Aankondiging vanuit PA misschien de oorzaak?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef ETA het volgende:
Holy fuck, Trump betting odds storten in. Van 0.114 naar 0.078 in 5 minuten.
Betting odds uitgedrukt, van 8,8 naar 12,8
[ afbeelding ]
Los van de gebruikelijke voter supression door de Republikeinen zijn de verkiezingen inderdaad netjes verlopen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:29 schreef damsco het volgende:
[..]
En blijf jij maar denken dat het allemaal netjes verlopen is.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Los van de gebruikelijke voter supression door de Republikeinen zijn de verkiezingen inderdaad netjes verlopen.
We hoeven er echter niet op te rekenen dat Trump zijn verlies erkent.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PA gaat vannacht naar Biden toe. Morgenochtend zal hij als de nieuwe president van Amerika worden verklaard (officieus).
U heeft mij overtuigd. Ik verlaat team Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ja, zo werkt dat.
Op basis van voor handen zijnde informatie een oordeel vormen. Dat jij er van alles bij verzint om alsnog te komen tot een malafide gang van zaken omdat Opper Tietenbierman wellicht gaat verliezen is precies die inhoudsloosheid die je werkelijk bij alle Trump fans hier ziet; totaal niet voor rede vatbaar en, in weerwil van hun geblaat over sojadrinkende snowflakes aan de overzijde, eerder emotioneel dan rationeel...
Er zijn amper staten binnenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:28 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je wil het graag uitleggen zodat ik overstag ga, maar nee hoor..
het is bizar dat er al een aantal belangrijke staten binnen was, en dat op het moment supreme deze shit gebeurt
Hoeveel moet er nog geteld worden? Zit mobiel.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:36 schreef Kyran het volgende:
Verschil Penn nog maar 109,754, weer een batch waarvan 70% naar Biden ging.
Ruim 500kquote:Op donderdag 5 november 2020 20:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hoeveel moet er nog geteld worden? Zit mobiel.
Exact ongeveer 505,663quote:
Lijkt me wel demotiverend om in dat soort staten nog te moeten tellen. Dat je weet dat het allang klaar is, dat niemand het wat boeit, maar dat je toch nog even duizenden stemmen moet tellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar worden mailvotes ook nog gewoon geteld, maar de verschillen zijn al te groot om het daar nog spannend te maken.
Texas 650k voorsprong, FL bijna 400k voorsprong en Ohio bijna 500k.
Snap je het verschil?
druppelt momenteel langzaam binnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef 297534 het volgende:
Even gemist: heeft Ga al aangekondigd wanneer er uitslagen komen?
Volgens mij komt het omdat die mafklappers daar iedereen een stembiljet voor stemmen op afstand hebben gestuurd. Nu zitten ze te kutten om zeker te weten dat er geen dubbele stemmen inzitten etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom het stemtellen (63k) in Nevada zo langzaam gaat? Las in het NOS blog dat het wellicht tot het weekend gaat duren...
Wel apart dat die odds nog zo (relatief) omhoog gingen. Was zeker toen Trump in Arizona een beetje aan het inhalen was.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef ETA het volgende:
Holy fuck, Trump betting odds storten in. Van 0.114 naar 0.078 in 5 minuten.
Betting odds uitgedrukt, van 8,8 naar 12,8
[ afbeelding ]
Geen idee waar die mee bezig zijn maar dat schiet niet op nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:42 schreef warp995 het volgende:
Wanneer zijn ze in Georgia nou eens klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |