuring Joe Hebert in his new warehouse, surrounded by enough shoes to stock a few stores. Said another: “This man is the reason yall don’t hit on your kicks when you want them.”
Longtime sneakerhead Manny Cruz said the field has been flooded with big spenders who are only in it for the money. Shoe drops by Nike and other retailers have become a joke, said Cruz, a 38-year-old Paramount resident who works as a wholesale auto parts
distributor.
“You won’t be able to get the shoe to your cart or you won’t be able to get to the checkout screen. You’ll be sitting there, stuck on this screen for an hour. Meanwhile, the product is sold out. It’s a waste of time,” Cruz said.
Controversy is expected in any young market undergoing fast growth and wrenching change. And the sneaker-flipping business is seeing plenty of both, harkening back to the pre-2008 housing boom when speculators flipping houses helped drive up prices.
With pandemic stay-at-home orders, athletic footwear sales fell in March 2020 to the worst monthly results on record, said Matt Powell, senior vice president for sports at market research company NPD Group. But in June, athletic shoe sales rebounded to the best month ever, he said, rising 25% from a year earlier.
That’s because people who didn’t lose their jobs — freed of commuting and entertainment costs — had more disposable income and, in April, received the first of the coronavirus stimulus checks. Meanwhile, new resellers looking for a side hustle flooded the business, Powell said.
“They don’t have any allegiance to the brand. They have no allegiance to the celebrity or the athlete. It’s simply a chance to insert themselves into this market and that has caused the price of the shoes to go up for the collector and the true fan,” he said.
To win hot new products, some resellers have turned to automated solutions, which can cost hundreds to thousands of dollars. That added cost only makes it more likely that bot users will strive for even higher prices on their shoes.
“To jump to the front of the line to buy limited-edition sneakers, it is easy to purchase any of the hypebots or sneaker bots available on websites like aiobots.com, hypebots.com or anothernikebot.com,” according to the 2020 Bad Bots Report from cyber-security firm Imperva.
Nike CEO Donahoe, after announcing the Hebert-related management shake-up, acknowledged as much when he said: “We’ve been working on anti-bot technology for the last several years. That is part of the solution, but we need to double down our efforts.”
Adena Jones, chief executive of Another Lane, said she and her husband raised $160,000 to launch the marketplace last April to restore some old-school sneakerhead culture where people, not bots, sell shoes to other people, not other bots.
Another Lane emphasizes investigating the people it allows to use the platform as much as authenticating the shoes that are sold on it.
“We vet our members. So you’re not just out there being anonymous. Your name is connected to the product,” said Adena Jones, 35. “And if you’re selling a fugazi product [fake or damaged], A, you probably wouldn’t make it onto our platform, or B, you would be kicked off our platform.”
Added Chad Jones, Another Lane’s 42-year-old chief operating officer, with a tinge of distain in his voice: “You know how you combat somebody who you think is getting too many pairs of sneakers and just in it to resell them for as much as possible? You don’t buy from him. It’s that simple. And then when he’s stuck with $100,000 worth of product and can’t pay that credit card bill back from mommy, then he’s out.”
Mark Ruszecki, who has a 500-pair collection, has been a sneakerhead since the late 1990s, when he used to meet up with guys he had come to know and trust in a local park and buy, sell or trade.
“It was about who you knew, and it was about context and connections,” said Ruszecki, 42, a Los Angeles personal injury attorney and a partner in the law firm Javaherian & Ruszecki.
Ruszecki said he has soured on virtual sneaker drops. “You set a notification for 7 a.m. You try to get a shoe. You assume there is some master computer back there figuring it all out, but I don’t know what they are doing. Then almost immediately you get a popup that tells you you’ve lost. It’s frustrating.
“Personally, I’m not going to play that. I don’t need the hottest, newest shoe. I’m not 17 years old and I’m not on TikTok. I’m just going to buy the older shoes I’ve always wanted, without all the hype.”
Others say it’s not just about bot abuse of the shoe-drop system; it’s that lack of transparency in how the apps work.
“This is another event in a string of events to where the greater sneaker community doesn’t really trust the Nike SNKRS app,” said Robert Mulokwa, founder and owner of KickPredict.co, an international platform where people interested in dabbling in the sneaker investment market can bet on whether popular sneakers will rise or fall in price.
“It’s a big deal in this sense: Nike needs to become more transparent about how they award who wins and who doesn’t win on the SNKRS app,” Mulokwa said. “No one knows how it happens or what happens, and that’s an ongoing thing.”
Communicating with consumers is the key, said consultant Margot Bloomstein, author of “Trustworthy: How the Smartest Brands Beat Cynicism and Bridge the Trust Gap.”
“We can blame the technology, but beyond just acknowledging a problem, Nike and other brands should explain what is happening with their raffle and shoe-drop apps, offering people a lot more detail so that they can understand it and be empowered by that information,” Bloomstein said. “Then they also need to demonstrate accountability and explain exactly what they’ll be doing so that this cannot happen again in the future.”
https://www.latimes.com/b(...)ker-reseller-scandal
Ik dacht dat ik het ouderwetse proces miste nadat ik de honderdzoveelste L had gepakt op een raffle. Maar toen ik bij Denham voor de AM1 weer op de ouderwetse manier aangewezen was, herinnerde mij dat eraan hoe waardeloos het eigenlijk isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:14 schreef shiz het volgende:
Ik haat systemen waar je op een bepaald tijdstip als een van de eersten een knop moet drukken en een proces moet afronden.
Doe mij dan maar het raffle systeem, een week lang ofzo registraties open en dan maar kijken. En zo niet tja, dan tot ¤60 erbovenop en van Marktplaats plukken.
Of stores die zelf al resellen. Lekker toch, Nike account hebben, paartjes inkopen voor inkoopsprijs, raffle houden en een deel reserveren voor vrienden resellers en een bonus voor jezelfquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:51 schreef Modus het volgende:
Dat die gast het grootste gedeelte met tig bots regelde geloof ik ergens wel. Maar niet alleen maar dat. Zoveel shops die ook gewoon aan backdooring doen tegenwoordig, als je maar de juiste mensen kent.
En hij postte ooit dat ie 3 of 4 paar deadstock Air Mags "zomaar in een storage unit had gevonden".
...
...
...
[ afbeelding ]
Die moeder heeft echt wel aandeel gehad in dit hele verhaal, en ongetwijfeld meer mensen bij Nike. En ongetwijfeld zijn er meer mensen zoals die moeder binnen Nike. En Adidas.
Bij Nike hadden ze ook al eens ontdekt dat eigen personeelsleden bots gebruikten om de employee discount stock leeg te plunderen.
Die zijn wel dope. Alleen lastig te combineren/dragen lijkt me.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:39 schreef bokkepoot het volgende:
Ik had graag deze gewild.
[ afbeelding ]
kutraffles![]()
Altijd een prima sneaker idd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:36 schreef quirina het volgende:
Pas nieuwe adidas superstars gekocht. Lekker simpel, altijd goed, past overal bij..
Fuck die hype.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren de AM1 - EOI kunnen pakken.
yes sir!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:35 schreef Modus het volgende:
https://www.kicksonfire.c(...)e-gum-now-available/
Zoiets?
Ik heb paartje gecopt voor 180quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:31 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gelukkig valt de resell op dit moment mee.
Je zal je er maar druk om makenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja en vroeger liep je op eelt.
Ik snap niet dat men geil wordt van een schoen die expres maar honderd keer wordt geproduceerd. Ja de prijs is dan heel hoog, maar als de fabriek de loopband twee minuten langer laat lopen kun je die schoen voor 1/10 kopen.
Rare wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ervaring mee, maar ik zet altijd van die schoenspanners in mijn schoenen als ik ze niet draag en daar werkt prima.quote:Op woensdag 31 maart 2021 10:52 schreef Kreator het volgende:
Weet iemand of dit goed werkt, of is het weggegooid geld?
https://www.outsole.nl/anti-crease-soft-shield/
(ik heb redelijk grote voeten (hehe) en dan is dat altijd wel lelijk.
Bij mij niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:48 schreef M1stral het volgende:
Dames en heren, in hoeverre lopen Air Max 1 nog uit. Passen prima, maar zitten nog wel wat “snug”.
Betreft variant met leren upper, respectievelijk de Teal en Obsidian LV8.
Bedankt voor de info. Draag je ze regelmatig?quote:
Good, een wonder is dan ook niet nodig. Punt is meer dat een half maatje of een hele zelfs waarschijnlijk weer te los zit.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:33 schreef Modus het volgende:
Leer wordt uiteindelijk wel soepeler ja maar verwacht er geen wonderen van.
Ik heb in beide dezelfde maat. Het is wel zo dat er soms een fractie maatverschil bestaat, zelfs tussen AM1s onderling bijv., wat niet altijd te verklaren is.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Good, een wonder is dan ook niet nodig. Punt is meer dat een half maatje of een hele zelfs waarschijnlijk weer te los zit.
Dezelfde maat AM90 doet echt fucking zeer bij mijn tenen namelijk, maar daarvan is de toebox wel erg smal. Dat probleem heb ik bij de AM1 niet.
Neen, Ik heb de LV8 Obsidian pas twee keer gedragen.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:32 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Draag je ze regelmatig?
Het ligt er ook maar net aan welke kinderhandjes je nikes in elkaar hebben genaaid en welk materiaal enzo. Ik heb nog geen 2 paar gehad die exact hetzelfde zaten en nu toch wel een aardige collectie am1.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb in beide dezelfde maat. Het is wel zo dat er soms een fractie maatverschil bestaat, zelfs tussen AM1s onderling bijv., wat niet altijd te verklaren is.
Thanks. De lengte is goed. Het is ook niet dat ze oncomfortabel zitten, maar meer dat ze nog wat stug zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:14 schreef Kreator het volgende:
Ik heb de lv8 dark teal green nu sinds release aan en ze worden wel iets soepeler maar niet ruimer. Zeker niet in de lengte (obviously). Als je ze te klein hebt gekocht, zou ik ze bij een schoenmaker laten uitrekken. Dat heeft bij mij met andere Nikes ook wel eens geholpen.
[..]
Het ligt er ook maar net aan welke kinderhandjes je nikes in elkaar hebben genaaid en welk materiaal enzo. Ik heb nog geen 2 paar gehad die exact hetzelfde zaten en nu toch wel een aardige collectie am1.
Bij deze merk ik dat de rechterschoen om welke reden dan ook iets losser zit dan de linker. (mijn voeten zijn uiteraard perfect)
Same! Maar zolang er minstens ¤ 650 voor gevraagd wordt blijft het bij dromen vrees ikquote:Op donderdag 8 april 2021 18:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gave schoen!
Ik hoop ooit nog de Denham AM1 in bezit te krijgen.
Ja lekker zomer schoentjequote:
Heb eventueel nog een paartje DS beschikbaar in maat EU42, US 8,5.quote:
Dit is wel een handige app als je al een sneaker hebt die perfect zit. Ik gebruik altijd mijn Nike Air Max 1 als referentie en als ik dan een andere schoen koop klopt het eigenlijk altijd.quote:Op maandag 19 april 2021 13:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje: ik wil online nikes bestellen, maar ik zit een beetje met de maat. Klopt het dat nikes kleiner vallen? Ik heb normaal maat 41, welke maat raden jullie aan? Of verschilt het weer per model?
Het concept is super tof. Uitvoering toch iets minder.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:14 schreef maily het volgende:
Floris van Bommel brengt sneakerhommage aan Olivier B. Bommel
Ter ere van de 80ste verjaardag van de strip.
Premium-artikel, zelf klikken
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:33 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het concept is super tof. Uitvoering toch iets minder.
Zeker tof.quote:Op zondag 25 april 2021 03:01 schreef One_conundrum het volgende:
Goeie CW's
https://sneakerbardetroit(...)h05265-release-date/
https://sneakerbardetroit(...)h05264-release-date/
Dat waren vroeger mijn allereerste Air Maxjesquote:
Vroeger had je toch ook om de drie maanden twee nieuwe paren in de winkel laten we hopen dat ze daar weer mee gaan beginnen zoals met de Air Max 90.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat waren vroeger mijn allereerste Air Maxjes
Die heb ik nooit gevoeld, net als de BW.quote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Nober het volgende:
Gaan we voor de Air Max 96 II OG?
[ afbeelding ]
[poll=2424]
Waren mijn eerste Air Max. Dus… antwoord kun je radenquote:Op maandag 17 mei 2021 18:46 schreef Nober het volgende:
Gaan we voor de Air Max 96 II OG?
[ afbeelding ]
[poll=2424]
Lquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:46 schreef M1stral het volgende:
Iemand nog getracht Sacai Blazers te scoren op de SNKRS app?
Ik dacht probeer het gewoon, W op de Magma Oranges.quote:
Ik heb één paar van leer en één paar van kunststof en qua maatvoering vallen ze hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:36 schreef margaretha_01 het volgende:
Hallo! Ik ben aan het overwegen om online de Adidas Forum Low sneakers te kopen. Weet iemand hier toevallig hoe de maten vallen? Ik heb nog nooit Adidas gedragen. Heb wel gelezen dat ze over het algemeen klein vallen, maar voor deze specifieke schoen wordt dat niet gezegd. Die die ik wil zijn van leer, maar van hetzelfde model in kunststof wordt gezegd dat ze klein uitvallen. Zit er een groot verschil in maatvoering van leren sneakers en kunststof sneakers?
Ik heb de schoenen inmiddels; een andere kleurencombinatie dan ik oorspronkelijk voor ogen had, maar ze passen! :p Ik had ze via de Adidas website in maat 40 besteld (wit met roze logo) en in de winkel laten leveren.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb één paar van leer en één paar van kunststof en qua maatvoering vallen ze hetzelfde.
Mijn ervaring is dat de maatvoering van mijn Adidas sneakers overeen komt met die Nike Airmax. Geen idee of je daar ervaring mee hebt.
Nouja ik weet er niet genoeg vanaf. Wat ik wel weet is dat het op een gegeven moment niet meer passend is om met grote logo's te lopen. Of bijv. met hollister als je boven de 2x? bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:25 schreef shiz het volgende:
Zolang je geen Uggs of Crocs hebt kom je met veel weg.
Er zijn ook ultrahippe opas met flitsende pattas.
Sowieso gewoon lekker doen waar je zin in hebt en nemen waar je je het meest comfortabel bij voelt en bij je stijl past.
Thanks, ben er zelf ook erg blij mee! Toch een paar maanden naar op zoek geweest.quote:Op zondag 20 juni 2021 07:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dit is toch wel echt een lekker schoentje 👌
Hum,quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:38 schreef shiz het volgende:
Yay, eindelijk nog meer <3 Adilove.Topic had anders haast 'Nikeheads enzo' geheten.
Ik heb vanochtend een W geboekt op de YEEZY BOOST 350 V2 - Mono Mist.
Knit upper is nu een mesh upper en de pull tab is back, ben benieuwd.
[..]
Dit is toch precies hetgene wat "Yeezyheads" typeert? Bij elke nieuwe release die nog lelijker dan de vorige is worden de eerste foto's met veel scepsis ontvangen, maar uiteindelijk koopt iedereen ze alsnog en groeien ze tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:36 schreef shiz het volgende:
[..]
Had ook een W op de Yeezy Slides btw. Ik vond ze eerst zo fout als Crocs, maar they were growing on me en die zitten wel perfect en woah, comfort is next level.
Deze is wel echt mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik wacht met smart tot deze 22 juli uitkomt![]()
[ afbeelding ]
"Releasedatum bekend van de Air Max BW 'Persian Violet' 💜 | https://www.sneakerjagers(...)-persian-violet/amp/
Goede dit. Maar houd die pinroll er eens afquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:22 schreef Xurk het volgende:
Voor het eerst ooit eens New Balance een kans gegeven:
[ instagram ]
Neuhquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:38 schreef Atta-boy het volgende:
Goede dit. Maar houd die pinroll er eens af
Vroeger had je om de drie maanden twee nieuwe en nu voor het dertig jarig bestaan mag je blij zijn met twee kleurstellingen. Nike weet zeker niet dat #hardcorewillneverdie!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
De Black/Persian komt later dit jaar uit.
https://www.sneakerjagers(...)-blackpersian/207753
Denk alleen online, binnen drie minuten uitverkocht.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:57 schreef Nonneke het volgende:
Komen die persian Classics ook in winkels of alleen online ?
Schijt :/quote:Op maandag 12 juli 2021 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger had je om de drie maanden twee nieuwe en nu voor het dertig jarig bestaan mag je blij zijn met twee kleurstellingen. Nike weet zeker niet dat #hardcorewillneverdie!!!!
[..]
Denk alleen online, binnen drie minuten uitverkocht.
Die andere kennelijk pas op 11 september?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
De Black/Persian komt later dit jaar uit.
https://www.sneakerjagers(...)-blackpersian/207753
Oh, heb geen pics er van. Zag het op tv waar ze het er over hadden. Zonder ooit een prijs te noemen dus het zal wel onbetaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang ik het niet hoef op te eten...
Pics?
Nee hoor, veel gangbare merken (Nike, Adidas, Veja, Puma..) hebben vegan sneakers in hun assortiment. Het ene merk adverteert er meer mee dan het andere merk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, heb geen pics er van. Zag het op tv waar ze het er over hadden. Zonder ooit een prijs te noemen dus het zal wel onbetaalbaar zijn.
Dank voor de verduidelijkingquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee hoor, veel gangbare merken (Nike, Adidas, Veja, Puma..) hebben vegan sneakers in hun assortiment. Het ene merk adverteert er meer mee dan het andere merk.
In het algemeen geldt; als er geen leer/suède (of wol, maar dat komt bij sneakers minder voor) in verwerkt is, is het 9 van de 10 keer vegan. Dierlijke lijm wordt namelijk nog nauwelijks gebruikt voor schoenen. (Nike doet dit sinds 2015 niet meer).
Tijdje alquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:25 schreef hmmmz het volgende:
Hoezo zijn de Nike ID Air Max 1 opeens helemaal verdwenen?
Ik denk het wel (met hopelijk nieuwe opties en materialen).quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Komen ze nog terug? Ik heb nieuwe nodig.
Mini swooshquote:Op maandag 19 juli 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vind alleen die kleine Swoosh voorop niet mooi.
Dat verpest het geheel.
Ik vind het vooral heel tof dat ze de mudguard hebben aangepakt met een soort van 'wave'. Dat maakt deze colorways uniek.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:27 schreef dimmak het volgende:
Die nieuwe AM1 x Patta collab is ook dik hoor.
https://www.sneakerjagers(...)ta-x-nike-air-max-1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |