Ik meende zelfs te horen "ehh... duidelijk niet gewonnen"quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij heeft "ehh.. niet gewonnen" bij het ESF![]()
Gewoon allerlaatste geworden in de semi's?quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij heeft "ehh.. niet gewonnen" bij het ESF![]()
Drie van de vijftien gemist.....mooi seizoenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik meende zelfs te horen "ehh... duidelijk niet gewonnen"
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:26 schreef Meke het volgende:
Ah, het is recenter opgenomen dan ik dacht, met dat 'doet niet meer mee'-grapje
quote:De finale van het RTL4-programma The
Masked Singer heeft gisteravond bijna
3,9 miljoen kijkers getrokken.Dat is
het grootste aantal kijkers voor een
RTL-programma sinds de Idols-finale in
2003.
Najibquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer prima genoten.
Zebraatje was vooral genieten.
Ik vind Buddy altijd nog steeds een jaar of 15 lijken, waardoor elke seksueel getinte opmerking iets genants heeftquote:
Dit idd, dat mannetje ziet eruit als 15 en gedraagt zich vervolgens als een oversekste puber die stoere praat heeft over zijn oudere buurvrouw ofzo. Het komt iig vrij zielig over.quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Buddy altijd nog steeds een jaar of 15 lijken, waardoor elke seksueel getinte opmerking iets genants heeft
Ik had het Noortje trouwens iets meer gegund dan Jan, die vind ik nooit zo sympathiek over komen
BRAVO! BRAVO! ENCORE!quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:07 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Dan de act van Carlo die allemaal namen roept die helemaal nergens op slaan en dan telkens lekker verbaasd reageren.
Dit idd. Eigenlijk gewoon liever niet iemand die na 2000 bekend is geworden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer geen Samantha Steenwijk en Noortje Hesselaar achtige personen please.
Ria Valk, Marga Bult, Ronnie Tober en Ben Cramerquote:Op zaterdag 14 november 2020 20:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit idd. Eigenlijk gewoon liever niet iemand die na 2000 bekend is geworden.
Ja, ik noem een Loeki Knol, een Bram Biesterveld, een Jaap Stobbe.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ria Valk, Marga Bult, Ronnie Tober en Ben Cramer
Ik zou het ook leuk vinden als een Hennie Huisman/Ron Brandsteder/André van Duin mee zou doen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik noem een Loeki Knol, een Bram Biesterveld, een Jaap Stobbe.
Quintyquote:Op zondag 15 november 2020 08:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden als een Hennie Huisman/Ron Brandsteder/André van Duin mee zou doen.
Over Quinty gesproken, Loretta doet gewoon een actje zoals hierboven vermeld staat. Ik vind het wel zonde want het doet best wel afbreuk aan wie ze is. Ze komt best dommig over terwijl ze dat als voormalig nieuwslezeres totaal niet is.quote:
loretta is 12 blijkbaar en wil knuffelen met zebra's inderdaadquote:Op zondag 15 november 2020 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Over Quinty gesproken, Loretta doet gewoon een actje zoals hierboven vermeld staat. Ik vind het wel zonde want het doet best wel afbreuk aan wie ze is. Ze komt best dommig over terwijl ze dat als voormalig nieuwslezeres totaal niet is.
Wat ik denk: ze krijgen, wellicht per aflevering, een lijst van 15 of 20 namen die het zouden kunnen zijn. Geertje die afgelopen aflevering ineens uit het niets Daphne Dekkers noemt bijvoorbeeld. Of ineens Kim Feenstra goed gokt. Buddy ook ineens met Churandi Martina.quote:Op zondag 15 november 2020 08:41 schreef Pino112 het volgende:
Neem aan dat ze dat willekeurige geroep van namen moeten doen van de regie om het nog een beetje spannend te houden?
Het is ook altijd zo irritant dat hun microfoon tijdens het optreden open staat, komt zo gemaakt over.
Moet wel. Gerard sprak ook diversen namen compleet verkeerd uit. Oftewel: hij kent die mensen helemaal niet en leest het voor van een blaadje (en heeft een leesbril nodig).quote:Op zondag 15 november 2020 09:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat ik denk: ze krijgen, wellicht per aflevering, een lijst van 15 of 20 namen die het zouden kunnen zijn. Geertje die afgelopen aflevering ineens uit het niets Daphne Dekkers noemt bijvoorbeeld. Of ineens Kim Feenstra goed gokt. Buddy ook ineens met Churandi Martina.
Geer is altijd al een vervelende act waardoor je er hier wat minder last van hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:07 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Dit idd, dat mannetje ziet eruit als 15 en gedraagt zich vervolgens als een oversekste puber die stoere praat heeft over zijn oudere buurvrouw ofzo. Het komt iig vrij zielig over.
Dan de act van Carlo die allemaal namen roept die helemaal nergens op slaan en dan telkens lekker verbaasd reageren.
Dan die doos van koffietijd die maar wat roept en de rol van dom blondje speelt.
Dan is Geer nog het meest normale jurylid wat niet echt een positief beeld schetst. Zonder die achterlijke jury zou het programma een stuk beter te aanschouwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |