Ja, erg stellig welquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een boude uitspraak van je hoor
Het SARS-CoV virus overleefde veel beter bij lage luchtvochtigheid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Gebieden met een hele hoge of hele lage luchtvochtigheid hebben ook niet ineens meer of minder besmettingen.
Piek lijkt bereikt, nu is vooral de vraag hoe snel/langzaam het allemaal weer gaat dalen. Ik vind het een beetje verontrustend dat wij na 3.5 week nog geen echte daling zien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:31 schreef miss_sly het volgende:
Deze al gepost? Ik was even met andere dingen bezig vanmiddag, dus indien dubbel: so sorry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde ze nog even plaatsen, want ik vind ze er toch wel echt heel goed uitzien. Fijn!
Ja fijn zeg, in een gesimuleerde situatie met een luchtvochtigheid die over een periode langer dan 24 uur lager is dan 10%. Hoe vaak komt dat voor in de praktijk denk je?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het SARS-CoV virus overleefde veel beter bij lage luchtvochtigheid.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3457514/ Table 1.
7378quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:11 schreef Luke83 het volgende:
Wat waren op 13 oktober de dagelijkse besmettingen? Weet iemand dat zo even snel?
Slappe hap zeg weer van Rutte en zijn kornuitenquote:De premier erkent dat een avondklok waarschijnlijk niet direct bijdraagt aan een daling van het aantal infecties. Maar het kan wel zorgen voor een betere naleving van de gedragsregels en vergemakkelijkt de handhaving. Rutte wijst erop dat thuisfeestjes nog altijd een bron van veel besmettingen zijn. „Achter de voordeur mogen wij niet handhaven”, zegt hij. „Maar wat je hiermee doet is dat je voor de voordeur wel kunt handhaven.”
Sluiten van scholen, winkels,avondklok? Waren geloof ik ook al discussiepunten aan begin vd weekquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:16 schreef Ven1972 het volgende:
Er is een gigantische ruzie in het kabinet over een avondklok en andere maatregelen volgens de AD. We weten dat sommige ministers niet mee eens zijn met avondklok..... en andere maatregelen, kabinetscrisis??????
Ook dat, maar dat wringt aan alles wat waarmee ze niet mee eens zijn.... echter in deze crisis moeten we ook echt niet hebben dat ze een kabinetscrisis riskeren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:19 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Sluiten van scholen, winkels,avondklok? Waren geloof ik ook al discussiepunten aan begin vd week
Eindelijk wat weerstand tegen al die waanzin.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:16 schreef Ven1972 het volgende:
Er is een gigantische ruzie in het kabinet over een avondklok en andere maatregelen volgens de AD. We weten dat sommige ministers niet mee eens zijn met avondklok..... en andere maatregelen, kabinetscrisis??????
10%? De laagste RV vermeld in de SARS-CoV studie is 40%...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja fijn zeg, in een gesimuleerde situatie met een luchtvochtigheid die over een periode langer dan 24 uur lager is dan 10%. Hoe vaak komt dat voor in de praktijk denk je?
quote:Inactivation on surfaces, done with droplets; stable at 40–50% RH and more rapidly inactivated at higher RH
Beter trappen ze de deur in met een arrestatieteam, afvoeren en in een quarantainekamp zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Slappe hap zeg weer van Rutte en zijn kornuiten
Ach, prikken ze eindelijk door Hugo's goedkopen Engelstalige oneliners heen die veel onkunde moeten verbloemen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:16 schreef Ven1972 het volgende:
Een kabinetscrisis van een maand of 3 overleven we wel hoor. Elections are comingquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat wringt aan alles wat waarmee ze niet mee eens zijn.... echter in deze crisis moeten we ook echt niet hebben dat ze een kabinetscrisis riskeren.
Haha, ik heb geen probleem met jouw ‘negativiteit’quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Piek lijkt bereikt, nu is vooral de vraag hoe snel/langzaam het allemaal weer gaat dalen. Ik vind het een beetje verontrustend dat wij na 3.5 week nog geen echte daling zien.
Sorry for being Negative Nancy
Boeiuh, bij 'vervroegde verkiezingen' kom je ook niet op veel eerder dan maart 2021 uit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat wringt aan alles wat waarmee ze niet mee eens zijn.... echter in deze crisis moeten we ook echt niet hebben dat ze een kabinetscrisis riskeren.
Prima dat daar discussie over is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:19 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Sluiten van scholen, winkels,avondklok? Waren geloof ik ook al discussiepunten aan begin vd week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |