quote:
Niet volgens mij dat is gewoon een feit hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Trump is volgens mij dol op Trump.
Zeg dat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef kalinhos het volgende:
Hij lijkt geen schim van zijn normale doen.
Opscheppen met de goede resultaten .. slechte resultaten zijn fakequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef Kyran het volgende:
Drie minuten bezig en al minstens drie leugens gehoord.
- Illegal votes
- Won senate
- Won election
Didn't lose a House votequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef Kyran het volgende:
Drie minuten bezig en al minstens drie leugens gehoord.
- Illegal votes
- Won senate
- Won election
Trump ziet er uit alsof hij al 30 jaar wakker non stop wakker isquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Trump ziet er een beetje uit alsof hij al 3 dagen non stop wakker is.
Haha, jij hoorde het ook.quote:
Het witte huisquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ze in Amerika geen opvang voor Verwarde Personen?
met een biertje erbij is het niet veel beter...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef Salina het volgende:
American worker, Native Americans.
Waar gaat dit over?
Ah, kidding.
Phony polls, cheating, suppression polls,Illegal votes, polls had it wrong.
Waarom heb ik er geen biertje bij gepakt? Screw de nachtrust.
[..]
Haha, jij hoorde het ook.
Suppression polls
Ja, met een groot hek eromheen. Het is een wit huis.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
White House?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfs Poetin en Erdogan geilen niet zo erg op zichzelfquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Is er ooit eerder een president geweest die zo'n grote fan was van zichzelf? Bedoel Trump niveau fan van jezelf.
Reagan?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Is er ooit eerder een president geweest die zo'n grote fan was van zichzelf? Bedoel Trump niveau fan van jezelf.
Hij gelooft het wel en ik geloof ook wel in zijn oprechtheid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef KennyPowers het volgende:
Maar gelooft hij het zelf of is het een act
Truequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef RipCity het volgende:
Alleen goedenavond was geen leugen in z’n speech
President weet ik niet, maar Khadaffi schijnt er ook wel eentje zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
narcismequote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
I got an A in science. Easily. Never had such an easy test. Teacher said they had never seen such a perfect test.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:53 schreef Draak31 het volgende:
alsof een kind indruk probeert te maken op papa en mama over zijn rapport.
Ik drink bloed van kinderen. Blijf ik jong door.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef TommyGun het volgende:
Eng hoe hoog het pedo-fan gehalte is hier
Trump zit weer onzin uit te kramen. Live op cnn nuquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
I got an A in science. Easily. Never had such an easy test. Teacher said they had never seen such a perfect test.
I got a B in maths. I was tremendous. Had to be an A. But the teacher votes Democrat. Supression.
Kijk maar terug. Hij zei thank you, thank you very much,alsof hij applaus kreeg...quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef RipCity het volgende:
Alleen goedenavond was geen leugen in z’n speech
In de schoenen van Hugo de Jonge toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik drink bloed van kinderen. Blijf ik jong door.
Als je onzin eng vindt dan ga je nog een zwaar leven tegemoetquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Trump zit weer onzin uit te kramen. Live op cnn nu
Is in ieder geval interessanter dan Trump... Alsof tie een telefoonboek voorleest.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:54 schreef Erasmus het volgende:
NBC-helden onderbreekt de speech om valse claims tegen te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |