okequote:Op zondag 1 november 2020 11:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
Vlinder = Marly van der Velden (hier zit echt geen babette van veen in, die is veel dikker en ouder)
Deze zien elkaar nu niet voor het eerst in 6 jaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen k3 achtig geknuffel tussen Buddy en Babette?
Ja, nogal nutteloze tijdopvulling.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zingen zonder masker momentje mag er echt uit.
Carlo, Ruben, die hints en de reclame ook wel maar dan duurt het maar 20 minuten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zingen zonder masker momentje mag er echt uit.
Ja, vlak voor de vorige reclame voor het eerst dit seizoenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Hebben we ooit die jurytussenstand gezien?
Ohquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, vlak voor de vorige reclame voor het eerst dit seizoen
Dit dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik ken heel die Samantha Steenwijk niet
quote:
Jullie hebben onder een Steen gelegen hhahaha snap je hemquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:49 schreef franklop het volgende:
Ik zie haar vaak op haar scooterquote:
Een tip: ze woont er niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:49 schreef franklop het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben onder een Steen gelegen hhahaha snap je hem
Bloed, Zweet en Tranenquote:
Nee die onzin kijk ik nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van talentenjachten waar jij niet naar kijkt
Dancing with the stars.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bloed, Zweet en Tranen
Voice of Holland
Beste Zangers
Werd wel gevraagd toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:52 schreef Poppejans het volgende:
Hahaha jammer dat niemand vroeg dan of ze Turks kon
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:18 schreef Perrin het volgende:
[..]Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |