Nee zeker niet, maar het is natuurlijk wel belachelijk dat ze een negatief reisadvies uitvaardigen, maar tegelijk landen op geel laten staan. Dus men doet echt niets verkeerd als ze naar een geel land reizen (behalve als je de koning bent natuurlijk)quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het recht om het land te verlaten staat niet voor niets in de grondwet. Is een belangrijk recht waar je niet lichtzinnig mee moet omgaan. Kan je dus ook niet zomaar even bij verordening beperken.
Doe maar weer gek!!quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, als we in Wales zijn valt het mee. Scheelt wel dat de boer waarvan we het huis huren er zelf een omhakt voor ons in het bos en dezelfde dag aflevert
Nee, dat doen wij zelf uiteraard, dat laat je niet aan iemand anders over. Dat zou gek zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe maar weer gek!!![]()
Versiert hij hem ook nog voor je of moet je dat helemaal zelf doen?
Ja, echt wel! Best een nieuw dieptepuntje!quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:39 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, dit wordt mijn lijflied.
Je weet dat je in coronatijden leeft als je je vrijdagavond doorbrengt met het luisteren naar liedjes op YouTube over 's werelds bekendste virus.
Die had ik al gezien - zo kwam ik erop! Die van mij is toepasselijker - voor mij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, echt wel! Best een nieuw dieptepuntje!![]()
Helemaal in jouw stijl:
Rood is voor oorlogssituaties, zie je bijna niet. Gebruik dan gewoon oranje. Verder wel eens.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar het is natuurlijk wel belachelijk dat ze een negatief reisadvies uitvaardigen, maar tegelijk landen op geel laten staan. Dus men doet echt niets verkeerd als ze naar een geel land reizen (behalve als je de koning bent natuurlijk)
Heb dan ballen, en knal alles wat je niet zint op rood. (en niet een week geleden van oranje op geel)
Ja, stel je voor dat hij zomaar ballen aan de achterkant hangt ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat doen wij zelf uiteraard, dat laat je niet aan iemand anders over. Dat zou gek zijn.
Preciesquote:Op zaterdag 7 november 2020 00:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat hij zomaar ballen aan de achterkant hangt ofzo.
Deze desperate voor de melancholieke momenten ook al gezien?quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die had ik al gezien - zo kwam ik erop! Die van mij is toepasselijker - voor mij.![]()
Vooral hilarisch is dat onweergehoest.
Da's wel een toepasselijker lijflied voor de meesten hier.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Deze desperate voor de melancholieke momenten ook al gezien?
![]()
Die 'actual home footage' ook!![]()
O gelukkig.... dan ben ik niet de enige!quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's wel een toepasselijker lijflied voor de meesten hier.
Ik besefte laatst ineens dat ik al sinds maart geen hoge hakken meer aan heb. Voor de vorm doe ik bij Teams-meetings nog wel m'n werkoutfitjes aan, maar de schoenen laat ik achterwege.
Jemig, da's gewoon best goed. Maar waarom heeft-ie geen gebit?quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O gelukkig.... dan ben ik niet de enige!![]()
En gottt wat zitten joggingsbroeken lekker ook!![]()
![]()
Nog even een nieuw dieptepuntje wat je niet gemist mag hebben! Tranen met tuiten van het lachen hier!
Tijdens de initiële uitbraak waren de grenzen toch ook gesloten? In elk gev voor niet essentiële reizen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 00:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het recht om het land te verlaten staat niet voor niets in de grondwet. Is een belangrijk recht waar je niet lichtzinnig mee moet omgaan. Kan je dus ook niet zomaar even bij verordening beperken.
Nooit dwingend. Was een advies.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdens de initiële uitbraak waren de grenzen toch ook gesloten? In elk gev voor niet essentiële reizen.
Nederland heeft, voor zover ik weet, nooit de grenzen gesloten. In of uitgaand.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdens de initiële uitbraak waren de grenzen toch ook gesloten? In elk gev voor niet essentiële reizen.
Klopt België had de grens met Nederland gesloten. Maar dat heeft echt een bak ellende gegeven. Duitsland heeft het een tijdje overwogen maar die zagen gelukkig snel genoeg dat hun dan zelf ook in de problemen kwamen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland heeft, voor zover ik weet, nooit de grenzen gesloten. In of uitgaand.
Tja, het is een verbeten strijd he?quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jemig, da's gewoon best goed. Maar waarom heeft-ie geen gebit?
https://www.rijksoverheid(...)%20tegen%20te%20gaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland heeft, voor zover ik weet, nooit de grenzen gesloten. In of uitgaand.
Ow, die is nog echt goed ook!quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:23 schreef Claudia_x het volgende:
@:Mammietje, "Bismillah, No! We will not wash our hands!"
De Pandemic Special was erg vermakelijk!quote:
Ja, het is een wondere wereld op het moment!quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:30 schreef Tijger_m het volgende:
Ow, corona heeft wel onverwachte effecten, bij Tesco's mag je online niet meer dan 95 artikelen bestellen...en je mag niet EN WC papier EN Keukenrol bestellen. De dingen die je leert in 2020...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |