tot dat ook verboden wordt. bron van infecties.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef GemMagic het volgende:
Dus de sportschool wordt gewoon de tempel van de corona vrijheid.
Je mag er samenkomen en je hoeft er geen kapje op. Heerlijk. Even geen gezeur aan het einde van de dag.
gaatje knippenquote:Op donderdag 5 november 2020 21:06 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ja, eeuh, hoe moet ik dan al die mannen klaar pijpen bij de lokale gloryhole? Pijpen met een mondkapje op kan toch helemaal niet?
Mooi! Dus er KAN geen wettelijke verplichting komen!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:33 schreef Wegenbouwer het volgende:
Dit zegt de Nederlandse orde van advocaten (NOvA) er onder andere over:
[..]
bron: https://www.advocatenorde(...)/1385930174768253611
Nee hoor, ik word niet beboet. Ik woon niet in rotterdamquote:Op vrijdag 13 november 2020 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 dagen voordat de 'niet-schapen' beboet gaan worden. Doe daar je voordeel mee en bestel een mooi mondkapje voordat je te laat bent.
Wat staat er in de allereerste zin van mijn OP?quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:34 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word niet beboet. Ik woon niet in rotterdam
Abu heeft alleen zeggenschap over rotterdam. Verder reikt zijn macht niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat staat er in de allereerste zin van mijn OP?
Hij maakt het bekend. Hij is niet degene die het bepaald of dat pretendeert.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:36 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Abu heeft alleen zeggenschap over rotterdam. Verder reikt zijn macht niet.
Mag hij niet eens, hij preekt enkel voor eigen parochie. Enkel rotterdam dus. Met de rest van het land mag hij zich niet bemoeien. Lees ook de publicatie eens van de Nederlandse orde van advocaten. Is interessant. Landelijk invoeren gaat niet lukken, want er is geen bewezen noodzaak voor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij maakt het bekend. Hij is niet degene die het bepaald of dat pretendeert.
Dat hoeft niet. Met de nieuwe coronawet kan zo'n plicht versneld ingevoerd worden en heeft het meteen een juridische basis.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:40 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Mag hij niet eens, hij preekt enkel voor eigen parochie. Enkel rotterdam dus. Met de rest van het land mag hij zich niet bemoeien. Lees ook de publicatie eens van de Nederlandse orde van advocaten. Is interessant. Landelijk invoeren gaat niet lukken, want er is geen bewezen noodzaak voor.
Zonder goede reden? Echt niet. Elke rechter maakt daar dan meteen gehakt van. En als ik die publicatie zo lees, staan ze al helemaal klaar om er na invoering meteen gehakt van te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Met de nieuwe coronawet kan zo'n plicht versneld ingevoerd worden en heeft het meteen een juridische basis.
Check de griepdoden eens in de USA van 2018 en de huidige Covid-19 doden die ze nu hebben. Daar is Covid-19 ongeveer 4 keer hoger. Maar ja... Maatregelen geloven ze daar niet zoveel in. En zie de resultaten. Hier in Nederland met zoveel doden, zouden mensen serieus vragen gaan stellen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:59 schreef SmaRTeY het volgende:
Ik heb inderdaad geen idee waarom we een virus erbij hebben gekregen, via een vleermuis of anders. En ik weet ook totaal niet hoe het virus in zijn werk gaat. MAAR kijkend naar de maatschappij en wereldwijd zelfs dan zie ik geen lijken in de straten gelukkig, ik hoor dat ruim 98% van de mensen nergens last van heeft en ik weet dankzij het RIVM dat ons land alleen sommige jaren wel 10K griepdoden kennen waar nog nooit iemand zich druk over heeft gemaakt. Kortom, ik weet het niet en ik begrijp het inderdaad ook niet maar dat komt dus omdat er zoveel tegenstrijdigheid is versus wat een klein groepje machthebbers en zorgtoppers ons voorschotelt.
De Sterfte valt gelukkig mee, door de maatregelen. Zodra de ziekenhuizen het niet meer aankunnen, sterven mensen. Je ziet daar overal dezelfde verschijnselen en daarna de maatregelen.quote:Wat ik overigens wel geloof is dat Corona er is en dat je er ziek en zelfs dood aan kunt gaan, gewoon klote als je daar mee te maken krijgt. Echter dat is ook al jaren zo met de griep en kijkend naar een sterftecijfer zit daar weinig verschil ook gelukkig. Ik heb dus grote vraagtekens bij de gehele aanpak van Corona.... op dit moment.
of je breit of haakt er zelf eentjequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:07 schreef Sorella het volgende:
Als ik zo die lappen zie op die kerstsite wat voor mondkapjes door moet gaan kan ik ook een motorkol over mijn mond trekken.
Breien of haken kan ik niet maar ik heb nog wel een rode col liggen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:25 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
of je breit of haakt er zelf eentje
Volgens mij begrijp je het niet helemaal en ben je compleet doorgeslagen in je Heilige mondkapjes kruistocht.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Met de nieuwe coronawet kan zo'n plicht versneld ingevoerd worden en heeft het meteen een juridische basis.
haha ja dat idee kreeg ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:32 schreef kibo het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal en ben je compleet doorgeslagen in je Heilige mondkapjes kruistocht.
Ook grappig dat jij denkt dat het slechts om kleine luitjes gaatquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:02 schreef Ringo het volgende:
Vertederend, die kleine luitjes die strijden tegen mondkapjes als tegen windmolens. Zotten die zich ridders voelen.
En terecht: des te meer mondkapjes in de maatschappij, des te groter de stijging aan Coronapatiënten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:02 schreef Ringo het volgende:
Vertederend, die kleine luitjes die strijden tegen mondkapjes als tegen windmolens. Zotten die zich ridders voelen.
Veel kleine luitjes in Nederland, dat klopt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ook grappig dat jij denkt dat het slechts om kleine luitjes gaat
Buiten fok weet ik dat het in NL echt wel groot is en met de minuut groeit (ik noem een Telegram.. Signal) .. echt bizar grote groepen daar.
Ok, Hans.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:10 schreef Fred het volgende:
En terecht: des te meer mondkapjes in de maatschappij, des te groter de stijging aan Coronapatiënten.
Wat een slechte post zeg. Er zijn genoeg valide argumenten tegen een mondkapjesplicht.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:02 schreef Ringo het volgende:
Vooral doorgaan, don Q.!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een slechte post zeg. Er zijn genoeg valide argumenten tegen een mondkapjesplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |