SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog een paar als huisdier.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen muggen meer gezien
They're stealing the electionquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
GA Presidential Election Results - Biden takes the Lead
Biden (D): 49.39.% ( 2,449,371 votes)
Trump (R): 49.37% ( 2,448,454 votes)
Biden Margin: (+917)
Estimated: > 99% votes in
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
They're stealing the election
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
Wat gebeurt er als Biden sterft voordat de uitslag bekend is?
De fuck is Budbee dan weerquote:Bedankt voor je bestelling bij Zalando
Je bestelling wordt geleverd door Budbee. Je kunt je pakket volgen en je bezorgvoorkeuren altijd instellen via onze app of de tracking link.
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondjequote:
Bilal zou ik sowieso niet aan m'n deur vertrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondje
Als ik iets op zondag laat bezorgen is het wel meestal een bilal die aan de deur staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bilal zou ik sowieso niet aan m'n deur vertrouwen
Mag Trumpie dan blijven?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijk
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijk
Nee, dat niet. Maar het is niet duidelijk of de vice-president dan automatisch naar voren schuift of dat de democraten een andere kandidaat kunnen leveren.quote:
Gezien de leeftijd van de kandidaten kan het zomaar gebeurenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.
Alleen zijn er wat varianten om rekening mee te houden
- Biden had voor de stemming kunnen overlijden
- Biden kan voor de uitslag overlijden
- Biden kan voor het samenkomen van electoral college overlijden
- Biden kan voor de inauguratie overlijden
Best interessante materie
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.
Alleen zijn er wat varianten om rekening mee te houden
- Biden had voor de stemming kunnen overlijden
- Biden kan voor de uitslag overlijden
- Biden kan voor het samenkomen van electoral college overlijden
- Biden kan voor de inauguratie overlijden
Best interessante materie
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
*Wrijft zich verkneukelend in z'n handen*
Dan weet je wel dat hollywood hier bovenop springtquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.
Oprahquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is niet duidelijk of de vice-president dan automatisch naar voren schuift of dat de democraten een andere kandidaat kunnen leveren.
Oh weer zo'n schimmige bezorger in een gammel bestelbusjequote:Op vrijdag 6 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondje
Dan zou dat al gelijktijdig moeten gebeuren. Want op het moment dat de vice-elect president-elect wordt, is er ook weer een nieuwe vice-elect.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.
Jupquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh weer zo'n schimmige bezorger in een gammel bestelbusje
*steekt kaarsje aan voor dit scenario.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
*Wrijft zich verkneukelend in z'n handen*
President van de rummiclub in het gekkenhuisquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
Wacht maar, Kanye kan toch nog president worden.
Zo'n verkiezing moeten we jaarlijks doen. Dit is veel te amusantquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*steekt kaarsje aan voor dit scenario.
Sorry sleepy Joe maar ook ik heb mijn entertainment nodig dus graag volgende week na je winst je welverdiende eeuwige rust pakken, rust zacht oude graaier, gr. US.
We have tremendous rummi's, the best rummi's in the world, they are amazing and awesome.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
President van de rummiclub in het gekkenhuis
Zodra dit klaar is, is COVID ook verdwenen in Nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n verkiezing moeten we jaarlijks doen. Dit is veel te amusant
Misschien kan Lange Frans ons helpen, die kan echt goed schieten zegt hij zelfquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n verkiezing moeten we jaarlijks doen. Dit is veel te amusant
Dat zou pas een soap worden. Kim K als first ladyquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
President van de rummiclub in het gekkenhuis
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
GA Presidential Election Results - Biden takes the Lead
Biden (D): 49.39.% ( 2,449,371 votes)
Trump (R): 49.37% ( 2,448,454 votes)
Biden Margin: (+917)
Estimated: > 99% votes in
Hier huren ze vaak busjes bij de bo-rent en komen dan aanscheurenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh weer zo'n schimmige bezorger in een gammel bestelbusje
In de VS niet bepaaldquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra dit klaar is, is COVID ook verdwenen in Nederland.
quote:In de VS is voor de tweede dag op rij een recordaantal nieuwe besmettingen vastgesteld. Woensdag kwamen er volgens de Johns Hopkins University 102.831 nieuwe gevallen bij, gisteren waren het er 121.888.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zou pas een soap worden. Kim K als first lady
Hele familie Jenner als adviseurs
Nieuwe patta'squote:
Zou ik niet aandoen als je gaat solliciteren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/puma-r78-sneakers-laag-pu112o04e-a13.html
Leukquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/puma-r78-sneakers-laag-pu112o04e-a13.html
Kan in mijn vakgebied gewoon hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik niet aandoen als je gaat solliciteren.
deel je wensenlijst eensquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
snel zalando weg klikken voordat ik naar mijn wensenlijstje ga
Ja wilde ze een tijdje terug al bestellen voor de volle prijs maar toen waren ze opeens van de site verdwenen, nu bij toeval even gekeken en nu zijn ze in de aanbiedingquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
LeukMooie kleuren combi zo. Goede prijs ook !
Vormgeving.quote:
Dat doet een stucadoor ookquote:
Ja maar ik spreek geen Pools.quote:
Ja de harde sector zit al in mijn broek huehuequote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de harde sector zit al in mijn broek huehue
Ja sorry, ik moet me niet naar zijn niveau verlagenquote:
uitjes worden door de natuur gemaakt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Door welke held denk je dat mijn uitjes worden gemaakt
Ik denk dat het voor de gemiddelde mens niet mogelijk is om zo laag te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moet me niet naar zijn niveau verlagen
"ding dong"quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Wat doe jij in het dagelijks leven?
' ja beetje de boel vormgeven'
Het is wel een beetje de Trump van het topic ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de gemiddelde mens niet mogelijk is om zo laag te komen.
Beetje als limbo dansen tegen kabouters, dat verlies je toch..
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ding dong"
"opent de deur"
"goedemorgen en stapt meteen bruusk naar binnen"
"ja help wat kom je doen, wordt ik nu verkracht of vermoord of beroofd of een logische combinatie daarvan?"
"vormgeven"
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de Trump van het topic ja.
quote:
dat is die achteraankomen ofzo toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Denken jullie dat we nog veel van Barron Trump gaan horen in de toekomst of zal dat gewoon een grijze miljonair blijven, dat is ook best een griezel namelijk.
Die lange jongste zoon die uit Melania is gekropen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
Oh nee is die met Melania.
Ik haal dingen door elkaar
Jezus ouwe, ga slapen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ah. Twitter is nu out of control volgens PlacentaOTUS
[ twitter ]
natuurlijk. Zo is die geprogrammeerd.quote:
ja maar had die niet al weekend ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk. Zo is die geprogrammeerd.
geen idee, ik ken de instellingen niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar had die niet al weekend ofzo?
wat een luie botquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar had die niet al weekend ofzo?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ken de instellingen niet.
Jezus dan neem ik die hele versafdeling mee. Donuts, koffiebroodjes, alles.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
tip van flip: boodschappen tijdens de lunch doen
ja, en winkels plunderen en zo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
zouden mensen de straat op gaan om het verlies van trump te vieren?
Dat zeggen demonstranten ook altijd.quote:
En zijn ze net zo smerig als dat het klinkt?quote:
quote:
Ik mag pas als die ouwe in het land is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En zijn ze net zo smerig als dat het klinkt?
Klinkt wel lekker altijd hč, de dochter van de bakkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
binnenkort ff bij de dochter van de bakker waar ik gewerkt heb langs
Amandelspijs ophalenZelf stol bakken
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dan neem ik die hele versafdeling mee. Donuts, koffiebroodjes, alles.
mja die was al 35 ofzo toen ik er werkte (en dat is 20 jaar geleden)quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker altijd hč, de dochter van de bakker
zquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar was een onnodige aankoop
heb nog nergens witte chocolade kruidnoten gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week zaterdag mag ik kruidnoten.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja die was al 35 ofzo toen ik er werkte (en dat is 20 jaar geleden)
Maar misschien is hij er alquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag pas als die ouwe in het land is.
*grijze pietquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:21 schreef UitStraling het volgende:
"Jantje, als je niet braaf bent geweest dit jaar komt Zwarte Piet Corona in je gezicht hoesten"
Anders Kruidvat of Hemaquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog nergens witte chocolade kruidnoten gezien.
maar ben ook nog niet naar de AH geweest.
AH XL heeft meestal wel een ruim assortiment.quote:
dat is een wereldreis manquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
AH XL heeft meestal wel een ruim assortiment.
Net als met de paaseitjes.
Jij houdt toch wel van wereldreizen?quote:
niet voor 1 zakje kruidnotenquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij houdt toch wel van wereldreizen?
Ik heb cup-a-soep hongaars goulash. Komt wel heel dichtbij zoquote:
Creepyquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb cup-a-soep hongaars goulash. Komt wel heel dichtbij zo
Nomnomquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu al zin in de paaseitjes discussie
Omdat ik geen zin heb om hele weekend alleen thuis te zitten.quote:
Je hebt altijd ons nogquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om hele weekend alleen thuis te zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same.. Maar ik stop om 3u en dan ga ik de kerstboom opzetten
Als je vast wat naalden wil...quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"help mijn vrouw is bitterbal"quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
het is weer help bitterbal is aan het klussen
@LTVDKquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"help mijn vrouw is bitterbal"
Net een gesprek met de lead product owner die erg aan het pushen wasquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wattan?
hoe is 't met je onderhandelingen?
good busyquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net een gesprek met de lead product owner die erg aan het pushen was
Maandag heb ik nog een gesprek en dan ga ik mijn keuze maken .
quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dankzij Los aan Turks brood met een dood lammetje.
Het is eens in de zoveel tijd en dat ding moet ergens staan ook.quote:
jupquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is eens in de zoveel tijd en dat ding moet ergens staan ook.
geen bontjassen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)avirus-in-denemarken
Sinds deze hele corona crisis valt het me op dat er meer nertsenfokkerijen besmet zijn dan dat ik ooit dacht dat er nog bestondenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Postzegelberging staat vol met fietsen.quote:
Daar gaat het vaccin.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds deze hele corona crisis valt het me op dat er meer nertsenfokkerijen besmet zijn dan dat ik ooit dacht dat er nog bestonden
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Postzegelberging staat vol met fietsen.![]()
En de tuin is gelukkig niet zo groot, plus beweging, I guess. #omdenken
Bontkraagjes everywherequote:Het nieuwe coronavirus is al gevonden in 216 fokkerijen in het hele land.
zo'n 15 miljoen tot 17 miljoen dieren
Dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds deze hele corona crisis valt het me op dat er meer nertsenfokkerijen besmet zijn dan dat ik ooit dacht dat er nog bestonden
Klopt, maar ik was er ook meer vanuit gegaan dat de productie dan ook wel in die landen zou zijn. Of in een of ander chinees shitholequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Russen en Finnen etc zijn toch nog steeds gek op bontjassen? Dus er is/was markt voor
Chinezen produceren al genoeg bont, dat ze levend villenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was er ook meer vanuit gegaan dat de productie dan ook wel in die landen zou zijn. Of in een of ander chinees shithole
Ja, maar blijkbaar is Europees bont populair ofzo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was er ook meer vanuit gegaan dat de productie dan ook wel in die landen zou zijn. Of in een of ander chinees shithole
We verdienen dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chinezen produceren al genoeg bont, dat ze levend villen
Ik weet dat er hier in de buurt ook 1 zit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Kwam er laatst achter dat er hier in de buurt ook wel een paar units zaten.. Nooit echt geweten.
klinkt als hierquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat er hier in de buurt ook 1 zit.
Echt heel afgelegen, met een hoog hek, camera's en valse honden. Beetje shady allemaal
Betaal je de makelaar op commissie of heb je een vast bedrag?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet zo even stofzuigen. maar heb nog tot 16u
dat gaan we straks allemaal bespreken, ik ga uit van commissie. Zo was 't bij m'n zus ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betaal je de makelaar op commissie of heb je een vast bedrag?
hoeveel % nog?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
Als trump Pennsylvania verliest, dan is 't afgelopen volgens CNN.
Mijn nichtje had ook een makelaar op commissie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gaan we straks allemaal bespreken, ik ga uit van commissie. Zo was 't bij m'n zus ook.
Is zelfde makelaar als m'n zus in de arm heeft genomen. Is niet de goedkoopste, maar wel een die net dat stapje extra zet en gewoon goed en duidelijk communiceert.
mja dan heb je zelf je huiswerk vooraf niet gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
mi
[..]
Mijn nichtje had ook een makelaar op commissie.
hij had de verkoopprijs niet bijzonder hoog ingeschat dus ook op commissie. 1 dag bezichtingen gehad. Eindstand, huis gaat voor veel meer weg, stuurde hij haar een rekening van 12000 euroZe heeft er 6000 vanaf weten te krijgen
tja als je 2% afspreekt weet je wat je kan verwachten als je zelf een idee hebt van verkoopprijzen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
twaalduizend euro's betalen voor een makelaar. zijn niet goed in hun hoofd
ja eerste keer huis verkocht. je neemt ook een makelaar om dat voor je te doen hequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dan heb je zelf je huiswerk vooraf niet gedaan.
ja maar je kijkt zelf toch wel voor wat voor prijs vergelijkbare huizen weggaan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerste keer huis verkocht. je neemt ook een makelaar om dat voor je te doen he
denk dat die makelaar dondersgoed wist dat het voor veel meer weg zou gaan
Als de verkoopprijs dan ook zoveel hoger is dan verwacht, zou ik er ook geen moeite mee hebben als de commissie hoger is. Dan heeft hij zn werk ook goed gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerste keer huis verkocht. je neemt ook een makelaar om dat voor je te doen he
denk dat die makelaar dondersgoed wist dat het voor veel meer weg zou gaan
ja beetje flauw toch. Je neemt juist een expert in de hand om dat voor je te doen. en dan durft deze man 1 dag bezichtigen zon rekening te sturen. Echt onbeschoft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja als je 2% afspreekt weet je wat je kan verwachten als je zelf een idee hebt van verkoopprijzen.
pcies..quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de verkoopprijs dan ook zoveel hoger is dan verwacht, zou ik er ook geen moeite mee hebben als de commissie hoger is. Dan heeft hij zn werk ook goed gedaan
12 duizend euro is veel geld hequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de verkoopprijs dan ook zoveel hoger is dan verwacht, zou ik er ook geen moeite mee hebben als de commissie hoger is. Dan heeft hij zn werk ook goed gedaan
spreekt vooraf die commissie toch af :S ik snap het probleem niet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
niet als dat die dat niet tegen de verkoper zegt. Dan is hij gewoon niet eerlijk geweest
Jaha dat begrijp ik maar het moet wel redelijk zijn. HIj heeft ook niet gezegd dat het voor zon bedrag weg zou gaan maar veel lager.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staat in verhouding tot de verkoopprijs.
je spreekt commissie af.
op basis van een veel lager verkoopbedrag jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
je
[..]
spreekt vooraf die commissie toch af :S ik snap het probleem niet?
hogere verkoopprijs = hogere commissiequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op basis van een veel lager verkoopbedrag ja
Als je 2 of 4 of 10 % afspreekt blijft het 2 of 4 of 10%.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Als je zegt dat je het huis voor 120 duizend verkoopt is dta een ander bedrag wat je hem betaald dan als het voor 2 ton weg gaat toch?
ja no shit. das mijn punt helemaal nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hogere verkoopprijs = hogere commissie
zo kruimelt het koekje als je dat zo afspreekt.
¯\_(ツ)_/¯
ze is er zelf vooraf mee akkoord gegaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
die makelaar doet toch niks van 12 duizend euro rechtvaardigt?
je snapt mijn punt nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je 2 of 4 of 10 % afspreekt blijft het 2 of 4 of 10%.
als absoluut bedrag staat het wellicht niet in verhouding. Dat is een tweede. Maar als je het als commissie afspreekt en hij weet het zo snel en goed te verkopen. Tja. Dan heb je geen puntquote:
roep nog harder, dan vind ik nog steeds niet dat je een punt hebtquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
ALS DIE HET VERKOOP BEDRAG OOK REALITISCH INSCHAT
Als ik tegen jou zeg dat je je huis verkoopt voor 1 ton. iets meer misschien, je spreekt commissie af met dat bedag kan je leven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als absoluut bedrag staat het wellicht niet in verhouding. Dat is een tweede. Maar als je het als commissie afspreekt en hij weet het zo snel en goed te verkopen. Tja. Dan heb je geen punt
Dat die makelaar goed werk gedaan heeftquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zeg dat je je huis verkoopt voor 1 ton. iets meer misschien, je spreekt commissie af met dat bedag kan je leven.
vervolgens verkoop het voor 3 ton. Wat zeg je dan?
oke. nou dan betaal jij lekker 12 duizend euro aan een makelaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat die makelaar goed werk gedaan heeft
tja als het voor 3 ton gaat en voor 1 ton te koop stond. steek je nog altijd 2 ton extra in je zak minus commissie. snap je punt niet hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. nou dan betaal jij lekker 12 duizend euro aan een makelaar
zij heeft dat gelukkig niet gedaan.
dan spring ik een gat ik de lucht dat die het voor 3x zo veel heeft weten te verkopen..quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik tegen jou zeg dat je je huis verkoopt voor 1 ton. iets meer misschien, je spreekt commissie af met dat bedag kan je leven.
Ja nou die makelaar is nooit die commissie waard geweest. hij wist waarschijnlijk ook dat het voor zoveel meer weg zou gaan. als die dat had verteld had je ook kunnen onderhandelen over een vast bedrag wat de man zou krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja als het voor 3 ton gaat en voor 1 ton te koop stond. steek je nog altijd 2 ton extra in je zak minus commissie. snap je punt niet hoor.
of hij wist het al van te voren?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan spring ik een gat ik de lucht dat die het voor 3x zo veel heeft weten te verkopen..
dan heb je je huiswerk vooraf niet gedaan. ook al is 't 1e keer dat je verkoopt. je kan altijd zelf kijken waar vergelijkbare woningen voor weg gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou die makelaar is nooit die commissie waard geweest. hij wist waarschijnlijk ook dat het voor zoveel meer weg zou gaan. als die dat had verteld had je ook kunnen onderhandelen over een vast bedrag wat de man zou krijgen.
maar prima dat jij het een prima bedrag vind
ja het is ook een voorbeeld. maar hij is niet eerlijk tegen haar geweest. Uiteindelijk vodn die dat zelf blijkbaar ook gezien hij 6 duizend euro gezakt is met zijn rekeningquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
Als zelf vooraf denkt dat het 3 ton waard is, dan ben je natuurlijk een randdebiel als je met die vent in zee gaat als hij 1 ton zegt..
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef Modus het volgende:
Makelaars zijn ook de aids van de samenleving.
nou goed hoop dat jij een goeie prijs krijgt voor de woning en de makelaarquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je je huiswerk vooraf niet gedaan. ook al is 't 1e keer dat je verkoopt. je kan altijd zelf kijken waar vergelijkbare woningen voor weg gaan.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoop dat jij ooit het licht ziet
Je hebt het licht gezien?quote:
Top, dank je voor de extra 2 ton minus commissie?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nee, je snapt het nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Top, dank je voor de extra 2 ton minus commissie?
Ja als jullie het allemaal normaal vinden om zulke absurde bedragen te betalen voor het werk wat iemand doet prima. lekker betalen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Top, dank je voor de extra 2 ton minus commissie?
Van een makelaar verwachten dat 'ie niet vooral voor zichzelf werkt, is nogal naief.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als jullie het allemaal normaal vinden om zulke absurde bedragen te bepalen voor het werk wat iemand doet prima. lekker betalen.
maar deze makelaar in kwestie had kunnen weten dat de woning voor meer weg zou gaan. Kan je zeggen dat de verkoper haar werk niet goed heeft gedaan maar de makelaar is niet eerlijk geweest,
Vind ik niet netjes
Jammer, Je zou onze verlosser in je hart moeten toelaten.quote:
Hij werkt voor de verkoper he. Hij moet gewoon een realtisch bedrag opgeven waarvoor het weg gaat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van een makelaar verwachten dat 'ie niet vooral voor zichzelf werkt, is nogal naief.
nadat de makelaar zijn rekening ook wat hoog vond wel jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar hey, onder de streep veel meer winst dan ik zelf gehad zou hebben, dus goed gedaan I guess?
Nee, hij is ingehuurd door de verkoper. Hij werkt voor één persoon: de makelaar zelf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij werkt voor de verkoper he. Hij moet gewoon een realtisch bedrag opgeven waarvoor het weg gaat.
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar daarom, zoals Frantic zei, vooraf goed vastleggen hoe en wat.
Nee, ik ga er vanaf het begin van uit dat je contracten met makelaars en andere tussenpoppetjes zo waterdicht mogelijk moet maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
die hele makelaar was niet eerlijk maar daar blijven jullie overheen lezen
nee. het geeft de makelaars een positie waar wij niet ons voordeel in gaan halen. het is jouw eigendom. JOuw huis. 12 duizend euro staat niet in verhouding tot het werk wat die man hefet gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Je hebt af en toe gewoon een nogal 'bijzondere'/naieve kijk op de wereld bal
Bij geen idee hebben van wat je woning waard is, is commissie afspreken gewoon niet handig. Dat zit 'm ook echt in eigen verantwoordelijkheid hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. het geeft de makelaars een positie waar wij niet ons voordeel in gaan halen. het is jouw eigendom. JOuw huis. 12 duizend euro staat niet in verhouding tot het werk wat die man hefet gedaan.
Als je zo makkelijk zegt oh ja hahahahah hij heeft het voor meer weten te verkopen blijven ze dit doen.
dat heeft niet met naief te maken maar met fatsoen
Same.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
Komen elk moment nieuwe cijfers uit Pennsylvania. Ben benieuwd
ja maar ook de makelaar hoort gewoon eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij geen idee hebben van wat je woning waard is, is commissie afspreken gewoon niet handig. Dat zit 'm ook echt in eigen verantwoordelijkheid hoor.
Ik zag dat ik blaadjes in de tuin moest laten liggen, dus dan hou ik me daar ook aanquote:
Uitstelgedrag ditdatquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huehuehue
ik zit steeds. nog een.. en dan echt stofzuigen
Naalden zijn niet zo geweldig voor mijn grondkwaliteit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag dat ik blaadjes in de tuin moest laten liggen, dus dan hou ik me daar ook aan
lij dat ik daar van af ben, die lagen overal bij mn oude huisquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naalden zijn niet zo geweldig voor mijn grondkwaliteit.
nou ja het drijft de prijs op.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:00 schreef Modus het volgende:
Het feit dat we het blijkbaar al 'normaal' vinden dat als je een zogenaamde expert inhuurt je beter zelf ook nog onderzoek moet doen om te kunnen checken of de expert je niet flest, is ook wel zorgwekkend.
Morgen dagje naar zeequote:Op vrijdag 6 november 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Het is prachtig weer buiten, kom mee naar buiten allemaal, ik trakteer koude biertjes en verse sapjes op het dorpsplein
Zelfgebrouwen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:10 schreef gianni61 het volgende:
Morgen fietsen
en zondag komt een Fok!user mij bier brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |