De anti-VAR beliebers hebben ook geen poot om op te staan. Pavlov en zo.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arsenal werd door het gebrek ervan ook al een geldig doelpunt ontnomen.
Het is ook niet veel hé. We spelen ze nou niet echt compleet ondersteboven.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook nog wel maar volgens jou werd het weer helemaal niks.
Mooi. Dat kan niet vaak genoeg gebeuren.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arsenal werd door het gebrek ervan ook al een geldig doelpunt ontnomen.
Ha ha ha ha we lachen wat afquote:
Dan ga ik Undercover maar bingen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een rampzalig programma op de zaterdag.
16:30 ADO Den Haag - FC Twente
18:45 VVV-Venlo - Heracles Almelo
21:00 RKC Waalwijk -Sparta Rotterdam
Vroeger deed je het voor de druilerige donderdagavonden met nog Europa League met Derksen/Genee.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef Coco het volgende:
Het is inderdaad opvallend gezellig op de donderdagavond.
Komt zeker omdat het bijna weekend is.
Daarom kijken we gezellig La Liga.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
Je geeft weinig weg tegen de koploper van Rusland en creëert zelf wel wat leuke kansjes, wat wil je meer ouwe reus?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook niet veel hé. We spelen ze nou niet echt compleet ondersteboven.
De huidige parel van de Feyenoord-opleiding.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef De_Kraam het volgende:
Kökcü is zo verschrikkelijk slecht, da is nie meej normaa Johan.
Wat een strontpot.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
Zaterdagmiddag nog wel iets van oke potjes in de PL. En zaterdagavond kijken we natuurlijk met zijn allen de World Cup of Dartsquote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
Barça v Betis om 16:00.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik Undercover maar bingen.
Waarom heeft Slobeend jou geblokkeerd?quote:Op donderdag 5 november 2020 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet, want hij heeft mij geblokkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |