quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:16 schreef Poefbank het volgende:
Ook nog een geile tattoo op haar been
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Hahahaha wat een heerlijk einde met de negger aan de bar met een dikke bombshell
Ik denk niet dat je wilt weten hoeveel "sportieve mannen met tattoos" (haar eigen voorkeur zoals ze zei) daar al overheen zijn gegaan nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Op een of andere manier geloof ik niet dat zij kieskeurig is. Gevalletje hotdog meets hallway.
Vaker de vrouw dan de man die dat laatste zegt. Komt misschien ook omdat mannen vaker hopen er nog een keertje eroverheen te kunnen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:19 schreef Pap89 het volgende:
9/10x:
“Zal ik of jij het eerst zeggen?”
-“Nou ik vond het erg gezellig en we hadden ook veel raakvlakken, 1 date is te kort om elkaar echt te leren kennen, dus als het aan mij ligt zou ik graag een vervolgdate in een andere setting willen! 😃
“Ow, ehm ik wil eerst zeggen dat het echt een hele gezellige date was, en je bent ook een leuke jongen. MAAR.......... ik miste toch de klik en wil het hier bij laten
Weinig/geen hoofddoeken viel me ook op.quote:
De NPO zal alles aangrijpen om zoveel mogelijk diversiteit erin te pompen, maar moslims hebben daar gewoon geen zin in. (En ook een totaal andere datecultuur.)quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Weinig/geen hoofddoeken viel me ook op.
Zullen wel niet mee willen doen, lijkt me niet dat NPO daar op discrimineert.
Oh dit gaat specifiek over BN'ers.
Daarom zou ik - als ik eraan mee zou doen - de dame het maar eerst te laten zeggen, door daarna maar mee te spelen wat ze zegt ( tenzij het echt vreselijk is).quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vaker de vrouw dan de man die dat laatste zegt. Komt misschien ook omdat mannen vaker hopen er nog een keertje eroverheen te kunnen.(En zelf ook wel inzien dat het op relationeel vlak voor geen meter gaat werken.)
Ik sta er niet van te kijken als de score per seizoen max 1 relatie is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 00:19 schreef Pap89 het volgende:
9/10x:
“Zal ik of jij het eerst zeggen?”
-“Nou ik vond het erg gezellig en we hadden ook veel raakvlakken, 1 date is te kort om elkaar echt te leren kennen, dus als het aan mij ligt zou ik graag een vervolgdate in een andere setting willen! 😃
“Ow, ehm ik wil eerst zeggen dat het echt een hele gezellige date was, en je bent ook een leuke jongen. MAAR.......... ik miste toch de klik en wil het hier bij laten
Toch vind wel dat er stellen zijn die iets te snel afhaken. Gisteren bijvoorbeeld die blonde vrouw van 37 en die man van 45+.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als de score per seizoen max 1 relatie is.
Is toch ook niet gek. Een blind date zonder dat je zelf iets uitgekozen hebt. Genoeg mensen daten via datingsites, kiezen iemand uit op basis van foto’s en gesprek, en nog ontstaat er geen relatie. Waarom zou dit dan moeten?
Dat sommige kandidaten met oprechte intenties en hoop meedoen, ja. Maar als kijker weet je toch dat 99% niks wordt. Is niks geks aan. Het is puur vermaak om te kijken.
Het is altijd wel een gênant moment ja. Tegelijkertijd staat de dame die het uiteindelijk zegt ook wel voor lul, zeker als ze de man dan ook nog eens heeft laten betalen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 10:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Daarom zou ik - als ik eraan mee zou doen - de dame het maar eerst te laten zeggen, door daarna maar mee te spelen wat ze zegt ( tenzij het echt vreselijk is).
Dan word je iig niet keihard afgewezen op nationale tv
Het leek soms best een negatieve man. Daarbij, als je fysiek geen klik voelt, dan komt die er ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch vind wel dat er stellen zijn die iets te snel afhaken. Gisteren bijvoorbeeld die blonde vrouw van 37 en die man van 45+.
Natuurlijk volledig haar eigen keus maar er was een redelijke chemie en ik vond dat wel een typisch voorbeeld van "als je elkaar iets meer de kans geeft kan het wat worden". Rustige man die op zijn gemak was, vrij spontane vrouw die snakt naar een rustig gezinsleventje.
Wellicht stopte ze ook omdat ze de kinderwens (die ze overduidelijk wel had) in vlammen op zag gaan maar dit soort voorbeelden zie je wel vrij vaak. Ik zou bij een redelijke klik het toch nog wel een keer proberen in een rustige setting dan.
Onze inschatting van deze man is dan gewoon anders.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het leek soms best een negatieve man. Daarbij, als je fysiek geen klik voelt, dan komt die er ook niet.
Waar heb jij chemie gezien? Dit klinkt een beetje als “we hadden een leuk gesprek, er vielen geen stiltes, ik denk dat we bij elkaar passen”.Spontane mensen kunnen met een random persoon een uurtje praten en eten. Kan ook heel gezellig zijn.
(Vergeet trouwens niet dat er een camera draait, sommige mensen zullen wellicht extra gezellig doen omdat wij meekijken, normaliter hadden ze iets minder enthousiast gedaan.)
Als man zie je toch ook vrouwen waarbij je denkt “lieve vrouw, maar kan er nooit verliefd op worden”.
Ik vond hem ook ouwelijk voor haar, trouwens.
Die chemie kweek je niet. Of je bent makkelijk. Genoeg mensen die menen dat een relatie na verloop van tijd amper spannend is. Imo hadden die in het begin dan ook geen vonken.
Uiteraard heeft iedereen weer andere wensenEn daar is dan ook helemaal niks mis mee. Ik vergelijk het een beetje met mensen die 40 jaar in dezelfde plaats wonen, eeuwig voor hetzelfde bedrijf werken, en alleen op vakantie naar de Veluwe gaan.
Uiteraard is hier ook niks mis mee, maar wel snel een handje gevuld.
Nog maar 40 minuten tot VI.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:40 schreef KennyPowers het volgende:
Het is weer zo'n vrijdag. Ik kan beter darts gaan kijken.
Mijn buik zit ook een beetje vol. 5 dagen per week. Poeh.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:40 schreef KennyPowers het volgende:
World cup is ook niks vind ikquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:40 schreef KennyPowers het volgende:
Heerlijkquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
En weer een sprankelend loopje op de kade
Dit.quote:
Ja!quote:
Zodra iets met reizen te maken heeft komt het gebrom hier weer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Praten over een hobby die je beide dus eigenlijk niet of nauwelijks doet alsof je de ins and outs ervan kent.
Bingoquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:46 schreef DKUp het volgende:
Columbia, oh daar komen de REIZUH-verhaaltjes weer.
Ik bedoelde eigenlijk surfen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra iets met reizen te maken heeft komt het gebrom hier weer.
Daarom ook NAISSSSS... Dan vind je t eigenlijk niet boeiend.quote:
Maar dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk surfen.
Ze wil hem nog zien op basis van een interesse die ze al een jaar niet meer gedaan heeft..
quote:
Wil je dammen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit?Soms spreken mensen af of hebben de wens om juist iets te doen wat ze nog nooit gedaan hebben.
Daarbij weinig mensen die surfen. Als iemand dat bij mij oppert, zeg ik ook snel ja.
Als we daarna gaan surfen.quote:
quote:
Oh dat zeker wel ja.quote:
Hij houdt van wandelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:00 schreef Revanches het volgende:
"Iemand als Lieke Martens": krijgt oma look a like van 30![]()
![]()
Zingendquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
mijn god, hoe doet ie dat voor de klas
Dat vraag ik mij ook af ..quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
mijn god, hoe doet ie dat voor de klas
Jawel, stond erbij.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Dan gaan we nu rek- rek- reken aardrijkskunde doen
Foutje van een stagiairequote:Op vrijdag 6 november 2020 20:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gelogen over haar leeftijd?
of op make-over sturenquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Een voordeel van die Elisa is dat ze er de komende 30-40 jaar exact hetzelfde blijft uitzien en er de laatste tien jaar relatief jong uit zal zien.
Zeker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:07 schreef Poefbank het volgende:
Wel knap dat deze knakker op tv durft te komen
Tja daar heb je wat aan. Beetje stoer doen in het verpleeghuis dat ze echt al 95 is terwijl ze op 85 wordt geschatquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Een voordeel van die Elisa is dat ze er de komende 30-40 jaar exact hetzelfde blijft uitzien en er de laatste tien jaar relatief jong uit zal zien.
Game of Thronesquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Science fiction en fantasy. De twee genres die ik niet kan pruimen
True.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja daar heb je wat aan. Beetje stoer doen in het verpleeghuis dat ze echt al 95 is terwijl ze op 85 wordt geschat
Ik snap ook werkelijk waar niet wat er leuk aan is. Twee keer geprobeerd games of thrones te kijken maar snap de lol eraan niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Science fiction en fantasy. De twee genres die ik niet kan pruimen
Ik had me voorgenomen positief te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja daar heb je wat aan. Beetje stoer doen in het verpleeghuis dat ze echt al 95 is terwijl ze op 85 wordt geschat
Ze heeft ook een soort grijze glans over dat haar. Echt alles zit tegen. En die rode wangen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:08 schreef Revanches het volgende:
Ik denk idd wat Pisces al zei dat het vooral het haar en het kapsel is... wat langer haar en andere bril zou dr veel beter staan.
Kan ik eigenlijk wel een voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen positief te doen.
Told you.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga je een linkje sturen.
Ik geloof ook echt dat hij dat gaat doen.
Haar stem ook echt al zo oud. Zit niets jeugdigs meer aan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort grijze glans over dat haar. Echt alles zit tegen. En die rode wangen.
Kan je echt heel veel aan doen.
Where's the fun in that?quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk wel een voorbeeld aan nemen
Gezellig naar een boekenbeurs of postzegelwinkelquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:11 schreef RipCity het volgende:
Haar stem ook echt al zo oud. Zit niets jeugdigs meer aan.
Je kan je toch ook niet voorstellen dat je haar leuk meeneemt naar de Efteling ofzo.
Eerder naar een of ander medisch congres.
Ik heb nog amper wat gezien. Kan wel merken dat ik meer op het scherm kijk dan op de tv.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Godverdomme. Ik wil niet over haar gewicht beginnen maar ze daagt gewoon uit.
Ondertussen moet je toch wel een pro zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog amper wat gezien. Kan wel merken dat ik meer op het scherm kijk dan op de tv.
30quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:14 schreef pvdplanet het volgende:
Hoe oud was die met rode wangen en bril eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |