quote:Op donderdag 5 november 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dat topic trouwens een beetje voorbarig @:ggmm . Sjon is nog niet weg.
Stef de Bont, lamlul.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als Pieter dit zegt dan geloof ik dat.
Excuus, het duurt altijd even voor het nieuws onze provincie bereikt. Wat een slapzak.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als Pieter dit zegt dan geloof ik dat.
auwquote:
Lekker overal chaos.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Geert incoming 3..2...1...
Blijf bij de feiten, beste forum admin.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
VI is voor mij Pieter, en zijn onderdanen.
Zoiets zei ik ook al op Twitter, ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Excuus, het duurt altijd even voor het nieuws onze provincie bereikt. Wat een slapzak.
Ik zal beter mijn best doen, forumgebruiker el-stinho.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijf bij de feiten, beste forum admin.
Ik vind alleen Blacked, Zwartkruis, Freek, Knipping te doen bij VI.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik echt een complete nobuddie trouwens. Daarom mag hij ook de kutclubjes doen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Was Sjon in België de vorige keer ook niet een groot succes?
Kampioen in jaar 1 en in jaar 2 eruit gegooid toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Was Sjon in België de vorige keer ook niet een groot succes?
quote:Op donderdag 5 november 2020 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, daar haalde hij die gozer erbij. Dat was erg leuk.
Als jij het zegt is het zo.quote:Op donderdag 5 november 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kampioen in jaar 1 en in jaar 2 eruit gegooid toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |