Maar weinig interessante releases toch? Olafur Arnalds ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
bijna new music friday @:slobeend !!!
weet ik maar misschien leuke zingelsquote:Op donderdag 5 november 2020 23:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar weinig interessante releases toch? Olafur Arnalds ben ik wel benieuwd naar.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Man man man.....![]()
Trump senior gaat over een half uur spreken
En gevaarlijk als je ziet hoeveel mensen geobsedeerd zijn door Trump met petjes, stickers op de auto, overal heen gaan waar hij spreekt. Er zijn echt honderdduizenden Amerikanen die hem als een soort god zien en ik ook wel dit soort oproepen zie volgen als Papa Trump ook zoiets zo gaat zeggen.quote:
Al die idioten hebben er ook allemaal de wapens voor. Dit soort zaken gaan gewoon doden opleveren.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
En gevaarlijk als je ziet hoeveel mensen geobsedeerd zijn door Trump met petjes, stickers op de auto, overal heen gaan waar hij spreekt. Er zijn echt honderdduizenden Amerikanen die hem als een soort god zien en ik ook wel dit soort oproepen zie volgen als Papa Trump ook zoiets zo gaat zeggen.
Honderdduizenden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
En gevaarlijk als je ziet hoeveel mensen geobsedeerd zijn door Trump met petjes, stickers op de auto, overal heen gaan waar hij spreekt. Er zijn echt honderdduizenden Amerikanen die hem als een soort god zien en ik ook wel dit soort oproepen zie volgen als Papa Trump ook zoiets zo gaat zeggen.
Ik heb een naïeve hoop dat een groot deel van hun nog redelijk is en niet blind.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Honderdduizenden?
Er hebben er 68 miljoen op hem gestemd he. Dat doe je niet als je hem haat.
Je was niet extremistisch genoeg?quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:25 schreef maxi-mus het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:EvaVlaar’s Tweets.
Ik had geen tractor en een NL vlaggetje achter mijn naam.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je was niet extremistisch genoeg?
Ik kan niet wachten tot we van deze tering debieltjeskliek af zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:36 schreef maxi-mus het volgende:
„Het beste voor de toekomst van Amerika is dat Donald Trump een totale oorlog begint over deze verkiezingen, om de fraude, het bedrog, de dode en verhuisde kiezers, te onthullen. Het duurt veel te lang”, schreef zijn zoon Donald Trump junior donderdag op Twitter.
Trump junior voegde er aan toe dat het „tijd is om deze rotzooi op te ruimen en er niet langer uit te zien als een bananenrepubliek!”
Wuttt
Alle stemmen die niet op hunnie zijn; illegal votes.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot we van deze tering debieltjeskliek af zijn.
SADquote:Op vrijdag 6 november 2020 00:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle stemmen die niet op hunnie zijn; illegal votes.
Ik zag de eerste minuut zonder geluid dacht echt dat hij zijn verlies toegaf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 01:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij lijkt moe en wanhopig. Denk dat ie er zelf ook niet meer in gelooft
In de openingsfase van de koers hebben ze geen centimeter beschutting. Als er een ploeg is die er werk van maken wil is een wind schuin in de rug geen must, is mijn vermoeden.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schuin tegen, zal wel tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |