CSKA oogt mij beter dan Wolfsberger en Zagreb tot nu toe.quote:Op donderdag 5 november 2020 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze spelen aardig maar de vraag is of dat door feyenoord of door CSKA komt
avondmelange, gayyyquote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Erasmus het volgende:
Net een thee’tje gezet.
AH Avondmelange.
Dit even ter info.
Gay.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Erasmus het volgende:
Net een thee’tje gezet.
AH Avondmelange.
Dit even ter info.
Oh kut ik ben vandaag vergeten thee te halen bedenk ik me nuquote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Erasmus het volgende:
Net een thee’tje gezet.
AH Avondmelange.
Dit even ter info.
Gedurfd dat je als Marokkaan zo openlijk homoseksueel bent.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Erasmus het volgende:
Net een thee’tje gezet.
AH Avondmelange.
Dit even ter info.
In feite heeft dat er niks mee te maken natuurlijk, maar toch mijn complimenten hiervoorquote:Op donderdag 5 november 2020 22:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 21 dagen nuchter, die streak ga ik dan ook doorzetten.
Mvgr
Ik heb geen munt en groene thee meer voor Marokkaanse muntthee.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh kut ik ben vandaag vergeten thee te halen bedenk ik me nu
Ik ben woest.
Gaat niet om de drank maar om de variantquote:Op donderdag 5 november 2020 22:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 21 dagen nuchter, die streak ga ik dan ook doorzetten.
Mvgr
3 weken niet drinken als Feyenoord fan vind ik ook een hele prestatie.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
In feite heeft dat er niks mee te maken natuurlijk, maar toch mijn complimenten hiervoor
7-up moet ik tien jaar geleden voor het laatst hebben gedronkenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pak zo een zak chips en wat 7-up.
@Calandquote:Op donderdag 5 november 2020 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 weken niet drinken als Feyenoord fan vind ik ook een hele prestatie.
Ik neem gewoon rooibosthee.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
Voor theeliefhebbers kan ik de Autumn Storm van Pickwick aanraden.
Dit kan ik bevestigenquote:Op donderdag 5 november 2020 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
Strenge meesterquote:
Mooi dat je dit eerlijk durft te vertellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 22:04 schreef Erasmus het volgende:
Net een thee’tje gezet.
AH Avondmelange.
Dit even ter info.
Bedankt maat, doet mij goed!quote:Op donderdag 5 november 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
In feite heeft dat er niks mee te maken natuurlijk, maar toch mijn complimenten hiervoor
Kaneelgenotquote:Op donderdag 5 november 2020 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |