Vooral niet bevriend mee raken, voor je het weet sponsor jij die aankopen.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:27 schreef okselzweet het volgende:
Ik 'ken' zo'n gozer die gewoon echt weigert te werken. En maar janken altijd van geen geld enzo, maar wel allemaal onnodige en dure rommel kopen. 9 vd 10 keer koopt hij online weer iets en stuurt het dan na een paar weken weer terug.
Mja, wat doe je eraan heh.
Dat doet hij al als werkende!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vooral niet bevriend mee raken, voor je het weet sponsor jij die aankopen.
Gelukkig niet nee!!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:41 schreef spinazieruiker het volgende:
Maar goed dat dit soort mensen nooit op FOK! komt
Omdat dergelijke mensen ook lopen te bedelen voor geld en vervolgens lekker allemaal troep kopen van een uitkering.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom niet als het kan?
Ik heb mijn piano ter waarde van 8000 euro ook teruggestuurd binnen de bedenktijd
Kun je troep kopen van een uitkering?quote:Op donderdag 5 november 2020 21:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Omdat dergelijke mensen ook lopen te bedelen voor geld en vervolgens lekker allemaal troep kopen van een uitkering.
Woedend maakt me dat
Achja we moeten elkaar een beetje helpen tochquote:Op donderdag 5 november 2020 21:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Omdat dergelijke mensen ook lopen te bedelen voor geld en vervolgens lekker allemaal troep kopen van een uitkering.
Woedend maakt me dat
Ik mijn Carrera GT ter waarde van ¤ 579.000,-quote:Op donderdag 5 november 2020 21:46 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom niet als het kan?
Ik heb mijn piano ter waarde van 8000 euro ook teruggestuurd binnen de bedenktijd
Geen 300 SL als daily driver hebbenquote:Op donderdag 5 november 2020 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik mijn Carrera GT ter waarde van ¤ 579.000,-
Blijkbaar wel dus hequote:Op donderdag 5 november 2020 21:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je troep kopen van een uitkering?
Ik zie op tv altijd dat ze van de straat moeten vreten.
Ga toch weg met je zwaar gedateerde ouwe meukquote:Op donderdag 5 november 2020 21:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Geen 300 SL als daily driver hebben!
ouwe meukquote:Op donderdag 5 november 2020 21:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ga toch weg met je zwaar gedateerde ouwe meuk
Omdat jij het zegt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |