quote:
Het is een schandaal wat daar in die steden heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
94% van de protesten verliep vreedzaam, en bij die 6% waarbij dat niet het geval was betekent dat niet dat iedereen een relschopper of plunderaar was.
Nou, vertel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:32 schreef asco het volgende:
[..]
Het is een schandaal wat daar in die steden heeft plaatsgevonden.
Ik begrijp dat jij plaatsvervangend slachtoffer bent, of zo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:32 schreef asco het volgende:
[..]
Maar als zo meteen iemand met een Amerikaanse vlag met een steen gooit is het 2 weken voorpaginanieuws.
En dát onderscheid stoort me enorm.
Nooit echt wat van gemerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:32 schreef asco het volgende:
[..]
Maar als zo meteen iemand met een Amerikaanse vlag met een steen gooit is het 2 weken voorpaginanieuws.
En dát onderscheid stoort me enorm.
Oh, het is een grof schandaal maar je bent niet in staat om uit te leggen hoe en wat. Goed verhaal johquote:
Als je dat echt meent zegt dat eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nooit echt wat van gemerkt eigenlijk.
Kom kom, je bent slimmer dan dat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, het is een grof schandaal maar je bent niet in staat om uit te leggen hoe en wat. Goed verhaal joh.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:34 schreef ETA het volgende:
It is like rantings in crayon by someone on a LSD trip....
Ik volg het Amerikaanse nieuws wel aardig vind ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:36 schreef asco het volgende:
[..]
Als je dat echt meent zegt dat eigenlijk wel genoeg.
https://www.google.nl/sea(...)QAw&biw=1536&bih=754quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik volg het Amerikaanse nieuws wel aardig vind ik.
Denk je dat ik dat niet heb meegekregen? Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:38 schreef asco het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)QAw&biw=1536&bih=754
wAkkEr w0rDEnquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:38 schreef Kyran het volgende:
Het is toch wel typisch, dat die kamp altijd van alles beweert en als je dan vraagt om uitleg en/of voorbeelden krijg je alleen maar een "je weet toch" terug.
"Doe zelf onderzoek, dan ga je de waarheid zien. Open je ogen!".quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:38 schreef Kyran het volgende:
Het is toch wel typisch, dat die kamp altijd van alles beweert en als je dan vraagt om uitleg en/of voorbeelden krijg je alleen maar een "je weet toch" terug.
Goed voorstel. Ik stem voor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar zullen we het bij de verkiezingen houden?
Eens. Uitstekende suggestie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar zullen we het bij de verkiezingen houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |