En dit idd jaquote:Op zondag 8 november 2020 12:19 schreef Ceviche het volgende:
En de happyhobbyman, ik kan geen dmc kleuren zien op de site, kan ik gewoon een mail sturen met de benodigde kleuren toch
Hehe ja ,maar als je geen idee hebt, geen probleemquote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef douche-eendje het volgende:
Was deze reactie voor mij? Want dan moet ik dit even uitzoeken als n00b in borduren
Gerda![]()
Super leuk en netjesquote:Op donderdag 12 november 2020 11:15 schreef Cygne het volgende:
Eerste borduurwerkje ooit gemaakt.
[ afbeelding ]
De verpakking van het pakket helpt al met het eerste deel. Aïda 18ct.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe ja ,maar als je geen idee hebt, geen probleem
Mooi en netjes al hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat... je hebt wel meteen allerlei technieken te pakkenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De verpakking van het pakket helpt al met het eerste deel. Aïda 18ct.
1 over 1 is het garen denk ik? Het is nu kruissteek met 2 draden, maar er komen nog schaduwen bij met 1 draad (kruissteek). Ook nog stippen met een Franse knoop, over de vleugels een spansteek met 1 draad en een om de vlinder heen een stiksteek met 1 draad.
noh, cute eendje!quote:Op donderdag 12 november 2020 11:15 schreef Cygne het volgende:
Eerste borduurwerkje ooit gemaakt.
[ afbeelding ]
Dit is echt te cute zeg!quote:Op zondag 22 november 2020 19:27 schreef Cygne het volgende:
Mooi, @:Ceviche @:XcUZ_Me!![]()
Cactusje af. Paar foutjes gemaakt met de stiksteken maar dat was de eerste keer dus niet ontevreden.
[ afbeelding ]
Leuk! Ik heb alle benodigde kleurtjes besteld voor een vlinder-salquote:Op dinsdag 24 november 2020 09:06 schreef Shandaly het volgende:
Goed gelukt Cygne!
En die SAL ziet er ook leuk uit zo, Ceviche. Mag je daarbij zelf de kleurtjes kiezen? Lekker vrolijk!
Mijn vlinders schieten ook al lekker op: 75% af inmiddels!
[ afbeelding ]
Die ligt eigenlijk al klaar he... Virus!quote:Op donderdag 26 november 2020 15:56 schreef Lijnloos het volgende:
Ja die vlinders, prachtig! En wat lijkt het al dicht bij het einde!!! (bijna nieuw project uitzoeken!!!![]()
)
Oh ja tuurlijk! Virus alweer helemaal vergeten. Ik heb er nu 2 klaar liggen voor als ik straks met de HP kat klaar ben (en met straks bedoel ik volgend jaar kerst ofzoquote:Op donderdag 26 november 2020 16:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Die ligt eigenlijk al klaar he... Virus!
Ik mis stiekem nog steeds de grijstinten van m'n Escher. Toch ook nog maar eens nog zoiets uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |