zo bizar als je het mij vraagtquote:Op donderdag 5 november 2020 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
gisteren stond biden nog 3-1 achter in blessuretijd, maar nu staat hij 3-5 voor met nog 1 ingooi te komen
ofzoiets.
sportretoriek
Met Biden als president hebben we vier jaar idiote uitspraken en vreemde versprekingen. We zullen eens zien of de “onpartijdige” media dezelfde hysterie ten toon spreiden onder Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ja, Trump zag denk ik teveel in corona een politiek wapen.
Werd overmoedig en lachte de democraten in het gezicht uit.
Hij dacht dat hij het wel aankon, stond er iets te nonchalant en laconiek in.
Terwijl hij te laat in actie kwam.
Dan die hele hele hele domme uitspraak over bleekmiddel.
Gemiddeld? Misschien wel. Maar dat is toch geen probleem?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:21 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Kortom: linksgeoriënteerde mensen hebben veel meer problemen?
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij staat 2-1 en een break voor en kan de wedstrijd uitserveren.
Zijn tegenstander zegt nu dat er penalties genomen moeten worden en probeert de bal op te eten.
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:16 schreef Anonymousz het volgende:
Wat zijn de verschillen nu in PA?
Het is ook wel het ultieme trollen naar Trump toe.quote:
Er is niet zoiets al 'te laat binnenkomende stemmen' hier.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik ben voor verkiezingsfraude omdat ik tegen het tellen van de laat binnenkomende stemmen ben? Mag je me even uitleggen.
*proest*quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij staat 2-1 en een break voor en kan de wedstrijd uitserveren.
Zijn tegenstander zegt nu dat er penalties genomen moeten worden en probeert de bal op te eten.
Dat was toch al bekend vorige week?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is ook wel het ultieme trollen naar Trump toe.
Dat ie voor stond, maar toen kwam de post nog even langs.
Dat maakt niet uit. Het blijft fraude.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:21 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
SCOTUS heeft nog geen definitieve beslissing genomen.
Ik ben benieuwd wat CNN gaat doen als Trump weg is. Weer gewoon nieuws verslaan ofzo? Kunnen ze dat nog?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met Biden als president hebben we vier jaar idiote uitspraken en vreemde versprekingen. We zullen eens zien of de “onpartijdige” media dezelfde hysterie ten toon spreiden onder Biden.
Dat laatstequote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef Chivaz het volgende:
Interessanter is het misschien hoe een president Biden gaat functioneren, zal hij zijn oren laten hangen naar de zeer vocale extreem linkse tak in zijn partij of gaat hij toch proberen te verbinden met als risico dat hij uitgekotst gaat worden door de progressieven.
Niets. Je kijkt naar schattingen van derde partijen die niet direct bij het kiesproces betrokken zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Viesdik het volgende:
gisteren stond de estimated count op 89% volgens mij zelfs even op 90%
inmiddels op 87%
wat is er toch allemaal aan de hand daar
[ afbeelding ]
Jazeker. Maar kennelijk niet bij iedereen. Of zo.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend vorige week?
Dan moet Biden wel eerst beëdigd worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:26 schreef Chivaz het volgende:
Interessanter is het misschien hoe een president Biden gaat functioneren, zal hij zijn oren laten hangen naar de zeer vocale extreem linkse tak in zijn partij of gaat hij toch proberen te verbinden met als risico dat hij uitgekotst gaat worden door de progressieven.
Goede vraag, als de boeman Trump weg is wat gaat er dan gebeuren? Het masker is in 2020 compleet weg en ze hebben zichzelf weggezet als het propagandakanaal van de DNC.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat CNN gaat doen als Trump weg is. Weer gewoon nieuws verslaan ofzo? Kunnen ze dat nog?
Komt omdat de Georgia Secretary of State steeds bijstelt hoeveel stemmen er nog geteld moeten worden. Eerder was het 50K stemmen... nu 61K.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Viesdik het volgende:
gisteren stond de estimated count op 89% volgens mij zelfs even op 90%
inmiddels op 87%
wat is er toch allemaal aan de hand daar
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |