SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag met hond richting strand.
Vast wel en ook dan zullen we nog niks wetenquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:58 schreef mschol het volgende:
zouden ze vandaag nog een uitslag hebben?
Ik moet er ook een stuk voor rijden. Maar we zijn al halverwege nu. Voordat de drukte begint.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LekkerDat mis ik hier wel, het strand. Lekker uitwaaien
Drukte?quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet er ook een stuk voor rijden. Maar we zijn al halverwege nu. Voordat de drukte begint.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 06:57 schreef DerRabbit het volgende:
Jammer van de matige koffie, de rest van het plaatje kan ik waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Recountsquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:58 schreef mschol het volgende:
zouden ze vandaag nog een uitslag hebben?
lewis zegt mij niksquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:51 schreef Karzai het volgende:
gister lewis gekeken en een of andere scandinavische thriller serie
ik las dattie weer programma's gaat maken voor de npo, zal daarom wel zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k begin nu
Vind dat helemaal niet passen bij het programma.
hij had toch overstap gedaan naar rtl ofzo?quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik las dattie weer programma's gaat maken voor de npo, zal daarom wel zijn
ah.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Engelse detective serie
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had toch overstap gedaan naar rtl ofzo?
En?quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben begonnen met Ratched op Netflix.
Net twee afleveringen gehad. Wel lekker smerig soms. En de introquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En?
K vond het vet. Kleuren en zo ook allemaal.
The queen's gambit is ook vet. Totaal andere serie maar het hele decor en alles er omheen is vet. En de actrice houdt je ook vastquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net twee afleveringen gehad. Wel lekker smerig soms. En de intro
boksquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Morning, ik heb al boodschappen gedaan
dat lewis is ook op BBC first volgens mij? maar die hebben alleen maar Britse detectivesquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
kijk vaak canvas en vrt die zenden ook wel goede series uit
vanavond weer een dubbele aflevering van cardinal, canadese serie wel bruut
[ afbeelding ]
Ik heb dan altijd meteen de neiging om te googelen of ik haar blote borsten ergens kan vinden maar eerst maar koffiequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:10 schreef CherryLips het volgende:
O. Volgens de website van C&A heb ik niks besteld.
Werkt weer goed allemaal.
Die zijn een beetje traag daar, waarschijnlijk heb je je bestelling ook pas tegen komend weekendquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:10 schreef CherryLips het volgende:
wel mailtje? dan heb je gewoon besteldquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Ja daar waarschuwen ze voor, dat het twee weken kan durenquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn een beetje traag daar, waarschijnlijk heb je je bestelling ook pas tegen komend weekend
Nee niksquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
wel mailtje? dan heb je gewoon besteld
Ja logisch toch, die zijn over een week of zo eens klaar met hertellen en dan is de uitslag al lang bekend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
CNN ziet Georgia niet meer als battleground
waarschijnlijk omdat ze daar sowieso gaan hertellen en omdat 't zo dichtbij ligt. En aangezien Pennsylvania al zo goed als binnen is ook.
Hoop jequote:Op zaterdag 7 november 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch toch, die zijn over een week of zo eens klaar met hertellen en dan is de uitslag al lang bekend.
Ja echt definitief zal nog wel even duren zolang die dikke schildpad weigert op zijn rug te gaan liggen.quote:
the brown housequote:Op zaterdag 7 november 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou je als president iets van een borg moeten betalen als je in het Witte Huis gaat wonen? Dat Trump straks niet de stront over de kozijnen uitsmeert.
Denk dat Melania wel alle handdoeken en schemerlampjes mee gaat nemen, is een Sloveense.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou je als president iets van een borg moeten betalen als je in het Witte Huis gaat wonen? Dat Trump straks niet de stront over de kozijnen uitsmeert.
hoe lang heeft 't met gore/bush geduurd? ook wel even toch met rechtszaken enzoquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt definitief zal nog wel even duren zolang die dikke schildpad weigert op zijn rug te gaan liggen.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Melania wel alle handdoeken en schemerlampjes mee gaat nemen, is een Sloveense.
Verschil is inmiddels 7,500 stemmen, ze zeiden ook dat het 4 jaar geleden in Florida net 1,500 stemmen waren voor de hertelling terwijl er daar veel meer stemmen waren. Dus de marge is nu al een heel stuk groter relatief gezien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
CNN ziet Georgia niet meer als battleground
waarschijnlijk omdat ze daar sowieso gaan hertellen en omdat 't zo dichtbij ligt. En aangezien Pennsylvania al zo goed als binnen is ook.
Ik heb ook nog geen bericht gehad op mijn retour dat ik vorige week al heb verstuurd, ze doen het daar gewon lekker op hun gemakje ...quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar waarschuwen ze voor, dat het twee weken kan durenMaar ik heb er een account, heb een uur geleden een nieuw ww aangevraagd: geen e-mail. Nieuwe account aangemaakt met datzelfde e-mailadres en geen rare melding gehad dat ik al een account heb. Alle stappen doorlopen. Bestellen afgerond. Nu krijg ik geen mails en als ik bij m'n account kijk, staat dat ik nog niks heb besteld.
LAAT MAAR.
hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschil is inmiddels 7,500 stemmen, ze zeiden ook dat het 4 jaar geleden in Florida net 1,500 stemmen waren voor de hertelling terwijl er daar veel meer stemmen waren. Dus de marge is nu al een heel stuk groter relatief gezien.
Bush hield zijn uiteindelijke victory speech op 13 december.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe lang heeft 't met gore/bush geduurd? ook wel even toch met rechtszaken enzo
zo kreeg ik gisteren een verzendbevestiging en gisteravond een mailtje van 'ja uw product is niet op voorraad dus we storten het bedrag terug' bij een webshopquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Zo, een bevestigingsmailtje. NU HOEF IK HET NIET MEER.
Ja m'n zus kreeg al allemaal aanmaningen omdat d'r retour niet was verwerkt. Dan zouden ze die termijn ook even moeten verlengen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen bericht gehad op mijn retour dat ik vorige week al heb verstuurd, ze doen het daar gewon lekker op hun gemakje ...
ohja trump was wel wat eerderquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bush hield zijn uiteindelijke victory speech op 13 december.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
z
[..]
zo kreeg ik gisteren een verzendbevestiging en gisteravond een mailtje van 'ja uw product is niet op voorraad dus we storten het bedrag terug' bij een webshop
ben dan benieuwd wat er in het pakketje van PostNL zit wat zo komt
Nou dat de marges toen nog veel krapper waren, nu zijn het 7,500 stemmen verschil op 5 miljoen stemmen. In Florida was het toen een verschil van 1,500 op 10 miljoen stemmen.quote:
Ja duurt blijkbaar een uur.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan is systeem gewoon fucking traag..
amateuristisch maar goed dat gebeurd nog steeds
Straks richting Zeeuwse kustquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
Jullie nog wilde weekend plannen?
Ga morgen een muurtje behangen met m'n pa. Echt m'n favoriet bezigheid.. behangen...
ah zo!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dat de marges toen nog veel krapper waren, nu zijn het 7,500 stemmen verschil op 5 miljoen stemmen. In Florida was het toen een verschil van 1,500 op 10 miljoen stemmen.
maar wel lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:27 schreef Karzai het volgende:
Jeetje wat is gevulde speculaas bij de bakker duur zeg, 6,95 voor een klein stukje
ik heb maar gewone speculaas gekocht
Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje via Budbee komtquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
z
[..]
zo kreeg ik gisteren een verzendbevestiging en gisteravond een mailtje van 'ja uw product is niet op voorraad dus we storten het bedrag terug' bij een webshop
ben dan benieuwd wat er in het pakketje van PostNL zit wat zo komt
Nee bij de ouders op bezoekquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom je een rum/cognacje doen?
evt door de chocolademelk
dit klinkt als een of andere gay dating appquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje via Budbee komt
dat moet je maar hopenquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wel lekker
en met echte amandelspijs ipv buda z'n bonenprut
voor die prijs zou ik 'm even komen verkrachten met z'n deegroller als er die bonenscheiss in zitquote:
Het is schijnbaar een bezorgservice die zalando nu gebruiktquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een of andere gay dating app
Ik ga zo naar de tegelboer en dan ga ik m'n hok weer in voor deze week.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
Jullie nog wilde weekend plannen?
Ga morgen een muurtje behangen met m'n pa. Echt m'n favoriet bezigheid.. behangen...
Bovenste eiland, Haamstedequote:
whut okquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is schijnbaar een bezorgservice die zalando nu gebruikt
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de tegelboer en dan ga ik m'n hok weer in voor deze week.
Ze komen maandag. Geen idee hoeveel werk het is, ze gaan meerdere balkons tegelijk doen. Het oude spul voeren ze ook nog af.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn ze nog geweest om je balkon op te meten? Hoe lang verwachten ze werk te hebben? Moet toch wel met een dagje klaar zijn?
is schijnbaar een Scandinavische startup, krap een jaar actief in NLquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whut ok
nog nooit van gehoord iig.
Al zit er hier wel zo'n shady koerier die al die duistere dienstjes doet. oa Packs/Bizzie ofzo? etc.
Ja zo zijn er wel meer van die koriertjes heb ik het idee, waar je dan 1 keer iets van bezorgd krijgt zonder dat je van het bestaan af wist en vervolgens blijft het ook bij die ene keer en hoor je er nooit meer iets van daarna.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
whut ok
nog nooit van gehoord iig.
Al zit er hier wel zo'n shady koerier die al die duistere dienstjes doet. oa Packs/Bizzie ofzo? etc.
Van welk bedrag naar welk bedrag ga je voor?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaan de offerte van de keuken aftikken.
Heb alvast oorlogsstrepen op mijn gezicht geschminkt.
met welke pakketdienst komt jouw Russian Bride dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Als dat koeriersgewauwel hier trouwens, stelletje heremieten
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaan de offerte van de keuken aftikken.
Heb alvast oorlogsstrepen op mijn gezicht geschminkt.
Deze zaak doet niet aan de kortingen, die maken gewoon de prijs zoals ie is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van welk bedrag naar welk bedrag ga je voor?
PutinDaBoxquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met welke pakketdienst komt jouw Russian Bride dan?
wat een geld he voor ene keukenquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze zaak doet niet aan de kortingen, die maken gewoon de prijs zoals ie is.
En zou rond de 20K zijn, ik lul daar nog 2K vanaf is het plan.
ja hoorquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had jij een fijne avond gister?
Voor wat spaanplaat/mdf met folie? JA!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een geld he voor ene keuken
Ik zou het echt niet weten en het zal me worst wezen welke piep een pakketje komt brengen, ik zie iets en ik koop het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met welke pakketdienst komt jouw Russian Bride dan?
heb je een foto van de keuken?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor wat spaanplaat/mdf met folie? JA!
Waarom dat?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat je sexytime had.
Ga voor de vijf.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze zaak doet niet aan de kortingen, die maken gewoon de prijs zoals ie is.
En zou rond de 20K zijn, ik lul daar nog 2K vanaf is het plan.
Dit lijkt wel een beetje hoe het gaat worden.quote:
oh zeer nicequote:Op zaterdag 7 november 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een beetje hoe het gaat worden.
Het blad wordt licht.
De uitbouw heeft wel dit idee met de lichtstraal en pui straks.
https://pin.it/67kwexT
Mooi, wel een echte mannenkeuken, mocht je vrouw niet mee uitkiezen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een beetje hoe het gaat worden.
Het blad wordt licht.
De uitbouw heeft wel dit idee met de lichtstraal en pui straks.
https://pin.it/67kwexT
waarom is dit nou weer een mannenkeukenquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, wel een echte mannenkeuken, mocht je vrouw niet mee uitkiezen?
Ik heb daar kijk opquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom is dit nou weer een mannenkeuken
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Wel voor mensen met weinig geld Dat kan je zien omdat er geen hoogglans wit op zit
quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Gatverdamme, dadelijk de PC van mijn moeder repareren, hobby [ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'jij doet toch iets met computers'
een van de drijfveren om niet verder te gaan in de informatica
Verschrikkelijk jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon een Apple kopen en zeggen dat je niks van gewone computers weetquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een apple hebquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een Apple kopen en zeggen dat je niks van gewone computers weet
Gekke ding doet helemaal niets meer qua beeld, zal wel weer een opgeblazen videokaart zijn, even ergens eentje op de kop tikken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'mijn printer doet het niet'
'kan je eens naar mijn outlook kijken'
'internet explorer....'
Ja dat kan met zoveel programma's.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Kun je met Teamviewer gewoon op de pc van een ander rommelen? Want m'n ouders hadden van de week weer gebeld omdat de printer het weer niet deed.
yupquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Kun je met Teamviewer gewoon op de pc van een ander rommelen? Want m'n ouders hadden van de week weer gebeld omdat de printer het weer niet deed.
oh geen idee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
tot je veroordeelt bent tot commercial use
ik gebruik nu gewoon anydesk
quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb er geen zin in ook. ik flikker die PC wel ergens naar binnen ter reparatie.
als je het zakelijk gebruikt (op werk) zal er wel een licentie achter zitten, heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen idee.
op m'n werk was 't altijd teamviewer wat de klok sloeg
ja denk het..quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het zakelijk gebruikt (op werk) zal er wel een licentie achter zitten, heb je dat probleem niet.
kan je nagaan dat ze hier en daar nog gaan hertellenquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Tering, wat gaat dat tellen in de Joe Es of Aa traag
Tijd voor een 5G chip in de hippocampus voor alle stemgerechtigden, keertje met je linkeroog knipperen voor de ezel of een keer met je rechteroog voor de olifant, uitslag binnen 0.0002 seconden bekend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Tering, wat gaat dat tellen in de Joe Es of Aa traag
Ja, en dat hertellen heeft nog nooit wat opgeleverd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je nagaan dat ze hier en daar nog gaan hertellen
Uitslag een beetje tweaken al naar gelang de wens van Silicon Valley terwijl het door hun servers vliegtquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd voor een 5G chip in de hippocampus voor alle stemgerechtigden, keertje met je linkeroog knipperen voor de ezel of een keer met je rechteroog voor de olifant, uitslag binnen 0.0002 seconden bekend.
We zien dat u op de olifant heeft gestemd en gewonnen, zondagochtend om 10:00 uur krijgt u 10 minuten explosie remote ejaculatie van ons, zorg voor voldoende licht vochtige handdoeken, bedankt nogmaals voor uw stem en veel plezier.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitslag een beetje tweaken al naar gelang de wens van Silicon Valley terwijl het door hun servers vliegt![]()
Toch liever papier
Lichaamsdelen tussen de rails vandaan peuteren. Moet je toch ook wel een bepaald type voor zijn om dat vol te houdenquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
heftig werk hebben deze gasten toch.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zien dat u op de olifant heeft gestemd en gewonnen, zondagochtend om 10:00 uur krijgt u 10 minuten explosie remote ejaculatie van ons, zorg voor voldoende licht vochtige handdoeken, bedankt nogmaals voor uw stem en veel plezier.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
U heeft op de ezel gestemd. U mag zich morgen melden in de South Bronx en uw nieuwe naam is Delano.
ja heftig welquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lichaamsdelen tussen de rails vandaan peuteren. Moet je toch ook wel een bepaald type voor zijn om dat vol te houden
En toch wen je daaraan, vrij snel eigenlijk, ik had dat ook als jonge arts, dat is een kwestie van dagen zelfs, ik kan alleen niet goed uitleggen hoe dat mechanisme werkt, ja je bent gewoon bezig met je zelf verkozen beroep en probeert het zo goed en respectvol mogelijk te doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lichaamsdelen tussen de rails vandaan peuteren. Moet je toch ook wel een bepaald type voor zijn om dat vol te houden
ja snap wel wat je bedoelt eigenlijk..quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch wen je daaraan, vrij snel eigenlijk, ik had dat ook als jonge arts, dat is een kwestie van dagen zelfs, ik kan alleen niet goed uitleggen hoe dat mechanisme werkt, ja je bent gewoon bezig met je zelf verkozen beroep en probeert het zo goed en respectvol mogelijk te doen.
De overgang naar de thuis (klaar met werken) situatie had ik dan weer wel moeite mee af en toe.
waar kan ik solliciteren?quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb wel eens een patiënt gehad, jonge vrouw met een onbehandelbare hersentumor en die hadden we al geruime palliatief staan, ik nam na mijn dienst in de avond afscheid van haar, ze had al lijkvlekken ook dus heel erg lang kon het niet meer duren, kom ik thuis met haar in mijn hoofd zit het hele huis vol met feestende en dansende mensen, mijn vriendin had zin in een feestje blijkbaar, ik kreeg echt zowat ruzie door mijn gedrag, kreeg de omschakeling niet voor elkaar terwijl ik normaal slechts de f van feestje hoefde te horen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja snap wel wat je bedoelt eigenlijk..
in 't nachtleven en op zee ook genoeg meegemaakt. maakt je toch wat 'zakelijker' / 'harder' in bepaalde dingen.
ja die knop zomaar omzetten doe je ook niet effe hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens een patiënt gehad, jonge vrouw met een onbehandelbare hersentumor en die hadden we al geruime palliatief staan, ik nam na mijn dienst in de avond afscheid van haar, ze had al lijkvlekken ook dus heel erg lang kon het niet meer duren, kom ik thuis met haar in mijn hoofd zit het hele huis vol met feestende en dansende mensen, mijn vriendin had zin in een feestje blijkbaar, ik kreeg echt zowat ruzie door mijn gedrag, kreeg de omschakeling niet voor elkaar terwijl ik normaal slechts de f van feestje hoefde te horen.
"treinspringer zonder hoofd stelt NS voor een raadsel"quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
w
[..]
waar kan ik solliciteren?
garpje![]()
Ja meestal lukt dat wel maar soms niet en dat is ook niet erg, daar ben je menselijk voor immers, alleen was deze overgang en timing raar en abruptquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die knop zomaar omzetten doe je ook niet effe hoor.
Dat zou je niet kunnen. Je zou nooit meer kunnen poepen van de stressquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
w
[..]
waar kan ik solliciteren?
garpje![]()
mwha, nee niet echt..quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
zo vreemd als je nu nog mensen zonder mondkapje in de supermarkt ziet
nee iddquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou je niet kunnen. Je zou nooit meer kunnen poepen van de stress
ja maar zijn dat dan ook per definitie de ontkenners?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, nee niet echt..
er zijn gewoon mensen die zonder een regel dat niet gaan dragen.
Las ik net ook een artikel over.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
VNO-NCW: perspectief voor Nederland met de 'testsamenleving'
Werkgeversorganisatie VNO-NCW heeft een plan gemaakt voor een "testsamenleving" om Nederland een uitweg te bieden uit de coronacrisis. Als in regionale brandhaarden de hele bevolking wordt getest en mensen die besmet zijn tien dagen in quarantaine gaan, kan het virus in korte tijd met naar schatting 85 procent worden teruggedrongen, stelt voorzitter Ingrid Thijssen. Vanaf januari is het al mogelijk per week 2 miljoen tests te doen, blijkt uit berekeningen van de werkgeversorganisatie.
"Zo raakt de zorg niet opnieuw overbelast en krijgen mensen hun bewegingsvrijheid terug. Nederland kan op die manier van het slot." Veel maatschappelijk en economisch leed kan worden voorkomen tegen relatief geringe kosten, aldus Thijssen.
Terug naar vrijwel normaal
Ze voorziet dat Nederland daarna een fase ingaat waarin geleefd kan worden als afgelopen zomer, toen de horeca open was, mensen naar hun werk gingen en bijeenkomsten waren toegestaan. Met behulp van sneltesten en de CoronaMelder-app hoeft de samenleving minder op slot. Mensen die in contact zijn geweest met iemand die besmet is en niet thuis kunnen werken, kunnen iedere dag een test doen, geeft ze als voorbeeld. Ook reizen wordt dan weer gemakkelijker.
In de fase daarna kan Nederland weer open, staat in het plan en kan de anderhalvemeterregel worden afgeschaft. Met een negatieve test van dezelfde dag in de hand kan iedereen weer uit eten, naar de bioscoop en naar evenementen. Daarbij blijven wel de regels gelden voor testen en quarantaine bij klachten.
nope, althans dat denk ik..quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zijn dat dan ook per definitie de ontkenners?
pcies datquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, nee niet echt..
er zijn gewoon mensen die zonder een regel dat niet gaan dragen.
nee de groep die geen kapje gaan dragen is groter dan het aantal corona ontkenners..quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee twee groepen, jonge mensen van het vlotte zorgeloze type en mensen met een buitenlandse achtergrondquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het ook altijd beetje vreemd als een klant het wel draagt en medewerkers dan weer niet. En dan wel schijnheilig een bordje aan de deur hangen..quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, althans dat denk ik..
ik draag ook niet altijd een mondkapje in een winkel, wel 99% van de tijd..
niet correct.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee twee groepen, jonge mensen van het vlotte zorgeloze type en mensen met een buitenlandse achtergrond
alleen als het verplicht isquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij doet ze ook niet op toch? Ik weet dat jij geen ontkenner bent
Tokkies?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet correct.
was net in de ah en de hema en waren witjes van middelbare leeftijd of soms nog ouder die geen kapje droegen
Ik vind mensen zonder mondkapje opvallend vaak lijken op Lange Fransquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee twee groepen, jonge mensen van het vlotte zorgeloze type en mensen met een buitenlandse achtergrond
weet niet wat voor keuken ze hebbenquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet wat voor keuken ze hebben
maar kon ik zo niet zien. die vrouw in de hema was al 60 voorbij denk ik. zij zag er niet uit als een tokkie
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
ja ik denk dat zelf dan ook wel gevoellig ben voor de groedsdruk
ja bakker hier ook niet.. maar wel een bordje 'mondkapje verplicht'quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:07 schreef Karzai het volgende:
De bakker, de slager en het kassameisje bij de supermarkt hadden allen geen mondkapje op
alleen supermarkt & kapper eigenlijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:07 schreef Karzai het volgende:
ik heb hem alleen in de supermarkt opgedaan
Heftig hoorquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens een patiënt gehad, jonge vrouw met een onbehandelbare hersentumor en die hadden we al geruime palliatief staan, ik nam na mijn dienst in de avond afscheid van haar, ze had al lijkvlekken ook dus heel erg lang kon het niet meer duren, kom ik thuis met haar in mijn hoofd zit het hele huis vol met feestende en dansende mensen, mijn vriendin had zin in een feestje blijkbaar, ik kreeg echt zowat ruzie door mijn gedrag, kreeg de omschakeling niet voor elkaar terwijl ik normaal slechts de f van feestje hoefde te horen.
hingen wel spatschermenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bakker hier ook niet.. maar wel een bordje 'mondkapje verplicht'
tja dat vind ik dan een beetje.. schijnheilig.. Hebben ook geen spatschermen hangen.
bij m'n pa moeten de passagiers kapjes op. Maar hij zit zelf achter een spatscherm wat de hele bestuurderspositie afschermt
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg meestal een blik van huh jij bent helemaal geen mondkapjestype want jij straalt iets onverschilligs en zwierigs en joie de vivre uit en aaargh wat doe ik zelf verkeerd dan?
#isechtzo.
Je rolt er vanzelf in, meestal compenseren ze dat met sarcastische humor en een grote dosis relativeringsvermogen, tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heftig hoor![]()
Vriendin van mij is cardioloog, die heeft ook wel zulke verhalen. Keer zijn gaan lunchen en toen was ze even wat later vanwege een reanimatie.
Dat is toch niets voor een paradijsvogel zoals jij?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat ik nog een keer het vak van notaris in rol
lekker cashenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch niets voor een paradijsvogel zoals jij?
arts toch ook?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Notaris is toch iets van 10+ jaar opleiding ook, tenminste dat is mij ooit wijsgemaakt door iemand?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Notaris is toch iets van 10+ jaar opleiding ook, tenminste dat is mij ooit wijsgemaakt door iemand?
Ja je kunt zo lang doorgaan als je kunt en wil natuurlijk en kennis van nieuwe handelingen en bekwaamheden en de huidige stand van de wetenschap in je uiteindelijke specialisatie zijn wel een must natuurlijk.quote:
Wil je je veder blijven specialiseren? Of is het op een gegeven moment ook goed geweest.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je kunt zo lang doorgaan als je kunt en wil natuurlijk en kennis van nieuwe handelingen en bekwaamheden en de huidige stand van de wetenschap in je uiteindelijke specialisatie zijn wel een must natuurlijk.
Ik ben meteen na de specialisatie gestopt en ben wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je je veder blijven specialiseren? Of is het op een gegeven moment ook goed geweest.
Nou nou.. zinquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren had je er toch zin in?
Geen Stars Warsquote:
Nee was jaren mijn beltoon maar heb ook een Jurassic Park beltoon nu.quote:
Hebben ze mij net overgeslagen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
20 centimeter verschil is nogal wat, we are the chosen giants of the planet Earth.
https://www.scientias.nl/(...)langsten-ter-wereld/
Die lopen over een paar jaar over je heen dus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben ze mij net overgeslagen.
Al zijn de kinderen wel lang.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat goed in te vriezen trouwens, zeetong?
Zeetong per kilo'squote:Op zaterdag 7 november 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik krijg 't altijd in boodschappen tasjes van de kotters. kilo's tegelijkverpak 't per stuk/portie en mik 't dan in de vriezer.
Maandje of twee - drie is goed te doen
langer zou ik niet doen iig
mensen met vissersboten kengen m'n jongquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeetong per kilo's![]()
Krijg bijna een tintelend gevoel 10 cm onder mijn navel.
Ik ken er ook wel een maar die is echt te gierig, teringleier is datquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mensen met vissersboten kengen m'n jong
quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er ook wel een maar die is echt te gierig, teringleier is dat
Dat is nog een echte jager, als die een kat of een konijn in de tuin ziet lopen spring ie op, Ans waar is mijn geweer, ik ga dat beest helemaal kapot schieten, ontploffen zal dat kutbeest, godverrrrredomme kapot schieten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik doe af en toe klusjes voor hun. Dan komen ze weer 5kg brengen ofzo
Nou dat denk ik niet, ben nou ook weer niet echt klein, en natuurlijk 2 turven breed en afgetraind.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lopen over een paar jaar over je heen dus.
"wij zijn pubers en luisteren niet naar piepende kabouters"
wat?quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, ben nou ook weer niet echt klein, en natuurlijk 2 turven breed en afgetraind.
Maar ik leer ze wel alvast vechten voor de aankomende Arabische lente.
#superspreadertquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Hamburgertje eten bij een of andere vage keet in Duitsland waar een hele lange rij staatSchijnt goed te zijn. Mal probieren
Met Gargamel?quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
Hamburgertje eten bij een of andere vage keet in Duitsland waar een hele lange rij staatSchijnt goed te zijn. Mal probieren
Lach me kapot als ze op bruine piemel vallen, daar ga jij niets aan kunnen doenquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, ben nou ook weer niet echt klein, en natuurlijk 2 turven breed en afgetraind.
Maar ik leer ze wel alvast vechten voor de aankomende Arabische lente.
wij hadden een eeneiige tweeling van 1,65 lang en 1,65 breed aan de deur staanquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
k moet altijd om lachen om kleine mannen die wel dan helemaal gespierd zijn
is toch geen gezichtquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hadden een eeneiige tweeling van 1,65 lang en 1,65 breed aan de deur staan
Ik ga morgen mijn voortuin maar eens bladvrij maken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga even de bladblazer aanslingeren. Dankbaar klusje vandaag.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.pinterest.com/pin/391813236315163150/
Jawel joh.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lach me kapot als ze op bruine piemel vallen, daar ga jij niets aan kunnen doen
was wel humor hoor.. als er iemand door 1 van twee buiten gezet werd.. en dan 50 meter verder de tweeling broer ineens tegenkwamquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Oh wow dat is geen gezicht![]()
kan er niet meer door typen
'dit is Mahonie'quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lach me kapot als ze op bruine piemel vallen, daar ga jij niets aan kunnen doen
Ik heb juist bladeren van mijn werk meegenomen om in mijn tuin te gooien.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn voortuin maar eens bladvrij maken.
die uit mijn voortuin mag je ook hebben hoorquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb juist bladeren van mijn werk meegenomen om in mijn tuin te gooien.
Beetje ver fietsen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die uit mijn voortuin mag je ook hebben hoor
Ik heb ook nog wel een stapel voor je hier liggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb juist bladeren van mijn werk meegenomen om in mijn tuin te gooien.
Flikkert hij nou met dat donorhart op zijn bek?quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=8011643_58395252
Murphy's law
inb4 'is zo ver fietsen'quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een stapel voor je hier liggen.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
+
[..]
Flikkert hij nou met dat donorhart op zijn bek?
Bij 1 van ons moet ze toch wel een klein beetje in de buurt wonen?quote:
ze woont achter de duinenquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij 1 van ons moet ze toch wel een klein beetje in de buurt wonen?Of ze moet in Utrecht wonen ofzo.
dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh dan valt Zeeland wel mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |