Laatste van het laatste waar ik mijn geld aan geef. Gooi jij ook geld op de kist bij een crematie?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan je dit in de donatie ticker zetten. @:Tjacka kan je uitleggen hoe dat moet!
Heb je je rijbewijs weer terug, ouwe wegpiraatquote:
Snap ik, daar heb je immers hard voor gewerktquote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef Charrell het volgende:
[..]
Laatste van het laatste waar ik mijn geld aan geef
Ja die had ik na 4 dagen weer terug.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs weer terug, ouwe wegpiraat
Spaarrekening, gezamenlijke spaarrekening etcquote:Op donderdag 5 november 2020 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, daar heb je immers hard voor gewerkt
Ik? Ik heb geen donatie gedaan voor de donatie ticker. Je kan deze vraag beter aan Tjacka stellen dus.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef Charrell het volgende:
[..]
Laatste van het laatste waar ik mijn geld aan geef. Gooi jij ook geld op de kist bij een crematie?
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:26 schreef GGMM het volgende:
Raar dat @:erasmus weer uit de OP is gehaald
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Moderator @:erasmus is een uitstekende toevoeging voor deze sc. Ik mag hem graag.
quote:
Dank vrienden, het is geheel wederzijds.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ga je kat uitlokken, stuk stront
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ga je kat uitlokken, stuk stront
Ik ook, behoorlijk gay ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kreeg hier de rillingen van
Bizar.quote:
Ja, dat zie je hier ook vaak...Ze beginnen direct met het in mega slow motion te bekijken en je hebt het idee dat ze geen 1 keer op normale of op 50 - 80% snelheid kijken.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is waarom beelden stilzetten in sommige gevallen een ranzig slecht idee is. Lekker framen
Nou zegquote:
Is dit voor het bannen van @JanCees en @Caland ?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
Ik stel mij bijzonder kwetsbaar op en bied mijn excuses aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |