SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar moet een ketokoekje in
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee maar zodra ik keto lees denk ik aan spek omdat je dat gewoon kan eten
Ik hou van spek en ook van koffie, maar om mijn krokante spek nou ik de koffie te soppen..quote:
Zo'n kringelpiemel om mee te roerenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon varkensoortje op het schoteltje geserveerd.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
cola over spare ribs is wel lekker
MIquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kringelpiemel om mee te roeren
Bedoel je de staart?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kringelpiemel om mee te roeren
ik doe meestal met appelsapquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook, dat was de hype twee jaar geleden.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet niet of ik dat wil?
hmm ja ben te nieuwsgierig
Is dat niet normaal iets voor honden om op te knagen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een keer keer gekookte varkensoortje gegeten.
dat is meestal een stierenpikquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat niet normaal iets voor honden om op te knagen?
ja maar ze eten het op de Antillen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat niet normaal iets voor honden om op te knagen?
lees 45 cm. misschien wat lang voor de koffie. Beter als cocktailrietjequote:Op vrijdag 6 november 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmm ik ook niet echt, maar dat is zo'n lange smalle roze kurketrekker.
Frituren en in een glas op tafel zetten als zoute stengelsquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees 45 cm. misschien wat lang voor de koffie. Beter als cocktailrietje
1980 belde ;Pquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frituren en in een glas op tafel zetten als zoute stengels
met een draaischijftelefoon?quote:
Das een flinke, denk je dat je die baas kunt?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lees 45 cm. misschien wat lang voor de koffie. Beter als cocktailrietje
Bier is ook Haram.quote:
Soort verlengde borstvoeding.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:42 schreef Karzai het volgende:
Handig zo'n moeder in de buurt, hoef ik niet te koken en boodschappen te doen
Kan het proberen toch. Moet denk ik wel flink zuigen om er wa uit te krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Das een flinke, denk je dat je die baas kunt?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan het proberen toch. Moet denk ik wel flink zuigen om er wa uit te krijgen
Dat je zuigt en zuigt en zuigt en zuigt met een steeds roder wordend hoofd en plopogen zo zeg maar?quote:
nou ja ja misschien wel jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je zuigt en zuigt en zuigt en zuigt met een steeds roder wordend hoofd en plopogen zo zeg maar?
En dat je het daarna opgeeft, je rok optilt en verzucht nou pftttttt varken kom maar dan want met mijn mond houd ik het echt geen uur meer vol, je hebt het verdiend.quote:
neequote:Op vrijdag 6 november 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dat je het daarna opgeeft, je rok optilt en verzucht nou pftttttt varken kom maar dan want met mijn mond houd ik het echt geen uur meer vol, je hebt het verdiend.
Ik ben nog bezig. Zal straks wel voor en na foto's posten.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel briljant weer om buiten bezig te zijn.
Ik was aan de wandel, wat heb ik gemistquote:
Da's pas op 20 januari. Dan zit Trump al lang mokkend in NY.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
Ik geloof het pas als biden is geinaugureerd (wat een woord)
maar duurt wel lang nu, vanochtend zaten ze op 99% met tellen in georgia
help mijn vrouw is bitterbalquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was aan de wandel, wat heb ik gemist
hij is vooralsnog Pennsylvania kwijtquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Is er al nieuws uit de VS? Godsamme drukke dag op het werk vandaag.
Nicequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is vooralsnog Pennsylvania kwijt
Hier ookquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Pennsylvania en Georgia zijn geflipt naar Bidenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Dat is wel een lastige situatie ja.quote:
Zijn dochter Ivanka is nu op hem in aan het praten om ander werk te zoekenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's pas op 20 januari. Dan zit Trump al lang mokkend in NY.
Ik denk dat hij alle interesse in het presidentschap verliest zodra duidelijk is dat hij geen kans meer maakt.
sprak net willy Wonka.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dochter Ivanka is nu op hem in aan het praten om ander werk te zoeken
Hij zal wel weer iets voor tv gaan doen of zo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dochter Ivanka is nu op hem in aan het praten om ander werk te zoeken
Beetje pussy grabben dit dat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zal wel weer iets voor tv gaan doen of zo.
Of gewoon een beetje golfen.
Wordt pas leuk als sleepy Joe het zelf gaat claimen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Decision Desk HQ roept Biden uit tot verkiezingswinnaar
Decision Desk HQ roept Joe Biden uit tot de winnaar van de verkiezingen. Het is een erkende organisatie die verkiezingsuitslagen bijhoudt, zegt correspondent Arjen van der Horst.
Andere partijen hebben nog geen winnaar uitgeroepen.
Meh, ik vind het nog steeds te vroeg.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
3 MINUTEN GELEDEN
Decision Desk HQ roept Biden uit tot verkiezingswinnaar
Decision Desk HQ roept Joe Biden uit tot de winnaar van de verkiezingen. Het is een erkende organisatie die verkiezingsuitslagen bijhoudt, zegt correspondent Arjen van der Horst.
Andere partijen hebben nog geen winnaar uitgeroepen.
tenminste geen bejaardequote:
klinkt ook totaal niet enerverendquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
Broodje met schnitzel was minder enerverend als ik had gehoopt
Dat is kut hč. Had ik laatst ook met m'n broodje gezond en voelde me ook echt zo:quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
Broodje met schnitzel was minder enerverend als ik had gehoopt
ik twijfel tussen kibbeling en kaasschintzel.quote:
Ja net 3 uurtjes gelopen en enorme honger, dan valt dat toch wel een beetje tegen zoquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is kut hč. Had ik laatst ook met m'n broodje gezond en voelde me ook echt zo:![]()
Je loopt het risico dat je morgen op jacht moet naar je gehaktquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb gisteren gehakt uitgehaald (maar niet gebruikt) dan moet ik hem vandaag wel gebruiken toch? Kan niet nog een dagje langer in de koelkast.....
Toch?
kan wel een dagje langer hoor, tenzij je het op de houdbaarheidsdatum hebt ingevroren, dan zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb gisteren gehakt uitgehaald (maar niet gebruikt) dan moet ik hem vandaag wel gebruiken toch? Kan niet nog een dagje langer in de koelkast.....
Toch?
vandaag ballen draaien en bakken en morgen opeten..quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef TaMieke het volgende:
Toch?
ik laat dat soms wel nog een dagje hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef TaMieke het volgende:
Toch?
Gewoon balletjes van draaien en bakkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:16 schreef TaMieke het volgende:
Toch?
heb dat meestal na McDquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is kut hč. Had ik laatst ook met m'n broodje gezond en voelde me ook echt zo:![]()
Dit ja, en dan evt invriezen of gewoon in de koelkast nog een dagje.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ballen draaien en bakken en morgen opeten..
Lekker in je eentje thuis saufen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Zin an das wochenende! Saufen! Wochenende!!!!
Al zijn gehaktballen vandaag ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, en dan evt invriezen of gewoon in de koelkast nog een dagje.
Ik deed voor de lockdown al niet andersquote:
ligt er aan hoe ongezond je zelf kookt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef TaMieke het volgende:
Maar als ik vandaag geen zin heb om te koken ga ik ook geen balletjes draaien en bakken
Tis sowieso wel beter om het gewoon te eten..... gezonder dan naar de friet tent. Ik denk er nog even over na
en doe je dan ook je handen omhoog?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een klant die tijdens meetings op vrijdag om 14u altijd roept: "Ok, hoch die Hände Wochenende!"
Eerst in de bar op de zaak, ff uitpuffen met een paar borrels.quote:
Nee, hij bedoelt gewoon: nu stoppen we met werkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en doe je dan ook je handen omhoog?
Paar vrienden langs op zaterdag? Toch maar max 2 mag ik hopen, anders moet ik Rutte even bellenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst in de bar op de zaak, ff uitpuffen met een paar borrels.
Morgen een keuken kopen en dat ook afsluiten met wat drank, paar vrienden langs op zaterdag.
Zondag “het grote genieten” sochtends ff sporten, dan denk ik bos in met de fam. En dan lekker sport kijken.
Mark R. is trots op jequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst in de bar op de zaak, ff uitpuffen met een paar borrels.
Morgen een keuken kopen en dat ook afsluiten met wat drank, paar vrienden langs op zaterdag.
Zondag “het grote genieten” sochtends ff sporten, dan denk ik bos in met de fam. En dan lekker sport kijken.
en stop je dan ook met werk?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt gewoon: nu stoppen we met werken
Ik moest echt te lang nadenken over porkrabbitquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond porkrabbit met champignon roomsaus en ovenfriet
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moest echt te lang nadenken over porkrabbit
Ja dat doet ie ook, maar ik moet gewoon doorwerken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou wel en baas zijn als i dan die videomeeting stop zet
Ja 2 of 3.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar vrienden langs op zaterdag? Toch maar max 2 mag ik hopen, anders moet ik Rutte even bellen
Ik zou de meetings met die klant toch op een ander tijdstip inplannenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat doet ie ook, maar ik moet gewoon doorwerken natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou de meetings met die klant toch op een ander tijdstip inplannen
Ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik ben een FOK!ker, dus heb uiteraard sowieso geen vriendenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja 2 of 3.
Ja jij mag er gewoon 10 uitnodigen hé?
ik heb precies tien vriendenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik ben een FOK!ker, dus heb uiteraard sowieso geen vrienden
What we need is a good shrubbery!quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed. Mijn perkje is weer redelijk.
Nu de rest nog.
Frietzaak 't Befkequote:Op vrijdag 6 november 2020 15:20 schreef TaMieke het volgende:
Maar als ik vandaag geen zin heb om te koken ga ik ook geen balletjes draaien en bakken
Tis sowieso wel beter om het gewoon te eten..... gezonder dan naar de friet tent. Ik denk er nog even over na
weekend!quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil net inloggen in een systeem. Teveel users ingelogd. Blijkt dat we een licentie hebben voor 5 users
Kraken, check.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles is beter dan Bacardi
ik heb kraken en sailor jerry staan nu
Nou lekker weekend dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil net inloggen in een systeem. Teveel users ingelogd. Blijkt dat we een licentie hebben voor 5 users
Ik moet voor allebei naar buiten. Dus dat is niet eens een reden om niet te hoeven koken.quote:
Wat is er nou weer mis met Bacardiquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles is beter dan Bacardi
ik heb kraken en sailor jerry staan nu
Wij hebben niet eens een SalesForce licentie voor elke sales consultant, maar één per team van 10. Gierigheid ten topquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet voor allebei naar buiten. Dus dat is niet eens een reden om niet te hoeven koken.
Keuze is dan een beetje friet of chips halen.![]()
Ik heb eigenlijk jarenlang niks anders gedronkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vies. en die blanke is niet eens echte rum
In het geval van rum is bruin over het algemeen wel beter dan blank.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vies. en die blanke is niet eens echte rum
captain Morgan & colaquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk jarenlang niks anders gedronkenAl was het dan wel met cola
Laten bezorgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet voor allebei naar buiten. Dus dat is niet eens een reden om niet te hoeven koken.
Keuze is dan een beetje friet of chips halen.![]()
Met cola is het nog wel te pruimen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Captain Morgan vind ik juist van die matige zutquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
captain Morgan & cola
(al heb ik daar die sailor jerry voor)
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben niet eens een SalesForce licentie voor elke sales consultant, maar één per team van 10. Gierigheid ten top
daarom sailor jerryquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Captain Morgan vind ik juist van die matige zut
Rock 'n Roll-leven hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zo vaak drink ik het niet, denk dat het veel is als er een het afgelopen jaar een halve fles op is gegaan dusquote:
Gewoon een matige alcoholistquote:
ik drink überhaupt heel weinig tot geen alcohol. gebruik het meeste om mee te koken/bakkenquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zo vaak drink ik het niet, denk dat het veel is als er een het afgelopen jaar een halve fles op is gegaan dus
Heb volgens mij ook nog een hele doos Bacardi Oakheart staan
Voor mij is 1 drankje in de maand ook veelquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik drink überhaupt heel weinig tot geen alcohol. gebruik het meeste om mee te koken/bakken
Gewoon er naartoe lopen met een omweg van 10 km, dan heb je weer wat compensatiequote:
bier is mijn ding absoluut nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij is 1 drankje in de maand ook veelTegenwoordig is dat dan meestal een lekkere stevige stout
Maar ik rook nietquote:
Drink het eigenlijk ook alleen maar bij uit eten gaan of op vakantie, en dan voornamelijk de speciale en niet gewoon normale pils. Heb ook nog de nodige HJ Grand Prestige die ligt te rijpenquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is niet goed voor me.
[..]
Dat doen ze hier toch niet. Kan alleen pizza laten bezorgen.....
mja ik heb alsnog liever 100 andere dingen dan bierquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drink het eigenlijk ook alleen maar bij uit eten gaan of op vakantie, en dan voornamelijk de speciale en niet gewoon normale pils. Heb ook nog de nodige HJ Grand Prestige die ligt te rijpen
Echt? Nou dan ben ik geen Fokker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Maar ik ben een FOK!ker, dus heb uiteraard sowieso geen vrienden
heb ik woensdag met m'n ma gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo een patatje halen
Heb ik wel verdiend na deze week
Over de grens?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik woensdag met m'n ma gedaan
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het woensdag met m'n ma gedaan
goed bezig, flinke tuin kan je wel iets moois van makenquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
nicequote:Op vrijdag 6 november 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Heb je de zon aangezet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ik wil waar die parasolvoet staat nog een perkje maken, maar eerst moet die schutting aan die kant vervangen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed bezig, flinke tuin kan je wel iets moois van maken
Die schijnt hier de hele dag al joh!quote:
Hoe kun je nou vergeten te etenquote:
Bezig zijn met andere dingen, ik vergeet het ook wel eens als ik echt druk ben.quote:
Vreet alles.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:21 schreef Amarantha het volgende:
En van blowen krijg je juist trek hoor, wee tniet.
Voor mijn gevoel veel te weinig post kunnen bezorgen.quote:
Poah ik zou helemaal losgaan op die bende.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Karzai op 06-11-2020 16:57:24 ]
Politie is wel teringsnel ter plaatse.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
dit stukje is zo gevaarlijk
https://fb.watch/1B9UNQn3R7/
ja die was vlakbij ter plekke met een scooter controlle.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politie is wel teringsnel ter plaatse.
Echt nog geen seconde na het ongeluk komt die agent al in beeld geredenquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die was vlakbij ter plekke met een scooter controlle.
dit is hier om de hoek
ja :pquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt nog geen seconde na het ongeluk komt die agent al in beeld gereden
quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah ik zou helemaal losgaan op die bende.
Die weet dat het daar gevaarlijk is en wacht al weken op eens kans om bitterbal in de boeien te slaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt nog geen seconde na het ongeluk komt die agent al in beeld gereden
er is geen enkele reden om mij in de boeien te slaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die weet dat het daar gevaarlijk is en wacht al weken op eens kans om bitterbal in de boeien te slaan.
Ook niet voor erotische doeleinden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is geen enkele reden om mij in de boeien te slaan
Nou ja zou wat raar zijn als die agent daarom daar staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet voor erotische doeleinden?
hopen dattie in een van de andere staten ruimer wint dan is dit niet nodigquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Georgia verwacht hertelling
De verantwoordelijke voor de verkiezingen in de staat Georgia verwacht dat er een hertelling van de stemmen nodig is. De marge tussen Biden en Trump is volgens Georgia's Secretary of State Brad Raffensperger te klein.
Biden staat er nipt voor op Trump, met 1098 stemmen. Volgens de laatste informatie van de staat heeft Biden 49,39 procent en Trump 49,37 procent van de stemmen.
Oud nieuws, inmiddels staat die 1,579 stemmen voorquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Georgia verwacht hertelling
De verantwoordelijke voor de verkiezingen in de staat Georgia verwacht dat er een hertelling van de stemmen nodig is. De marge tussen Biden en Trump is volgens Georgia's Secretary of State Brad Raffensperger te klein.
Biden staat er nipt voor op Trump, met 1098 stemmen. Volgens de laatste informatie van de staat heeft Biden 49,39 procent en Trump 49,37 procent van de stemmen.
10 minuten geledenquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oud nieuws, inmiddels staat die 1,579 stemmen voor
veelteceel cijfertjesquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Sommige staten hanteren toch minimaal 1 procent verschil voor een hertelling?quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oud nieuws, inmiddels staat die 1,579 stemmen voor
Ja, alleen de vraag is of dat nog nodig gaat zijn, straks komen Nevada en Arizona weer met nieuwe stemmen en dan zou het al beslist kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige staten hanteren toch minimaal 1 procent verschil voor een hertelling?
Long Fransquote:
Die is 2.03 lang, moet je eens omrekenen naar feet en dan de eerste drie cijfers, dat kan echt geen toeval zijn, erg interessant.quote:
Dus straks ook een privéjacht bij je nieuwe casaquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
Volgende week foto’s maken
Makelaar schat waarde veel hoger dan ik dacht
De kliko is vol, dus ik kan nergens heen met de bende.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah ik zou helemaal losgaan op die bende.
had je dan geen onderzoek gedaan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
Volgende week foto’s maken
Makelaar schat waarde veel hoger dan ik dacht
stukje bij beetjequote:Op vrijdag 6 november 2020 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kliko is vol, dus ik kan nergens heen met de bende.
Precies.quote:
jawelquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dan geen onderzoek gedaan?
ja nou dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel
ik zat op 215k op basis van mijn onderzoek
de brutaliteit van de makelaar komt op 274 uit
Zou het gewoon voor 299 op Funda zetten dan, kunnen de kopers nog 'afdingen' naar 290.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel
ik zat op 215k op basis van mijn onderzoek naar vergelijkbare woningen in de straat
de brutaliteit van de makelaar komt op 274 uit
nee juist nietquote:
regelt makelaar maarquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het gewoon voor 299 op Funda zetten dan, kunnen de kopers nog 'afdingen' naar 290.
Daar valt ook onderzoek naar je makelaar onder.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
zo makkelijk is dat eigen onderzoek dus waar je het eerder over had
Als jij het zo wil zienquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nee juist niet
je had zon grote mond over zelf wel kunnen uitzoeken wat de prijs is. Heb je dat gedaan en kijk hoever je er naast zit
en dan moet ik het licht gaan zien en ben ik naief.
serieus frantic?
ja daaaaaaag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar valt ook onderzoek naar je makelaar onder.
Ja ik ga hier wijselijk niks op zeggen, wil nog langer uit slechts 1 deel bestaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
ga ik huilen als ik teveel comissie moet betalen
ja tuurlijk. mij nichtje had gewoon geen eerlijke makelaar. Ben blij dat jij diewel hebtquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als jij het zo wil ziengoed hoor
volgens mij snap je 't dus nog steeds niet.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk. mij nichtje had gewoon eerlijke makelaar. Ben blij dat jij diewel hebt
Ho wacht, dit is jouw feestje, niet het mijnequote:Op vrijdag 6 november 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je nu toch. zon grote mond
nee het zou gewoon aardig van je zijn als je gewoon toegeeft dat je er zelf ook naast zat.quote:
Het is onder de streep nog steeds 60k meer dan verwacht, zelfs min de commissie. Wat is in godsnaam dan het probleem?quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daaaaaaag.
Frantic had gewoon een grote mond met alles zelf wel kunnen inschatten. Persoonlijk worden tegen mij en dan zelf zo laag zijn eigen huis schatten naaaaaaaa zijn grote onderzoek.
dat het allemaal niet zo makkelijk is. Dat hij claimt zelf wel een waarde kunnen in te schatten na eigen onderzoek.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is onder de streep nog steeds 60k meer dan verwacht, zelfs min de commissie. Wat is in godsnaam dan het probleem?
Een eigen huis, een plek onder de grond en altijd iemand in de buurt die bloemen brengen komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
Een eigen huis een plek op het balkon, een moot gebakken vis die de kat op eten kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |