Ergeren jullie ook aan de leeftijd van de presidentskandidaten?quote:
77 isn't old!quote:Op donderdag 5 november 2020 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe oud is Biden? Hij is 77 jaar oud.
Nee, waarom wel?quote:Op donderdag 5 november 2020 14:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ergeren jullie ook aan de leeftijd van de presidentskandidaten?
Intellectual growth should commence at birth and cease only at death.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Die is vrij hoog voor een behoorlijk intensieve functie. Blij dat wij niet moeten kiezen uit twee van dit soort fossielen.
Trump gaf het laatste jaar alvast het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:33 schreef Ferdii het volgende:
terechte klacht. Beide heren zouden al 10 jaar als pensionado op de golfbaan moeten rondlopen
Goed dat je dit erbij zet, snapte het al bijna niet!!quote:Op donderdag 5 november 2020 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Donald Trump (Dit is bedoeld voor Biden)
Op zich moet ik daar een beetje om lachen Leonid Brezjnev schijnt zelfs een beetje hersendood geweest te zijn aan het eind van zijn carrière als leider van een supermacht.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ergeren jullie ook aan de leeftijd van de presidentskandidaten?
Wel een luxe auto en huis van de zaakquote:Op donderdag 5 november 2020 16:14 schreef valentijn101 het volgende:
Lijkt me een erg zware baan. Met late overleggen, zakenreizen, jetlags en waar je in je “vrije tijd” ook nog eens bij veel evenementen moet komen opdraven. Dat is voor iemand van 40 al zwaar dus lijkt me niet iets waar je als 70+ er om staat te springen. Ik snap ook niet dat ze niet liever gewoon lekker met pensioen gaan.
Dit. En als Biden zou gaan regeren, en vier jaar later ook nog eens herverkozen zou worden, is 'ie op het laatst 86.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:14 schreef valentijn101 het volgende:
Lijkt me een erg zware baan. Met late overleggen, zakenreizen, jetlags en waar je in je 'vrije tijd' ook nog eens bij veel evenementen moet komen opdraven. Dat is voor iemand van 40 al zwaar dus lijkt me niet iets waar je als 70+ er om staat te springen. Ik snap ook niet dat ze niet liever gewoon lekker met pensioen gaan.
Kan ik een weddenschap afsluiten dat Harris het op een gegeven moment moet overnemen van Biden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 05:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit. En als Biden zou gaan regeren, en vier jaar later ook nog eens herverkozen zou worden, is 'ie op het laatst 86.
Mits nog in leven, dan. En zo ja, dan moet het lijf ook nog voldoende meewerken. De kans dat dat Kamela Harris over twee jaar de president is, lijkt me vrij groot.
Dat kon ie in zijn jeugd nog veel minder. Hij is stotteraar maar dat wil niets zeggen over de inhoud van zijn betoog.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:51 schreef venomsnake het volgende:
Die Biden komt vaak helenaal niet meer uit zijn woorden. Die kan het bejaardenhuis in volgend jaar.
Gewoon een oude Zak.
Dan heb je redelijke kans op weer een republikein, en het vooralsnog engste scenario is een van die zoons van Trump. Die hebben een leuke leeftijd, en daar blijft het ook meteen bij.quote:Op zondag 8 november 2020 14:12 schreef Maerwynn het volgende:
Het lijkt een beetje op het kiezen van een paus, oud genoeg om in het harnas te sterven. Soort van zekerheid dat ze niet meer dan die 4 jaar krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |