Je hoeft niet zo defensief te doenquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Misschien moet je eens uitzoeken waar het over gaat voordat je dit soort drek uitspuugt.
Ik doe niet defensief, ik wijs er gewoon op dat je debiele dingen aan het zeggen bent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo defensief te doen
Dat is jouw mening. We leven in een vrij land.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik doe niet defensief, ik wijs er gewoon op dat je debiele dingen aan het zeggen bent.
Dat doe je de hele tijd. Beetje narcistisch.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik doe niet defensief, ik wijs er gewoon op dat je debiele dingen aan het zeggen bent.
Een simpele google search levert idd hits op election integrity in philly. Eentje al in 1872. Eentje van 2015. Dus de zin gaat idd over de historie en de vraag gaat over het heden. Dus het is gewoon een correcte quote... beetje makkelijk om alles belachelijk te maken imoquote:
Maar je hebt zelf niet eens door wat je zegt...quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. We leven in een vrij land.
Zo irrelevant dat de callers er geen zin in hebben?quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Noobvraag: waarom is alaska nog niet gecalled? Die is toch vrij zeker rood? (En relatief onbelangrijk)
Wel als elk stembiljet gemarkeerd is met een watermark patroon. Dan kan je de foutieve er zo tussenuit vissen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:21 schreef VoMy het volgende:
Een advocaat bij CNN zegt dat je bij een succesvolle fraudeclaim eigenlijk ballot voor ballot moet aanwijzen welke gefraudeerd zijn. Als je dat bewijs niet hebt voor die ballots op de dag van de verkiezingen, dan krijg je ze eigenlijk niet meer.
En dat is ook logisch. Elke geldige stem moet tellen, dus je moet voor elke stem aantonen dat deze ongeldig zou zijn. Je kunt niet hele dozen 'ongeldig' markeren. Staten flippen op deze manier gaat dus vrijwel zeker niet lukken.
Inkoppertje: ze zijn nog niet klaar met tellenquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Noobvraag: waarom is alaska nog niet gecalled? Die is toch vrij zeker rood? (En relatief onbelangrijk)
Mss gaan ze straks wel alles is 1 keer callen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat zijn ze in wel gecallde staten ook niet. Sterker nog, sommige staten werden direct gecalled.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Inkoppertje: ze zijn nog niet klaar met tellen
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Inkoppertje: ze zijn nog niet klaar met tellen
Tellen duurt daar vrij lang omdat het nogal wijdverspreid en dunbevolkt is. Zou wel wat zijn als Biden daar zou winnenquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
De absentee ballots mogen daar pas na 10 november geteld worden, dus wachten ze met callen tot dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
klopt, dan is de winst al duidelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat zijn ze in wel gecallde staten ook niet. Sterker nog, sommige staten werden direct gecalled.
De post komt over 2 maanden langs.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |