abonnement Unibet Coolblue
pi_196095162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Toch vind wel dat er stellen zijn die iets te snel afhaken. Gisteren bijvoorbeeld die blonde vrouw van 37 en die man van 45+.

Natuurlijk volledig haar eigen keus maar er was een redelijke chemie en ik vond dat wel een typisch voorbeeld van "als je elkaar iets meer de kans geeft kan het wat worden". Rustige man die op zijn gemak was, vrij spontane vrouw die snakt naar een rustig gezinsleventje.

Wellicht stopte ze ook omdat ze de kinderwens (die ze overduidelijk wel had) in vlammen op zag gaan maar dit soort voorbeelden zie je wel vrij vaak. Ik zou bij een redelijke klik het toch nog wel een keer proberen in een rustige setting dan.
Het leek soms best een negatieve man. Daarbij, als je fysiek geen klik voelt, dan komt die er ook niet.
Waar heb jij chemie gezien? Dit klinkt een beetje als “we hadden een leuk gesprek, er vielen geen stiltes, ik denk dat we bij elkaar passen”. :D Spontane mensen kunnen met een random persoon een uurtje praten en eten. Kan ook heel gezellig zijn.
(Vergeet trouwens niet dat er een camera draait, sommige mensen zullen wellicht extra gezellig doen omdat wij meekijken, normaliter hadden ze iets minder enthousiast gedaan.)

Als man zie je toch ook vrouwen waarbij je denkt “lieve vrouw, maar kan er nooit verliefd op worden”.
Ik vond hem ook ouwelijk voor haar, trouwens.

Die chemie kweek je niet. Of je bent makkelijk. Genoeg mensen die menen dat een relatie na verloop van tijd amper spannend is. Imo hadden die in het begin dan ook geen vonken.
Uiteraard heeft iedereen weer andere wensen :) En daar is dan ook helemaal niks mis mee. Ik vergelijk het een beetje met mensen die 40 jaar in dezelfde plaats wonen, eeuwig voor hetzelfde bedrijf werken, en alleen op vakantie naar de Veluwe gaan.
Uiteraard is hier ook niks mis mee, maar wel snel een handje gevuld. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_196096409
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 12:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het leek soms best een negatieve man. Daarbij, als je fysiek geen klik voelt, dan komt die er ook niet.
Waar heb jij chemie gezien? Dit klinkt een beetje als “we hadden een leuk gesprek, er vielen geen stiltes, ik denk dat we bij elkaar passen”. :D Spontane mensen kunnen met een random persoon een uurtje praten en eten. Kan ook heel gezellig zijn.
(Vergeet trouwens niet dat er een camera draait, sommige mensen zullen wellicht extra gezellig doen omdat wij meekijken, normaliter hadden ze iets minder enthousiast gedaan.)

Als man zie je toch ook vrouwen waarbij je denkt “lieve vrouw, maar kan er nooit verliefd op worden”.
Ik vond hem ook ouwelijk voor haar, trouwens.

Die chemie kweek je niet. Of je bent makkelijk. Genoeg mensen die menen dat een relatie na verloop van tijd amper spannend is. Imo hadden die in het begin dan ook geen vonken.
Uiteraard heeft iedereen weer andere wensen :) En daar is dan ook helemaal niks mis mee. Ik vergelijk het een beetje met mensen die 40 jaar in dezelfde plaats wonen, eeuwig voor hetzelfde bedrijf werken, en alleen op vakantie naar de Veluwe gaan.
Uiteraard is hier ook niks mis mee, maar wel snel een handje gevuld. ;)
Onze inschatting van deze man is dan gewoon anders. :) Ik had echt het idee dat er veel meer inzat en dat het in een iets andere setting een hele gezellige kerel kan zijn.

Maar misschien ben ik te positief, het was ook maar een random voorbeeld. Mijn idee is alleen wel dat ik af en toe het idee heb dat mensen iets te snel nee zeggen en de ander daarmee de kans niet geven.

Het totale aantal flopmatches is daarmee overigens nog steeds enorm hoog, dat zie ik ook wel. Maar er is een paar procent waarbij ik denk: Als je jezelf iets meer naar hem/haar openstelt dan kan het wat worden.
pi_196102652
zwanen
pi_196102655
Teus
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196102656
Slappe Hap sergio
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_196102658
Teus is een deus.
anonieme razernist
pi_196102662
Hij werd homo JAAAAA
SOONY
pi_196102666
Lol een relatiebeheerder
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_196102676
Fijn kan meteen van de bingokaart
SOONY
pi_196102683
ADHomoD
pi_196102685
Kunnen we deze date niet skippen?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196102690
Hij moet een verhaal hebben :D

Een mooi bord maakt niet uit.
SOONY
pi_196102700
Waarom geen lekkere mannen en vrouwen?
SOONY
pi_196102717
depressief geweest
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196102718
Deze vent komt me bekend voor...
pi_196102723
De volgende homo
Tjuhelliethjus
SOONY
pi_196102730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
depressief geweest
Hij is er beter uitgekomen en piano incoming *O*
SOONY
pi_196102743
Noh, kom op met die lekkere wijven
Het ligt aan de instanties zelf
pi_196102756
Leuk voor je huidige werkgever, ontslaan die lul
SOONY
pi_196102757
neemt even op tv ontslag
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196102767
Wat een mooie uitspraken via het oortje _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_196102771
Zo iemand die nog heel hard op zoek is naar zichzelf en denkt dat hij daardoor anderen iets kan leren.


Rond eerst je eigen ontwikkeling af.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_196102773
Ambitieus en open-minded
SOONY
pi_196102775
surfe date dus
pi_196102776
projectmanager check
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')