quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet soms hier... voor dat je het weet zit iedereen te haken...
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als jij jopen had, zou ik me zorgen maken.
Succes! De mijne is net leeg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Prisha het volgende:
ik moet nog veel voor ie op is
[ afbeelding ]
Dat doet me dan weer denken aan de OB reclamequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu even niet... 1,5 meter... Moet ik mijn schaamlappen uitrollen voor hij erbij kan
jesusquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan de OB reclame
Met gratis Labello, voor de droge lipjes
[ afbeelding ]
dmquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook zien ook !!
Lekkere uitlaatklep ook, misschien opnieuw invoerenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het is al weer een tijdje geleden. Toen ik hem pas had en ik kwam 's middags uit mijn werk ging ik eerst een moppie zingen
Ik maak me meer zorgen over wat er in dat witte bakje zitquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me vroeger wel eens af wat dat smaakje wasquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik wilde 'proeven' roepen, mar dan gaat het helemaal off-topic hierquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg me vroeger wel eens af wat dat smaakje was
Dat is voor mij ondertussen sentimentquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt er nou een sok in je chips?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:14 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat kan niet kunnen hierquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde 'proeven' roepen, mar dan gaat het helemaal off-topic hier
sokken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over wat er in dat witte bakje zit
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|