quote:
95% kans voor Biden nu en 5% kans voor Trump zag ik iemand noemen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:46 schreef EP3 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk helemaal niet zo spannend. Maar we doen gewoon alsof.
Er is geen beloofde tijdlijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef asco het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag toch echt voorbij zien komen.
Als het touw 5% te kort is, heb je wel een probleemquote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
95% kans voor Biden nu en 5% kans voor Trump zag ik iemand noemen.
Ironisch dat super elitaire Sjerrie nu de held van de mensen van het volkquote:Op donderdag 5 november 2020 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Trump en Sjerrie natuurlijk.
Daarom wachten we nog afquote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als het touw 5% te kort is, heb je wel een probleem
Toch hebben alle media het nog steeds over 'razor-sharp margins' etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Het volkje, het volkje. 7 zetels in de peilingen ofzo.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ironisch dat super elitaire Sjerrie nu de held van de mensen van het volk
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:44 schreef illusions het volgende:
Dacht dat we Nevada nu wel zouden weten.
Volgens leden van het volkje zijn dat allemaal leugens van de door de MSM bestuurde peilers en zit Sjerrie op 50 zetels.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het volkje, het volkje. 7 zetels in de peilingen ofzo.
Biden hoeft alleen Nevada nog te winnenquote:Op donderdag 5 november 2020 18:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sowieso zou ik niet teveel kijken naar Nevada of Arizona, Pennsylvania wordt de echte klapper.
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens leden van het volkje zijn dat allemaal leugens van de door de MSM bestuurde peilers en zit Sjerrie op 50 zetels.
Zoals ik als n00b begrijp moet hij 1 van de 3 winnen?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Biden hoeft alleen Nevada nog te winnen
Yup, onder normale omstandigheden wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoals ik als n00b begrijp moet hij 1 van de 3 winnen?
Sjerry als aanvoerder van het kosmische voetbalelftalquote:Op donderdag 5 november 2020 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens leden van het volkje zijn dat allemaal leugens van de door de MSM bestuurde peilers en zit Sjerrie op 50 zetels.
Voordat we te vroeg juichen, Trump stond op 10% kans voor de verkiezing, en halverwege de verkiezingsavond op 80%.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan: https://en.wikipedia.org/wiki/Faithless_electorquote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg mij af, Als Biden nou precies 270 kiesmannen krijgt, bestaat er dan ook een kans dat een van deze kiesmannen Trump als president kiest omdat hij niet in Biden geloofd? Dus is er een risico als je met de hakken over de sloot hebt gewonnen?
Heeft ze niet wat een vergrote schildklier?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
Kamala is ook de enige van het kwartet die er nog gezond uit ziet
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
[ twitter ]
Man, dit wordt een winter om je niet te vervelen
Of Arizonaquote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Biden hoeft alleen Nevada nog te winnen
Dit is wel vrij inhoudelijk. Hier bashen wij Trump en Sjerrie. En het rechtste electoraat natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg mij af, Als Biden nou precies 270 kiesmannen krijgt, bestaat er dan ook een kans dat een van deze kiesmannen Trump als president kiest omdat hij niet in Biden geloofd? Dus is er een risico als je met de hakken over de sloot hebt gewonnen?
Nee, Arizona én Nevadaquote:
De strijd is gestreden? Wie wordt de aankomende 4 jaar president dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Toch hebben alle media het nog steeds over 'razor-sharp margins' etc.
Het is nu een mediacircus geworden, want de strijd is gewoon gestreden. D
Die telt al mee als je van 264 kiesmannen uitgaatquote:
Geen idee. Ga puur uit op uiterlijk. Als het geen morbide obesitas is, lijken ze op een skelet of hebben ze altijd een hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heeft ze niet wat een vergrote schildklier?
Het kan, wel rekening mee houden dat dit voornamelijk symbolisch was. Meeste FE kozen voor iemand anders uit hun partij toen het geen impact meer kon hebben op het eindresultaat. De kans dat een FE de resultaten gaat omgooien is zo goed als nihil.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan: https://en.wikipedia.org/wiki/Faithless_elector
Hoop dat je de melodische complexiteit van Schubert snapt?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Sjerry als aanvoerder van het kosmische voetbalelftal
Wat maakt Trumps en Sjerrie rechts, volgens jou? Noem eens wat typische rechtse standpunten van beide heren.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit is wel vrij inhoudelijk. Hier bashen wij Trump en Sjerrie. En het rechtste electoraat natuurlijk.
Ach, er wordt net zo goed gebashed op Sleepy Joequote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Dit is wel vrij inhoudelijk. Hier bashen wij Trump en Sjerrie. En het rechtste electoraat natuurlijk.
Ja. In theorie kan het. Zijn dan weer mogelijkheden een elector te laten vervangen etc.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:56 schreef ETA het volgende:
[..]
Het kan, wel rekening mee houden dat dit voornamelijk symbolisch was. Meeste FE kozen voor iemand anders uit hun partij toen het geen impact meer kon hebben op het eindresultaat. De kans dat een FE de resultaten gaat omgooien is zo goed als nihil.
Toppertje lijkt me dat... Sympathieke vrouw. Maar zal wel 0 votes krijgen van alle bange witte mannen.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:57 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop dat Alexandria Ocasio Cortez meedoet met 2024
Serieus... over snow flakes gesproken. Werkelijk alles en iedereen is tegen rechts: de media, de politici, de opiniemakers, de grote bedrijven (lol), de pizzakoeriers, de paus...quote:Op donderdag 5 november 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach, er wordt net zo goed gebashed op Sleepy Joe
Zou sneu zijn voor Ivanka, die overleefd geen enkel debat met AOC.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:57 schreef Mikeytt het volgende:
Thierry is voornamelijk links.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat maakt Trumps en Sjerrie rechts, volgens jou? Noem eens wat typische rechtse standpunten van beide heren.
Maar wel alle votes van simps!quote:Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toppertje lijkt me dat... Sympathieke vrouw. Maar zal wel 0 votes krijgen van alle bange witte mannen.
neem nog wat sojaquote:Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Maar wel alle votes van simps!
Dus eigenlijk is de 270 kiesmannen voor Biden niet genoeg om het presidentschap binnen te slepen, je wilt het liefst een beetje speling hebben zodat een individuele kiesman niet de macht krijgt over jouw benoeming.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:56 schreef ETA het volgende:
[..]
Het kan, wel rekening mee houden dat dit voornamelijk symbolisch was. Meeste FE kozen voor iemand anders uit hun partij toen het geen impact meer kon hebben op het eindresultaat. De kans dat een FE de resultaten gaat omgooien is zo goed als nihil.
That is not how it works.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de 270 kiesmannen voor Biden niet genoeg om het presidentschap binnen te slepen, je wilt het liefst een beetje speling hebben zodat een individuele kiesman niet de macht krijgt over jouw benoeming.
Yes pleasequote:Op donderdag 5 november 2020 18:57 schreef Mikeytt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |