SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog een paar als huisdier.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen muggen meer gezien
They're stealing the electionquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
GA Presidential Election Results - Biden takes the Lead
Biden (D): 49.39.% ( 2,449,371 votes)
Trump (R): 49.37% ( 2,448,454 votes)
Biden Margin: (+917)
Estimated: > 99% votes in
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
They're stealing the election
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
Wat gebeurt er als Biden sterft voordat de uitslag bekend is?
De fuck is Budbee dan weerquote:Bedankt voor je bestelling bij Zalando
Je bestelling wordt geleverd door Budbee. Je kunt je pakket volgen en je bezorgvoorkeuren altijd instellen via onze app of de tracking link.
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondjequote:
Bilal zou ik sowieso niet aan m'n deur vertrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondje
Als ik iets op zondag laat bezorgen is het wel meestal een bilal die aan de deur staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bilal zou ik sowieso niet aan m'n deur vertrouwen
Mag Trumpie dan blijven?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijk
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijk
Nee, dat niet. Maar het is niet duidelijk of de vice-president dan automatisch naar voren schuift of dat de democraten een andere kandidaat kunnen leveren.quote:
Gezien de leeftijd van de kandidaten kan het zomaar gebeurenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.
Alleen zijn er wat varianten om rekening mee te houden
- Biden had voor de stemming kunnen overlijden
- Biden kan voor de uitslag overlijden
- Biden kan voor het samenkomen van electoral college overlijden
- Biden kan voor de inauguratie overlijden
Best interessante materie
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.
Alleen zijn er wat varianten om rekening mee te houden
- Biden had voor de stemming kunnen overlijden
- Biden kan voor de uitslag overlijden
- Biden kan voor het samenkomen van electoral college overlijden
- Biden kan voor de inauguratie overlijden
Best interessante materie
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
*Wrijft zich verkneukelend in z'n handen*
Dan weet je wel dat hollywood hier bovenop springtquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.
Oprahquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is niet duidelijk of de vice-president dan automatisch naar voren schuift of dat de democraten een andere kandidaat kunnen leveren.
Oh weer zo'n schimmige bezorger in een gammel bestelbusjequote:Op vrijdag 6 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondje
Dan zou dat al gelijktijdig moeten gebeuren. Want op het moment dat de vice-elect president-elect wordt, is er ook weer een nieuwe vice-elect.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |