quote:Op donderdag 5 november 2020 14:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is nog geen 1:00, Mammietje.Wat gaat er toch allemaal door jouw hoofd heen als je mij ziet, Salina?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, je bedoelt dit niet letterlijk nu denk ik?![]()
![]()
Ja als hunnie het ook doen moet het wel goed zijn. Geweldig toch.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zoals in de bron die ik vanochtend plaatste toen jij druk bezig was leuk te doen.
En het feit dat avondklokken door half West-Europa ingevoerd worden. Dat doen ze echt niet voor hun lol.
We kunnen absoluut nog een boom opzetten over de tekortkomingen van het overheidsbeleid.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
- de waan van de dag regeert en hoop regels puur symbolisch zijn
Maar die hele escalatie is toch voorlopig gewoon een if/then verhaal. We doen nu hier alsof die avondklok sowieso gaat komen.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
De situatie van de afgelopen 2 weken maakte een verzwaring al onlogisch, deze escalatie snap ik gewoon niet.
Gaat de goede kant opquote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Benny het volgende:
6.965 nieuwe positieve testen
231 nieuwe ziekenhuisopnames
23 nieuwe IC-opnames
87 nieuwe overlijdens
Avondcock?quote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat gaat er toch allemaal door jouw hoofd heen als je mij ziet, Salina?!![]()
Fijn dat het de goede kant op gaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Benny het volgende:
23 nieuwe IC-opnames
87 nieuwe overlijdens
Ik niet eerlijk gezegd. Geen realistische in ieder geval.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:16 schreef chratnox het volgende:
Ik zie nog steeds veel posts met opties, alternatieven en mogelijkheden.
Het doel is toch duidelijk? Het aantal ziekenhuisopnames nóg sneller terugdringen.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:16 schreef chratnox het volgende:
De situatie van de afgelopen 2 weken maakte een verzwaring al onlogisch, deze escalatie snap ik gewoon niet.
Zitten we al dicht genoeg op het weekend om dit ook weer onder weekendeffect te scharen?quote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Benny het volgende:
23 nieuwe IC-opnames
87 nieuwe overlijdens
Superquote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Benny het volgende:
23 nieuwe IC-opnames
87 nieuwe overlijdens
Als er niet gedemonstreerd was, BLM, viruswaanzin e.d, en er waren geen illegale feesten en mensen trokken niet massaal naar het buitenland, de Ikea en naar de pretparken, dan hadden we nu niet in deze shit gezeten.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:11 schreef _serial_ het volgende:
Maar het is nog steeds waanzinnig dat we in de afgelopen maanden niet gezorgd hebben dat we meer verpleegbedden hebben geregeld (lees: cohort's bouwen, of corona ziekenhuizen), plannen gemaakt hebben om de zorg verantwoord af te schalen in plaats van acuut. Het is net of we hebben zitten afwachten op d-day en dan pas zijn gaan handelen.
Wat zal er gebeuren als er een keer een vliegtuig neerstort, of een chemische fabriek ontploft in nederland?
Natuurlijk moeten we het nu met z'n alle oplossen, dat is prima, maar dan wel graag op een logische manier, en niet meer en meer repressie, dan gaat het draagvlak echt op een gegeven moment omslaan naar de verkeerde kant, en we zitten daar echt heel dichtbij .
Prima joh.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja als hunnie het ook doen moet het wel goed zijn. Geweldig toch.
Wij waren de eerste die harder ingrepen met het sluiten van de horeca, volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:19 schreef xFriendx het volgende:
Wederom minder. Zit dan wel te denken, wat doen we hier dan toch anders? Regels in het buitenland zijn toch minstens net zo streng of strenger? Overal stijgt het nog door of liepen wij gewoon wat voor en daalt het daar straks naar verwachting ook? We zijn nu wel een beetje the odd one out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 6 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 13 gemeentes met 1 besmetting
Er zijn 66 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 69 gemeentes met 6-9 besmettingen
Het aantal gemeentes met 10+ besmettingen daalt ook rap.
[ Bericht 2% gewijzigd door _serial_ op 05-11-2020 14:46:31 ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Wij lopen op vrijwel alle landen net een week voor wat betreft horeca sluiten.quote:Op donderdag 5 november 2020 14:19 schreef xFriendx het volgende:
Wederom minder. Zit dan wel te denken, wat doen we hier dan toch anders? Regels in het buitenland zijn toch minstens net zo streng of strenger? Overal stijgt het nog door of liepen wij gewoon wat voor en daalt het daar straks naar verwachting ook? We zijn nu wel een beetje the odd one out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |