SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Hake Kruys ik snap hem!quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs met Hake Kruys gaat dat niet lukkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
IkMorgen krijgen de speler van FCU weer het toverdrankje voor de wedstrijd en gaan ze vlammenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze proberen van alles bij dat Utrecht maar er wat mee opschieten is wat anders
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
https://utrechtfans.nl/ee(...)an-het-jaar-met-ajaxquote:FC Utrecht speelt dit weekend de wedstrijd van het jaar tegen Ajax. De voorbereidingen op dat duel waren niet geweldig door het plotselinge vertrek van John van den Brom.
René Hake en Rick Kruys staan sindsdien voor de spelersgroep en zij veranderen meteen iets in de opstelling. Het Algemeen Dagblad weet namelijk te melden dat Maarten Paes terugkeert in de basis. Hij werd door Van den Brom op de reservebank gezet, maar vervanger Thijmen Nijhuis maakte een onzekere indruk in de wedstrijden die hij mocht keepen.
Vermoedelijke opstelling FC Utrecht: Paes; Van der Maarel, St. Jago, Hoogma, Warmerdam; Maher, Gustafson, Van Overeem; Ramselaar, Kerk, Elia.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico; Gravenberch, Promes, Klaassen; Antony, Tadic, Neres.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ze doen zelf geen moeite om het enige bestaansrecht van hun club te duiden..quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:32 schreef Paul het volgende:
[..]
https://utrechtfans.nl/ee(...)an-het-jaar-met-ajax![]()
Op papier heeft Utrecht best een leuk elftal, die zouden het best wel eens onder de 0-3 kunnen houden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ten Hag blijkt hieruit weer geen Ajacied te zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
Brobeast weer bij jong, morgen niet mee dus.
[ twitter ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Beide centrumverdedigers hoop ik dit seizoen nog wel een paar keer bij het eerste te zien. Zowel Timber als Rensch lijken ook wel redelijk polyvalent achterin.quote:Op zaterdag 7 november 2020 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
Brobeast weer bij jong, morgen niet mee dus.
[ twitter ]
Die 2-3 werd snoeihard ingekopt
[ Bericht 0% gewijzigd door Dale__Cooper op 07-11-2020 20:41:21 ]![]()
Was godvergeten goed vandaag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:51 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Was bij iedere goal betrokken, die mist de hagelslag echt nietIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dan te bedenken dat Ajacieden hem nog een jaar uitfloten en ook daarna elke mindere wedstrijd met veel balverlies benadrukte![]()
Waanzinnig goedquote:Dat kon echt niet. Al zat hij toen wel echt in een klote periode en zocht het "duel" met het publiek ook wel op.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan te bedenken dat Ajacieden hem nog een jaar uitfloten en ook daarna elke mindere wedstrijd met veel balverlies benadrukteWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mooi dat ie daar zo lekker gaatquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:51 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Was bij iedere goal betrokken, die mist de hagelslag echt niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Op naar glorie ! Matchday. 12.15proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Uit bij Utrecht
12:15
Doordeweekse speeldag gehad
1-4.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Des te meer heb ik respect gekregen voor het feit dat hij alle kritiek naast zich neer heeft gelegd toentertijd en gebleven is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:10 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Waanzinnig goed
[..]
Dat kon echt niet. Al zat hij toen wel echt in een klote periode en zocht het "duel" met het publiek ook wel op.
In die zin mag Ziyech een voorbeeld zijn voor alle jongens in de Eredivisie. Je hoeft niet per se meteen op je 20ste naar het buitenland te vertrekken als het even tegenzit. Groei eerst maar eens uit tot één van de betere in de Eredivisie en wacht op de juiste club zodra je er ook echt rijp voor bent.
Daarnaast natuurlijk top voor het "merk" Ajax dat spelers als Ziyech, Frenkie en de Ligt allemaal toch lijken te slagen. Zijn toch mooie business cases voor Overmars om te kunnen overleggen als we weer in de race zijn voor een speler als Antony.![]()
Heerlijk hoe hij bijv Sevilla gewoon "nee" verkocht.quote:Op zondag 8 november 2020 09:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Des te meer heb ik respect gekregen voor het feit dat hij alle kritiek naast zich neer heeft gelegd toentertijd en gebleven is.
In die zin mag Ziyech een voorbeeld zijn voor alle jongens in de Eredivisie. Je hoeft niet per se meteen op je 20ste naar het buitenland te vertrekken als het even tegenzit. Groei eerst maar eens uit tot één van de betere in de Eredivisie en wacht op de juiste club zodra je er ook echt rijp voor bent.
Daarnaast natuurlijk top voor het "merk" Ajax dat spelers als Ziyech, Frenkie en de Ligt allemaal toch lijken te slagen. Zijn toch mooie business cases voor Overmars om te kunnen overleggen als we weer in de race zijn voor een speler als Antony.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Mwa, ik zou niet durven stellen dat Frenkie aan het slagen is.quote:Op zondag 8 november 2020 09:38 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast natuurlijk top voor het "merk" Ajax dat spelers als Ziyech, Frenkie en de Ligt allemaal toch lijken te slagen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
niet slim van je paultje om je eigen twitter berichten hier neer te zetten.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ja, die zelf altijd compleet woest is en daarna mensen gaat blokkeren.quote:Op zondag 8 november 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat die gast die zei dat Klaiber nooit naar Ajax zou gaan?![]()
Klinkt wel als gemiddelde Utrecht-supporterquote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die zelf altijd compleet woest is en daarna mensen gaat blokkeren.![]()
quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Paul op 08-11-2020 10:54:24 (oh zag die tweet niet :D) ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul is vandaag niet voor rede vatbaar. Verblind door haat en woedequote:Op zondag 8 november 2020 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat de commentator van dienst het wel weet hé.![]()
Hij is toch die dikke van Feuten?quote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die zelf altijd compleet woest is en daarna mensen gaat blokkeren.![]()
Maar, Neres is toch onze beste speler? Waarom is Ten Hag zo'n klootzak?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja anders zou het publiek hem uitfluiten!!!quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
VO.quote:Op zondag 8 november 2020 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is toch die dikke van Feuten?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
dat is wel te weinig, zou hem weleens op 10 willen zienquote:Op zondag 8 november 2020 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar begin Eredivisie maar 30% van de minuten meegedaan.![]()
Hij is ook bijna een seizoen geblesseerd geweestquote:Op zondag 8 november 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel te weinig, zou hem weleens op 10 willen zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jammer...? Iedereen ziet toch dat Neres gewoon moet spelen johquote:die Ten Hag is niet goed man.
Dit, dus.![]()
dat is waar maar op deze manier is het moeilijk fit wordenquote:Op zondag 8 november 2020 11:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is ook bijna een seizoen geblesseerd geweest![]()
Zo raar is het helemaal niet, hij is niet echt in vorm en komt nog terug van een blessure. Kan ook nog geen 90 minuten voetballen. En Tadic, Antony en Traoré doen het vrij aardig.quote:Op zondag 8 november 2020 11:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jammer...? Iedereen ziet toch dat Neres gewoon moet spelen johdie Ten Hag is niet goed man.
(neemt niet weg dat ik hem ook erg graag in de basis zou zien)![]()
mwa Promes laat hij wel 90 minuten schutteren, de paar keer dat Neres speelde liet hij wel veel meer zienquote:Op zondag 8 november 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo raar is het helemaal niet, hij is niet echt in vorm en komt nog terug van een blessure. Kan ook nog geen 90 minuten voetballen. En Tadic, Antony en Traoré doen het vrij aardig.
(neemt niet weg dat ik hem ook erg graag in de basis zou zien)![]()
Dat vind ik dubieuzer ja, dat Promes ook dinsdag de voorkeur kreeg..quote:Op zondag 8 november 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa Promes laat hij wel 90 minuten schutteren, de paar keer dat Neres speelde liet hij wel veel meer zien![]()
dat hij met hem begon begreep ik nog wel maar die had hij niet langer dan een helft moeten laten staanquote:Op zondag 8 november 2020 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik dubieuzer ja, dat Promes ook dinsdag de voorkeur kreeg..![]()
Maar Promes is hopeloos uit vorm en zoals je al zei; zo wordt Neres ook nooit echt fit.quote:Op zondag 8 november 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij met hem begon begreep ik nog wel maar die had hij niet langer dan een helft moeten laten staan![]()
Dan laat je hem alsnog altijd starten. Je begint toch gewoon met je beste spelers? In de CL met Promes starten. Koekoek.quote:Op zondag 8 november 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo raar is het helemaal niet, hij is niet echt in vorm en komt nog terug van een blessure. Kan ook nog geen 90 minuten voetballen. En Tadic, Antony en Traoré doen het vrij aardig.
(neemt niet weg dat ik hem ook erg graag in de basis zou zien)Dit, dus.![]()
Ja, en Ten Hag vindt dat momenteel blijkbaar Tadic-Traoré-Antony wat helemaal niet zo gek is. Promes ben ik met jou eens, zoals ik al zei.quote:Op zondag 8 november 2020 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan laat je hem alsnog altijd starten. Je begint toch gewoon met je beste spelers? In de CL met Promes starten. Koekoek.![]()
![]()
Ja, ik vind Tadic, Traore en Antony ook goede spelers, daar gaat het niet om. Maar als Neres (een deel) van de wedstrijd kan spelen en je zet hem dan op de bank voor Promes snap ik niet wat je aan het doen bent.quote:Op zondag 8 november 2020 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, en Ten Hag vindt dat momenteel blijkbaar Tadic-Traoré-Antony wat helemaal niet zo gek is. Promes ben ik met jou eens, zoals ik al zei.Dit, dus.![]()
Maar het is vandaag niet in plaats van Promes. Tadic staat waarschijnlijk ook op links omdat Tadic vrij vast op de zijkant blijft. Dan hoeft Taglia er niet steeds overheen, waar vorige Utrecht - Ajax de problemen ontstonden door de werken van Kerk.quote:Op zondag 8 november 2020 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik vind Tadic, Traore en Antony ook goede spelers, daar gaat het niet om. Maar als Neres (een deel) van de wedstrijd kan spelen en je zet hem dan op de bank voor Promes snap ik niet wat je aan het doen bent.![]()
Nee, dat klopt. Dinsdag was dat echter wel en vandaag mag ie weer op de bank beginnen. Dan vind ik je een erg rare coach.quote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar het is vandaag niet in plaats van Promes.Dit, dus.![]()
Dinsdag ben ik met je eens, vandaag vind ik het niet zo'n rare keuzequote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Dinsdag was dat echter wel en vandaag mag ie weer op de bank beginnen. Dan vind ik je een erg rare coach.![]()
Ja, als je dat ziet, weet je wat je mist bij Ajax.quote:Op zondag 8 november 2020 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net samenvatting Chelsea teruggekeken. De tering. Ziyech
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maar wie moet er dan uit voor Neres? Antony of Tadic?
Of willen jullie Tadic op 10?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Schaf die hoekschoppen maar af bij Ajax. Waardeloos.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Blind één op één op Kerk met veel ruimte achter de verdediging is ook geen geweldig idee.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Natuurlijk niet, maar die heeft nog andere kwaliteiten om het te compenseren. En dan moet je er ook iemand naast zetten die complementair is aan Blind.quote:Op zondag 8 november 2020 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blind één op één op Kerk met veel ruimte achter de verdediging is ook geen geweldig idee.![]()
Antony geblesseerd aan de hamstringOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Absoluut, hij werd daarna alleen maar beter werd een veel completere voetballer (meer vuile meters, meeverdedigen). Het voorbeeld van hoe het moet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Kluivertje die het dacht even te gaan maken.quote:Op zondag 8 november 2020 09:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Des te meer heb ik respect gekregen voor het feit dat hij alle kritiek naast zich neer heeft gelegd toentertijd en gebleven is.
Daarnaast natuurlijk top voor het "merk" Ajax dat spelers als Ziyech, Frenkie en de Ligt allemaal toch lijken te slagen. Zijn toch mooie business cases voor Overmars om te kunnen overleggen als we weer in de race zijn voor een speler als Antony.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ja, niets mis mee.quote:Op zondag 8 november 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen is toch wel een prima aankoop.
Klaassen, Kudus, Antony.. Prima aankopen. Jammer van de blessures.
Beetje vulling als Klaiber vind ik ook nog niet zo'n ramp, zeker niet gezien hoe Mazraoui regelmatig solliciteert naar een tweede geel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kluivert doet het lang niet slecht.quote:Op zondag 8 november 2020 13:15 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Absoluut, hij werd daarna alleen maar beter werd een veel completere voetballer (meer vuile meters, meeverdedigen). Het voorbeeld van hoe het moet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Kluivertje die het dacht even te gaan maken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ja nu misschien, maar in het begin niet. Is alweer paar jaar weg.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Alvarez valt foutloos en sterk in. Mag ook weleens gezegd.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ja ik zal nooit fan worden van dat soort breedteaankopen als Klaiber, heb dan liever een jong talent voor die plek.quote:Op zondag 8 november 2020 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, niets mis mee.
Klaassen, Kudus, Antony.. Prima aankopen. Jammer van de blessures.
Beetje vulling als Klaiber vind ik ook nog niet zo'n ramp, zeker niet gezien hoe Mazraoui regelmatig solliciteert naar een tweede geel.
Vraag me wel af waarom ze Klaassen dan niet eerder opgepikt hebben.Oh.![]()
Doet geen gekke dingen.quote:Op zondag 8 november 2020 13:58 schreef XDo het volgende:
Alvarez valt foutloos en sterk in. Mag ook weleens gezegd.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Zonder meer, had ik eigenlijk niet verwachtquote:Op zondag 8 november 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klaassen is toch wel een prima aankoop.![]()
Ik zeker niet, maar hij past er goed tussen zo.quote:Op zondag 8 november 2020 14:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder meer, had ik eigenlijk niet verwachtOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: