Maar weinig interessante releases toch? Olafur Arnalds ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
bijna new music friday @:slobeend !!!
weet ik maar misschien leuke zingelsquote:Op donderdag 5 november 2020 23:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar weinig interessante releases toch? Olafur Arnalds ben ik wel benieuwd naar.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Man man man.....![]()
Trump senior gaat over een half uur spreken
En gevaarlijk als je ziet hoeveel mensen geobsedeerd zijn door Trump met petjes, stickers op de auto, overal heen gaan waar hij spreekt. Er zijn echt honderdduizenden Amerikanen die hem als een soort god zien en ik ook wel dit soort oproepen zie volgen als Papa Trump ook zoiets zo gaat zeggen.quote:
Al die idioten hebben er ook allemaal de wapens voor. Dit soort zaken gaan gewoon doden opleveren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
En gevaarlijk als je ziet hoeveel mensen geobsedeerd zijn door Trump met petjes, stickers op de auto, overal heen gaan waar hij spreekt. Er zijn echt honderdduizenden Amerikanen die hem als een soort god zien en ik ook wel dit soort oproepen zie volgen als Papa Trump ook zoiets zo gaat zeggen.
Honderdduizenden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
En gevaarlijk als je ziet hoeveel mensen geobsedeerd zijn door Trump met petjes, stickers op de auto, overal heen gaan waar hij spreekt. Er zijn echt honderdduizenden Amerikanen die hem als een soort god zien en ik ook wel dit soort oproepen zie volgen als Papa Trump ook zoiets zo gaat zeggen.
Ik heb een naïeve hoop dat een groot deel van hun nog redelijk is en niet blind.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Honderdduizenden?
Er hebben er 68 miljoen op hem gestemd he. Dat doe je niet als je hem haat.
Je was niet extremistisch genoeg?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:EvaVlaar’s Tweets.
Ik had geen tractor en een NL vlaggetje achter mijn naam.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je was niet extremistisch genoeg?
Ik kan niet wachten tot we van deze tering debieltjeskliek af zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:36 schreef maxi-mus het volgende:
„Het beste voor de toekomst van Amerika is dat Donald Trump een totale oorlog begint over deze verkiezingen, om de fraude, het bedrog, de dode en verhuisde kiezers, te onthullen. Het duurt veel te lang”, schreef zijn zoon Donald Trump junior donderdag op Twitter.
Trump junior voegde er aan toe dat het „tijd is om deze rotzooi op te ruimen en er niet langer uit te zien als een bananenrepubliek!”
Wuttt
Alle stemmen die niet op hunnie zijn; illegal votes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot we van deze tering debieltjeskliek af zijn.
SADquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle stemmen die niet op hunnie zijn; illegal votes.
Ik zag de eerste minuut zonder geluid dacht echt dat hij zijn verlies toegaf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij lijkt moe en wanhopig. Denk dat ie er zelf ook niet meer in gelooft
In de openingsfase van de koers hebben ze geen centimeter beschutting. Als er een ploeg is die er werk van maken wil is een wind schuin in de rug geen must, is mijn vermoeden.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schuin tegen, zal wel tegenvallen.
Dat is prima muziek om thuis te luisteren. Hoorde hem live op Down the Rabbit Hole afgelopen jaar, wat was dat slecht zegquote:Op donderdag 5 november 2020 23:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar weinig interessante releases toch? Olafur Arnalds ben ik wel benieuwd naar.
Jij bent altijd wel uitgesproken over concerten hequote:Op vrijdag 6 november 2020 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is prima muziek om thuis te luisteren. Hoorde hem live op Down the Rabbit Hole afgelopen jaar, wat was dat slecht zeg
Dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:37 schreef VoMy het volgende:
@:Slobeend
Clayton County trekt 'm nu over de lijn terwijl Fulton het voorwerk deed.
Oh, ben ik vaak negatief over concerten? Dat was niet mn bedoelingquote:Op vrijdag 6 november 2020 10:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent altijd wel uitgesproken over concerten he.
(lol)quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het zijn luxeproblemen zoals genderneutraliteit, rascisme en sociale gelijkheid die de partij veel te belangrijk heeft gemaakt. De gemiddelde werkende Amerikaan geeft daar echt geen zak om, die wil gewoon een goed leven kunnen leiden.
Ze geven alleen om de economie. Het komt niet bij onze favoriete ex-mod op dat luxeproblemen zoals genderneutraliteit, rascisme en sociale gelijkheid nogal belangrijk zijn economisch gezien voor sommige groeperingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ongelijkheid is een luxe probleem, wat een geniale analyse.
Goed verhaal van de partij die net in de armere steden is weggevaagdquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:00 schreef Mani89 het volgende:
Luister naar de altijd intelligente Andrew Yang.
[ twitter ]
Vrolijk rechts.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:31 schreef Slobeend het volgende:
'Wat zijn precies leugens' jezus.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:31 schreef Slobeend het volgende:
'Wat zijn precies leugens' jezus.
[ twitter ]
De Slob en ik vinden dat het tijd wordt voor Bijlow.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ach wat jammer, we nemen afscheid van Kevin Strootman. Onzen Deef zit er wel bij.
Bizot is de enige reden dat AZ niet met 7-0 verloor. Verder kijk ik nauwelijks AZ lolquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Slob en ik vinden dat het tijd wordt voor Bijlow.
Ja wie niet eigenlijk? Hoewel Bizot gister wel erg goed keepte is hij dit jaar vrij matig verder. En Krul heb ik geen zicht op maar dat heb ik nooit een geweldenaar gevonden dus dan liever een jong talent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Slob en ik vinden dat het tijd wordt voor Bijlow.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie het nieuwe boekje over Thierry al op de kop getikt?
Ja sorry ik was even in de war met zijn eigen boek. Maar waarom heb jij een fascinatie voor Tjerrie?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg een melding dat @:Slobeend mij quote en tien teller later is de post weg. Doe dat nou niet.
Heb je Aanval op de Natiestaat gelezen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even in de war met zijn eigen boek. Maar waarom heb jij een fascinatie voor Tjerrie?
Nee, geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je Aanval op de Natiestaat gelezen?
De Slob is toch geen proleet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je Aanval op de Natiestaat gelezen?
Slob is woke tot in zijn diepste vezels.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, Slob is daadwerkelijk extreem links.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, Slob is daadwerkelijk extreem fatsoenlijk links.
Zou je op Baudet kunnen stemmen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de zin dat het een geweldig boek en leesvoer is.
Wat was de aanleiding?quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eva heeft mij geblokkeerd op twitter, wat een kinderachtig wicht.
Het enige wat ik schreef was : Eva 'wat Thierry zegt ' Vlaardingenbroek naar aanleiding van haar optreden bij Jimek.quote:
Oja, dat was wel typerend ja. Ook die ander die daar zat had daar een handje van.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het enige wat ik schreef was : Eva 'wat Thierry zegt ' Vlaardingenbroek naar aanleiding van haar optreden bij Jimek.
Die zei het elke keer voordat ze aan een betoogje begon.quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oja, dat was wel typerend ja. Ook die ander die daar zat had daar een handje van.
Ik had vroeger gemeenschappelijke vrienden met die anderquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oja, dat was wel typerend ja. Ook die ander die daar zat had daar een handje van.
Maar CaNcEl CuLtUrE!quote:Op vrijdag 6 november 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het enige wat ik schreef was : Eva 'wat Thierry zegt ' Vlaardingenbroek naar aanleiding van haar optreden bij Jimek.
En uit Leiden afkomstig lijkt wel. Gelukkig is Stijn wel zo gewoon geblevenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Op de één of andere manier zijn ze ook allemaal 'rechtsfilosoof' of iets dergelijks.
Stijn zijn bijbelclubje houdt hem op het rechte pad.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En uit Leiden afkomstig lijkt wel. Gelukkig is Stijn wel zo gewoon gebleven
Valt wel mee, denk niet dat ik er op termijn iets mee ga doen. Ben ik te rationeel voor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn zijn bijbelclubje houdt hem op het rechte pad.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)oncurrentie-is-groot
Hahaha Van de Looi, wat ben je ook een walgelijk figuur.
Heb je die serie Jong Oranje opent deuren gezien?quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom krijgt zo'n man ook deze functie? Lekker geilen op de Dani de Witjes van deze wereld 'die hun taak zo goed uitvoeren' maar die toch nooit het niveau van het NL elftal aan gaan tikken. Ik walg van deze man.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Middenveld: Jurgen Ekkelenkamp (Ajax), Ryan Gravenberch (Ajax), Dani de Wit (AZ), Abdou Harroui (Sparta), Ludovit Reis (VfL Osnabrück)
Nee, dan is er inderdaad geen plek voor Veerman. Snap ik wel.
Ik kan vreemd genoeg dat fapstuk op de T-achtige looplijnen van Guus Til niet terugvinden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom krijgt zo'n man ook deze functie? Lekker geilen op de Dani de Witjes van deze wereld 'die hun taak zo goed uitvoeren' maar die toch nooit het niveau van het NL elftal aan gaan tikken. Ik walg van deze man.
Hoooo genotquote:2. Een ander speerpunt ligt in het selectiebeleid. Twee weken terug interviewde ik Erwin van de Looi. Dat was net voordat hij begon als coach van Jong Oranje. We namen zijn visvijver door en het viel op: het wemelde van de aanvallende middenvelders die het liefst het balletje in de voet komen vragen. Maar spelers met diepgang zónder bal? Nauwelijks te vinden. ,,Diepte in je spel, zoals Guus Til dat heeft, dat is on-Nederlands'', zei Van de Looi, zelf ook jarenlang jeugdtrainer.
,,Een terechte constatering'', meent ook Langeler. ,,Het is één van de eerste dingen waar we nu op hebben geselecteerd.''
Dani de Wit van Ajax is bij Oranje onder 20 zo'n type met diepgang, bijvoorbeeld. Van de Looi hoopt dat hij over drie jaar pak 'm beet drie 'types Guus Til' heeft om uit te kiezen. Maar dan zullen clubtrainers die nu met jeugd van 15, 16, 17 jaar werken wel gericht aan de slag moeten met het ontwikkelen van die 'on-Nederlandse' kwaliteit.
Langeler ziet het zo: het moet ernaartoe dat Oranjeteams soms minder spelers met een mooie individuele actie tellen, en meer jongens die uitblinken in het spel zonder bal. Waarbij uiteraard wel geldt: spitsen zoals Redan (Chelsea), Boadu en ook een groot aanvallend talent als Mo Ihattaren van PSV, die moet je koesteren juíst vanwege hun creativiteit en klasse aan de bal.
https://www.ad.nl/nederla(...)k-wel-zien~ab6e9087/
Toen ik ging googelen kwam ik ook weer Sjon van den Brom tegen die woest was omdat Guus niet was geselecteerd.quote:
Hopelijk is vanavond nog niet het definitieve oordeel geveld want dan zit ik ergens anders.quote:
Moeilijk te zeggen omdat North Carolina al heel lang niets meer bekend heeft gemaakt. Maar Nevada en Georgia lijken ook al wel zekerquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt het behalve Alaska ook nog een sweep?
Ik zie hem over vier jaar weer mee doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
Pennsylvania is nu ook voor Biden.
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Trump?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |