SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog een paar als huisdier.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen muggen meer gezien
They're stealing the electionquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
GA Presidential Election Results - Biden takes the Lead
Biden (D): 49.39.% ( 2,449,371 votes)
Trump (R): 49.37% ( 2,448,454 votes)
Biden Margin: (+917)
Estimated: > 99% votes in
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
They're stealing the election
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
Wat gebeurt er als Biden sterft voordat de uitslag bekend is?
De fuck is Budbee dan weerquote:Bedankt voor je bestelling bij Zalando
Je bestelling wordt geleverd door Budbee. Je kunt je pakket volgen en je bezorgvoorkeuren altijd instellen via onze app of de tracking link.
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondjequote:
Bilal zou ik sowieso niet aan m'n deur vertrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondje
Als ik iets op zondag laat bezorgen is het wel meestal een bilal die aan de deur staatquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bilal zou ik sowieso niet aan m'n deur vertrouwen
Mag Trumpie dan blijven?quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijk
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verschillende artikelen over gelezen. Dat is niet helemaal duidelijk
Nee, dat niet. Maar het is niet duidelijk of de vice-president dan automatisch naar voren schuift of dat de democraten een andere kandidaat kunnen leveren.quote:
Gezien de leeftijd van de kandidaten kan het zomaar gebeurenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.
Alleen zijn er wat varianten om rekening mee te houden
- Biden had voor de stemming kunnen overlijden
- Biden kan voor de uitslag overlijden
- Biden kan voor het samenkomen van electoral college overlijden
- Biden kan voor de inauguratie overlijden
Best interessante materie
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de president-elect komt te overlijden gaan ze waarschijnlijk op de vice-president elect uitkomen uiteindelijk. Voor een aantal van die opties zijn er voorzieningen, maar sommige opties niet.
Alleen zijn er wat varianten om rekening mee te houden
- Biden had voor de stemming kunnen overlijden
- Biden kan voor de uitslag overlijden
- Biden kan voor het samenkomen van electoral college overlijden
- Biden kan voor de inauguratie overlijden
Best interessante materie
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
*Wrijft zich verkneukelend in z'n handen*
Dan weet je wel dat hollywood hier bovenop springtquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.
Oprahquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is niet duidelijk of de vice-president dan automatisch naar voren schuift of dat de democraten een andere kandidaat kunnen leveren.
Oh weer zo'n schimmige bezorger in een gammel bestelbusjequote:Op vrijdag 6 november 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Billal van Budbee heeft voor mijn deur gestaan, maar snapte de deurbel niet. Toen kon ik drie dagen wachten tot het nieuwe rondje
Dan zou dat al gelijktijdig moeten gebeuren. Want op het moment dat de vice-elect president-elect wordt, is er ook weer een nieuwe vice-elect.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wat nu als de president-elect én de vice-president-elect overlijden. Kan weer iemand een heel boek over schrijven.
Jupquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh weer zo'n schimmige bezorger in een gammel bestelbusje
*steekt kaarsje aan voor dit scenario.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
*Wrijft zich verkneukelend in z'n handen*
President van de rummiclub in het gekkenhuisquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
Wacht maar, Kanye kan toch nog president worden.
Zo'n verkiezing moeten we jaarlijks doen. Dit is veel te amusantquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*steekt kaarsje aan voor dit scenario.
Sorry sleepy Joe maar ook ik heb mijn entertainment nodig dus graag volgende week na je winst je welverdiende eeuwige rust pakken, rust zacht oude graaier, gr. US.
We have tremendous rummi's, the best rummi's in the world, they are amazing and awesome.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
President van de rummiclub in het gekkenhuis
Zodra dit klaar is, is COVID ook verdwenen in Nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n verkiezing moeten we jaarlijks doen. Dit is veel te amusant
Misschien kan Lange Frans ons helpen, die kan echt goed schieten zegt hij zelfquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n verkiezing moeten we jaarlijks doen. Dit is veel te amusant
Dat zou pas een soap worden. Kim K als first ladyquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
President van de rummiclub in het gekkenhuis
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
GA Presidential Election Results - Biden takes the Lead
Biden (D): 49.39.% ( 2,449,371 votes)
Trump (R): 49.37% ( 2,448,454 votes)
Biden Margin: (+917)
Estimated: > 99% votes in
Hier huren ze vaak busjes bij de bo-rent en komen dan aanscheurenquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh weer zo'n schimmige bezorger in een gammel bestelbusje
In de VS niet bepaaldquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra dit klaar is, is COVID ook verdwenen in Nederland.
quote:In de VS is voor de tweede dag op rij een recordaantal nieuwe besmettingen vastgesteld. Woensdag kwamen er volgens de Johns Hopkins University 102.831 nieuwe gevallen bij, gisteren waren het er 121.888.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zou pas een soap worden. Kim K als first lady
Hele familie Jenner als adviseurs
Nieuwe patta'squote:
Zou ik niet aandoen als je gaat solliciteren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/puma-r78-sneakers-laag-pu112o04e-a13.html
Leukquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/puma-r78-sneakers-laag-pu112o04e-a13.html
Kan in mijn vakgebied gewoon hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik niet aandoen als je gaat solliciteren.
deel je wensenlijst eensquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:49 schreef bitterbal het volgende:
snel zalando weg klikken voordat ik naar mijn wensenlijstje ga
Ja wilde ze een tijdje terug al bestellen voor de volle prijs maar toen waren ze opeens van de site verdwenen, nu bij toeval even gekeken en nu zijn ze in de aanbiedingquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
LeukMooie kleuren combi zo. Goede prijs ook !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |