abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196157189
quote:
4s.gif Op maandag 9 november 2020 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Over islamitische jongeren op school;

[ twitter ]
Ik hoor het ze nog zeggen, binnen enkele generaties zouden er geen problemen meer zijn en zouden ze gewoon goed geintegreerd meedraaien in de maatschappij. En wat zien we? De achterlijkheid neemt alleen maar toe en van integratie is al helemaal geen sprake meer. Alweer een generatie die opgroeid in een paralelle samenleving waar de maatschappij nooit iets aan gaat hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_196157407
Verder is die imam in dit verhaal natuurlijk een hele foute racistische engnek die wat mij betreft zo snel mogelijk het land uitgezet moet worden. Als je de jongere generatie aanleerd dat je niet naar joden mag luisteren verdien je gemuilkorft te worden en de moskee waar je je haat loopt te zaaien voorgoed gesloten. Als dit soort figuren ongestoord door kunnen gaan met het planten van hun haatzaadjes gaan we een hele duistere toekomst tegemoet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_196158417
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 19:45 schreef Hathor het volgende:
Verder is die imam in dit verhaal natuurlijk een hele foute racistische engnek die wat mij betreft zo snel mogelijk het land uitgezet moet worden. Als je de jongere generatie aanleerd dat je niet naar joden mag luisteren verdien je gemuilkorft te worden en de moskee waar je je haat loopt te zaaien voorgoed gesloten. Als dit soort figuren ongestoord door kunnen gaan met het planten van hun haatzaadjes gaan we een hele duistere toekomst tegemoet.
Het verzet is te zwak-ook financieel- en wordt op alle mogelijke manier tegengewerkt door de leidinggevenden van het land met hulp van de inmiddels vele grote dwazen.
pi_196162221
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 18:16 schreef SOG het volgende:

[..]

Bron? Anders fake news.
Bron? Zoek maar lekker zelf filmpjes over van Turken en marokkanen. Genoeg van die kut pubertjes die het gewoon zeggen het liefst hier weg gaan, maar dat niet kunnen.
En kijk eens naar voetbal. Marokkaantje woont hele leven al in Nederland. Heeft alles aan Nederland te danken, en kiest zodra de kans zich voordoet gelijk voor het marokkaans elftal.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 18:14 schreef SOG het volgende:

[..]

Sinds wanneer zitten mensen op hun elfde jaar op een middelbare school
Uh? Hoi? Ik was 11. Iets met vroege leerling, en nooit blijven zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')