SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat denk ik ook. die is 1.95 ofzo toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Badr wel in zijn luier schijt van zoveel Arisch vlees
Ja klein bruin dwergje.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. die is 1.95 ofzo toch?
joh. Zeiden ze ook waarom?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Kijkers zien af van koop van mijn huis. mooi dat ik 't snel weet. Kan ik gelijk al de makelaar bellen
Te klein?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Kijkers zien af van koop van mijn huis. mooi dat ik 't snel weet. Kan ik gelijk al de makelaar bellen
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ze willen nog meer kinderen dus dan is 't na de eerstvolgende keer werpen alweer t klein
Als je de eerste keer al een tweeling hebt ga je het toch niet nog een keer proberen, straks heb je er weer 2 of meer bijquote:Op donderdag 5 november 2020 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu nog niet, maar als ze meer kinderen krijgen na die tweeling wel
ze hebben er al 1, nu komt er een tweeling.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de eerste keer al een tweeling hebt ga je het toch niet nog een keer proberen, straks heb je er weer 2 of meer bij
geile broedstoofquote:Op donderdag 5 november 2020 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu nog niet, maar als ze meer kinderen krijgen na die tweeling wel
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben er al 1, nu komt er een tweeling.
m'n opa en oma hadden een twee ling, toen twee lossen en toen weer een tweeling
En dat slaat steeds 1 generatie over via de tweelingen van m'n vaders kant. Al sinds 1600 ofzodus ik ben ook Groot kanshebber om een tweeling te krijgen.
heeft in 't verleden wel afgeschrikt tijdens de date fasequote:Op donderdag 5 november 2020 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel efficient als je 2 kinderen wil in de toekomst
Vind wippen wel een redelijke tijdsbesteding maar dat wat er daarna af en toe uit komt gekropen en blijftquote:
TrumpStralingquote:Op donderdag 5 november 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind wippen wel een redelijke tijdsbesteding maar dat wat er daarna af en toe uit komt gekropen en blijft
Ik zou geen Duitse arts nemen.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben er al 1, nu komt er een tweeling.
m'n opa en oma hadden een twee ling, toen twee lossen en toen weer een tweeling
En dat slaat steeds 1 generatie over via de tweelingen van m'n vaders kant. Al sinds 1600 ofzodus ik ben ook Groot kanshebber om een tweeling te krijgen.
Is ook niet echt een goede openingszin he 'Hoi ik ben Frantic, als wij later kinderen krijgen is de kans groot dat er een tweeling tussen zit'.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft in 't verleden wel afgeschrikt tijdens de date fase
nee niet tijdens 1e date enzoquote:Op donderdag 5 november 2020 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook niet echt een goede openingszin he 'Hoi ik ben Frantic, als wij later kinderen krijgen is de kans groot dat er een tweeling tussen zit'.
Komt sowieso een beetje VIVA overquote:Op donderdag 5 november 2020 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook niet echt een goede openingszin he 'Hoi ik ben Frantic, als wij later kinderen krijgen is de kans groot dat er een tweeling tussen zit'.
Dat was niet zo mijn muziek, hadden geloof ik wel wat hitjes in de jaren 90.quote:
Ik was bij het woord 'kinderen' al afgehaakt.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mja ach. hier zie ik 't voorlopig ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was niet zo mijn muziek, hadden geloof ik wel wat hitjes in de jaren 90.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo'n borderline chick die al voor de eerste date een hele route heeft klaarliggen wanneer ze gaan trouwen en de interval van wanneer ze kinderen gaat werpenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt sowieso een beetje VIVA over
ja pcies.. en dan glashard ook zeggen dat ze na een huwelijk stoppen met werken en teren op de ventquote:Op donderdag 5 november 2020 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n borderline chick die al voor de eerste date een hele route heeft klaarliggen wanneer ze gaan trouwen en de interval van wanneer ze kinderen gaat werpen
Met een thermometer in je kont wippen terwijl je schoonmoeder het tempo aangeeft vanaf een stoeltje naast het bed.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n borderline chick die al voor de eerste date een hele route heeft klaarliggen wanneer ze gaan trouwen en de interval van wanneer ze kinderen gaat werpen
Ik zoek juist een vrouw waar ik op kan terenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja pcies.. en dan glashard ook zeggen dat ze na een huwelijk stoppen met werken en teren op de vent
flikker op
Zijn vast wel kerels die dat meer dan prima vinden om het vrouwtje te mogen onderhouden.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja pcies.. en dan glashard ook zeggen dat ze na een huwelijk stoppen met werken en teren op de vent
flikker op
je hebt bitterbal de rijke tata alquote:Op donderdag 5 november 2020 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek juist een vrouw waar ik op kan teren
Die zullen d'r dan ook wel constant 't vrouwtje' noemenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn vast wel kerels die dat meer dan prima vinden om het vrouwtje te mogen onderhouden.
nja het gaat mij meer om de instelling waarmee je al een relatie aan gaatquote:Op donderdag 5 november 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn vast wel kerels die dat meer dan prima vinden om het vrouwtje te mogen onderhouden.
Kanarie in de kooiquote:Op donderdag 5 november 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of 'mama'quote:Op donderdag 5 november 2020 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zullen d'r dan ook wel constant 't vrouwtje' noemen
Ik zou gewoon voor 'broedmesjiene' gaan.quote:
Meestal kwijnen ze een beetje vanzelf weg.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Legt ook het loodje bij gaslucht?
oh ja, hier zit ook zo'n staalmagnaat in de regio. zijn vrouw heeft ieder jaar een ander winkeltje op een andere locatie als tijdverdrijf. na 1-2 jaar is ze 't weer beu en openen ze weer wat anders.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken ook zo'n stelletje, hij harkt meer geld per week binnen dan zij in een heel leven maar toch moet hij zich aanpassen aan haar kledingboetiekje, schattig wel voor zolang als het duurt.
Hardcore for life Michael.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
instant thunderdom / hardcore will never die idee
Jean?quote:
Sowieso beter als ze niet al teveel buiten komen; beetje kort houden.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is deaudquote:Op donderdag 5 november 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga toch lekker batsen met je eauma
Zo hebben we hier ook zo'n 'boetiekje' in het dorp, is alleen op zaterdag tussen 12.00 en 16.00 geopendquote:Op donderdag 5 november 2020 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja, hier zit ook zo'n staalmagnaat in de regio. zijn vrouw heeft ieder jaar een ander winkeltje op een andere locatie als tijdverdrijf. na 1-2 jaar is ze 't weer beu en openen ze weer wat anders.
alles verliesgevend uiteraard
oh nee dit is wel full time open.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo hebben we hier ook zo'n 'boetiekje' in het dorp, is alleen op zaterdag tussen 12.00 en 16.00 geopend
Moet ik weer denken aan die Fokker die met zijn prostituee samen was gaan wonen, die gaf 50 euro per maand aan haar voor boodschappen want anders kwam ze teveel buiten, daar waar andere mannen zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso beter als ze niet al teveel buiten komen; beetje kort houden.
geen idee wie dit is, maar zou zo 10 namen kunnen noemenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik weer denken aan die Fokker die met zijn prostituee samen was gaan wonen, die gaf 50 euro per maand aan haar voor boodschappen want anders kwam ze teveel buiten, daar waar andere mannen zijn.
50 euro per maand aan boodschappen is wel erg weinig hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik weer denken aan die Fokker die met zijn prostituee samen was gaan wonen, die gaf 50 euro per maand aan haar voor boodschappen want anders kwam ze teveel buiten, daar waar andere mannen zijn.
ze kreeg vast nog wat kruimelsquote:Op donderdag 5 november 2020 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
50 euro per maand aan boodschappen is wel erg weinig hoor
Echte liefdequote:Op donderdag 5 november 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je zoveel mannen die met een prostituee samenwonen dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee wie dit is, maar zou zo 10 namen kunnen noemen
quote:Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
Joe of Trump, ik mot ze Biden niet.
ByeDonquote:Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
That was the trick.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
50 euro per maand aan boodschappen is wel erg weinig hoor
kan me hier op fok zeker 10 man bij indenken die zoiets doen ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je zoveel mannen die met een prostituee samenwonen dan?
Mannen, Fokkers, een pot nat.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je zoveel mannen die met een prostituee samenwonen dan?
Seth Gaaikemaquote:Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
Namen willen we.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan me hier op fok zeker 10 man bij indenken die zoiets doen ja.
Hij hoeft er nog maar 6.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:29 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk weten we vandaag of Biden wint.
is geen Zeeuws. kut Brabanderquote:Op donderdag 5 november 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Zeeuws daar krijg je echt een droge voeg van.
Hij schijnt hier naar binnenquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al een keer op, dat is er zo een waar je de oorlog niet mee wint.
denk dat hij puree van je maakt uitstralingquote:Op donderdag 5 november 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Zwakke hamster in het lijf van een dikke olifant.
Die schijnt hier vol in mijn gezicht, wel lekker warm.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die schijnt hier vol in mijn gezicht, wel lekker warm.
Bijt gewoon in zijn balzak, gewonnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat hij puree van je maakt uitstraling
quote:Op donderdag 5 november 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijt gewoon in zijn balzak, gewonnen.
Bij de biesbosch moet je zijnquote:
Heb ooit gezien hoe Rico ergens tegenaan slaat. Daar was ik in 1 klap K.O. gegaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat hij puree van je maakt uitstraling
ja baas ook dat hequote:Op donderdag 5 november 2020 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ooit gezien hoe Rico ergens tegenaan slaat. Daar was ik in 1 klap K.O. gegaan.
Ja maar dat is zijn beroep, mensen slaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ooit gezien hoe Rico ergens tegenaan slaat. Daar was ik in 1 klap K.O. gegaan.
Ik zou gewoon morsdood zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zo snel ookquote:Op donderdag 5 november 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Nice, makelaar kon vandaag al komen. Maar dat wordt morgen want ik kan vandaag zelf niet
Nu het nog magquote:
Zou op zich een goed idee zijn, dat je er een nachtje slaapt om de geluiden van de straat en het huis te horen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bezichtigen doe je toch niet savonds
heb ik wel gedaan hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das waar, maar misschien komen er ook wel verdere beperkingen met reizen buiten je eigen veiligheidsregio ofzoquote:Op donderdag 5 november 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou op zich een goed idee zijn, dat je er een nachtje slaapt om de geluiden van de straat en het huis te horen.
Deden ze soms wel toen ik dit hok kocht.
ja hoe checken ze het?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee das waar, maar misschien komen er ook wel verdere beperkingen met reizen buiten je eigen veiligheidsregio ofzo
Ik had dit huis dan waarschijnlijk niet gekochtquote:Op donderdag 5 november 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt?
ik zou dat echt geweldig vinden
klinkt als dat programma op RTLquote:Op donderdag 5 november 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou op zich een goed idee zijn, dat je er een nachtje slaapt om de geluiden van de straat en het huis te horen.
Deden ze soms wel toen ik dit hok kocht.
Ik zie hem mijn werk ook niet doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is zijn beroep, mensen slaan.
Overactieve BOA's?quote:
als je er had mogen slapen?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dit huis dan waarschijnlijk niet gekocht
Die reacties eronder ookquote:
Vaak toch ook wel een kwestie van op de juiste plek slaan tochquote:Op donderdag 5 november 2020 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie hem mijn werk ook niet doen.
de genitalienquote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die reacties eronder ook![]()
Luister gewoon naar je regering, tijd om van dat soort mensen een been af te zagen.
aaah ja.. hmm ja het zijn soms dingen waar je idd totaal niet aan denktquote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik gehoord hoe er de hele ochtend gelost werd onder m'n slaapkamerraam.
spelregel 1 bij huis kopen: ga op 2 verschillende dagdelen bezichtigingen doen/ff door de straat rijden.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik daar was gingen we naar een ander museum. Deze was vast beter geweest.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de genitalien
Phallus.is zal ineens een grote collectie krijgen.
Het stomme was dat ik wist dat er om zeven uur al gelost werd, maar de vorige bewoners zeiden 'hoor je niks van, het is hier zooo heerlijk stil!'quote:Op donderdag 5 november 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spelregel 1 bij huis kopen: ga op 2 verschillende dagdelen bezichtigingen doen/ff door de straat rijden.
En nu woon je er hoeveel jaar en je blijft er gewoon wonen, klaag je dan gewoon niet graag?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar je zal er sowieso niet lopen als het lossen plaats vindt denk ikquote:Op donderdag 5 november 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spelregel 1 bij huis kopen: ga op 2 verschillende dagdelen bezichtigingen doen/ff door de straat rijden.
quote:Op donderdag 5 november 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik wist dat er om zeven uur al gelost werd, maar de vorige bewoners zeiden 'hoor je niks van, het is hier zooo heerlijk stil!'
Maar dat bleek dus een dikke vette leugen te zijn. Hoorde later van diverse buren dat het een stel zeikerds waren.
Acht jaar, maar heb al een jaar of drie amper last meer van die herrie. Meer dat ik er in het begin gillend gek van werd en het huis dan niet had gekocht als ik het had geweten.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nu woon je er hoeveel jaar en je blijft er gewoon wonen, klaag je dan gewoon niet graag?
Als CL haar huis verkoopt zeggen de nieuwe bewoners:quote:Op donderdag 5 november 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nu woon je er hoeveel jaar en je blijft er gewoon wonen, klaag je dan gewoon niet graag?
[..]
Het stomme was dat ik wist dat er om zeven uur al gelost werd, maar de vorige bewoners zeiden 'hoor je niks van, het is hier zooo heerlijk stil!'
Maar dat bleek dus een dikke vette leugen te zijn. Hoorde later van diverse buren dat het een stel zeikerds waren.
Zou me ook totaal verrassen als ik boven winkels ging wonenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je zal er sowieso niet lopen als het lossen plaats vindt denk ik
Je kunt niet lezen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me ook totaal verrassen als ik boven winkels ging wonen
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de makelaar later ook nog. 'Nee hoor je écht niks van!'
Lul.
waren er veel kijkers voor de woning?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de makelaar later ook nog. 'Nee hoor je écht niks van!'
Lul.
Ja, want ik heb m'n twee auto's bij een goede kennis gekochtquote:Op donderdag 5 november 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij een auto koopt geloof je ook dat ie van een oud vrouwtje is geweest en altijd binnen heeft gestaan?
Dat kun je aan de bestuurderstoel ruikenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij een auto koopt geloof je ook dat ie van een oud vrouwtje is geweest en altijd binnen heeft gestaan?
Het was 2012. Lastig te zeggenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waren er veel kijkers voor de woning?
mijn huis stond 2 dagen te koop toen ik t kochtquote:Op donderdag 5 november 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
mijn huis stond ook 6 maanden te koop toen ik hier kwam kijken. maar was ook 2012
Met die nieuwe generatie Teena ook?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kun je aan de bestuurderstoel ruiken
ja dat niet uitzonderlijk hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de straat staat alles de laatste 3 jaar maximaal 2 weken te koop
Met een beetje ervaring wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met die nieuwe generatie Teena ook?
succes!quote:Op donderdag 5 november 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even bellen met mijn manager over de nieuwe baan
Hier ging het ook vrij snel.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn huis stond 2 dagen te koop toen ik t kocht
wel in deze regioquote:Op donderdag 5 november 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat niet uitzonderlijk hoor
Hier hangt al ruim een half jaar een te koop-bord bij een appartement, maar als ik op Funda kijk, is hij al verkocht.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
Wel uitkijken met die golddiggers hier op FOK!. Zou schrijven dat je er in salaris op achteruit gaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even bellen met mijn manager over de nieuwe baan
oh mijne stond dinsdag op FB, donderdag wezen kijken, donderdag middag bod gedaan want moest maandag varenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ging het ook vrij snel.
- vrijdagmorgen op Funda
- vrijdagmiddag besloten ze mee te doen met open huizendag
- zaterdagmorgen kijken
- maandagmiddag kijken
- dinsdag eerste bod
- donderdag uiteindelijke bod geaccepteerd.
En dat was nog in de tijd dat huizen langere tijd te koop stonden en je niet hoefde te overbieden.
Ja en dan zit je nog op een plek waar niemand wil wonen, ik denk hier nog geen halve dag op het moment, als het al in de openbaarheid komt.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
ja die borden zeggen weinig..quote:Op donderdag 5 november 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hangt al ruim een half jaar een te koop-bord bij een appartement, maar als ik op Funda kijk, is hij al verkocht.
O. een salarisverhoging zit er niet in. Het is een zijstapje. Maar wel een leuk zijstapjequote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel uitkijken met die golddiggers hier op FOK!. Zou schrijven dat je er in salaris op achteruit gaat.
na 1 bezichtiging bod gedaan?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh mijne stond dinsdag op FB, donderdag wezen kijken, donderdag middag bod gedaan want moest maandag varen(en dus in de tussentijd nog ff een hypotheek regelen)
wat een onzin. als je van strand en rust houdtquote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan zit je nog op een plek waar niemand wil wonen, ik denk hier nog geen halve dag op het moment, als het al in de openbaarheid komt.
Hier wil echt nog wel een hele grote groep wonen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan zit je nog op een plek waar niemand wil wonen, ik denk hier nog geen halve dag op het moment, als het al in de openbaarheid komt.
Ja omaatje.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een onzin. als je van strand en rust houdt
idd. worden hier ook appartementencomplexen in de buurt gebouwd.. 4e fase is al uitverkocht terwijl ze nog met de 1e fase moeten beginnen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een onzin. als je van strand en rust houdt
had al zat huizen bekeken en aantal biedingen verloren wegens op zee. dus ja.quote:
hmm dat heb ik nergens gelezen dat men maar met 1 kandidaat het traject in mag. De verkoper is vrij om een ander bod te accepteren en daarmee door te onderhandelenquote:Op donderdag 5 november 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had al zat huizen bekeken en aantal biedingen verloren wegens op zee. dus ja.
Enige waar ik altijd naar gekeken heb is: wederverkoopbaarheid omdat ik de aankomende nieuwe job al in mn achterhoofd had
En een grote garage.
En het scheelt als je al een bod binnen hebt. want officieel mogen onderhandelingen maar met 1 partij tegelijk aangegaan worden.
Daarom dat men nu van de blinde biedingen/opbod constructies is.
Ja ok je moet een tegenbod krijgen. Maar goed. Ze vinden toch wel watquote:Op donderdag 5 november 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Lees hier maar frantic
https://www.deleeuw.nl/bl(...)1-tien-misverstanden
Misverstand 2: Als ik een bod doe, dan ben ik in onderhandeling
"Ik weet dat makelaars, als ze in onderhandeling zijn met een kandidaat-koper, niet zomaar mogen gaan onderhandelen met een ander. Ik heb dus direct na een bezichtiging een laag bod uitgebracht, zodat ik in onderhandeling ben. De makelaar heeft gezegd dat hij het bod niet serieus vindt, hij zich vrij acht en dat we niet in onderhandeling zijn. Mag dat?" Een onderhandeling is een proces waarbij twee partijen een min of meer actieve rol moeten innemen. Er is pas sprake van een onderhandeling als er sprake is van een tegenvoorstel. Als een bod wordt afgewezen zonder dat er een nieuw voorstel wordt gedaan, dan is er geen sprake van onderhandeling. Overigens, het heeft geen enkele betekenis 'dat u in onderhandeling bent'. Als de verkopend makelaar het perspectief heeft dat hij met een andere gegadigde tot een beter resultaat kan komen, dan staat het hem vrij om de onderhandelingen af te breken.
ja maar zelfs dan mag de verkoper kiezen voor een hoger bodquote:Op donderdag 5 november 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ok je moet een tegenbod krijgen.
Nog erger dan auto verkopersquote:Op donderdag 5 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Als er een vieze wereld is dan is dat wel de makelaardij, ons kent ons
De aankoopmakelaars hebben zich weer een goede positie gegeven in de huidige huizenmarkt inderdaad. Op bepaalde plekken kun je bijna niet zonder omdat de huizen al weg zijn voordat ze goed en wel aangeboden worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Als er een vieze wereld is dan is dat wel de makelaardij, ons kent ons
en crewing agencies/uitzendbureausquote:Op donderdag 5 november 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is hetzelfde sjappievolk.
Ik was een veel te makkelijke klant toen ik mijn auto kochtquote:
En een eervolle vermelding voor keuken verkopers.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en crewing agencies/uitzendbureaus![]()
Ik krijg regelmatig aanbiedingen voor panden en dat is dan nog maar een minuut bekend dat die misschien ooit wel eens in de verkoop zouden kunnen komen of dat er een betaalachterstand dreigt en dat we dat kunnen gebruiken in de onderhandelingen, echt te vies.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De aankoopmakelaars hebben zich weer een goede positie gegeven in de huidige huizenmarkt inderdaad. Op bepaalde plekken kun je bijna niet zonder omdat de huizen al weg zijn voordat ze goed en wel aangeboden worden.
quote:Op donderdag 5 november 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was een veel te makkelijke klant toen ik mijn auto kochtauto stond er nog geen dag en ik wilde die echt hebben vanwege de kleur + motor plus ik had geen inruil. Heb er geloof ik alleen een afleverbeurt vanaf weten te praten
maar wat wil jij?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nu heb ik twee baanaanbiedingen. Mijn manager wil me in haar team houden
Slim uitspelen tegen elkaar, je hebt niets te verliezen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, nu heb ik twee baanaanbiedingen. Mijn manager wil me in haar team houden
Afvoerputje??quote:Op donderdag 5 november 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
m
[..]
maar wat wil jij?
zij wil haar afvoerputje niet kwijt natuurlijk
oh echt volledige banen. Dat had ik niet meegekregenquote:Op donderdag 5 november 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afvoerputje??
Het gaat om twee nieuwe banen. Eentje in mijn huidige team, eentje in een nieuw te vormen team.
Ik ga voor de leukste baan kiezen. Ze had wel wat interessante informatie over het nieuwe team. Die info ga ik weer gebruiken in mijn gesprek met die manager.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim uitspelen tegen elkaar, je hebt niets te verliezen.
Mja, daar kan zij niet zoveel aan doen. Ik heb twee jaar geleden gekozen voor een project wat iets anders is uitgepakt dan ik dacht. Zij heeft een leuke nieuwe baan in de aanbieding. Maar ik weet nog niet wat ik leuker vind.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh echt volledige banen. Dat had ik niet meegekregen
ja maar ze gebruikte jou zo toch? al die domme kut klussen die jij in je maag gesplitst kreeg afgelopen tijd?
ah wacht jij werkt in zo'n matrix organisatie waar ik de ballen van snap ?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar kan zij niet zoveel aan doen. Ik heb twee jaar geleden gekozen voor een project wat iets anders is uitgepakt dan ik dacht. Zij heeft een leuke nieuwe baan in de aanbieding. Maar ik weet nog niet wat ik leuker vind.
En je weet hoe ik leef, ik space alsof ik in de motherfucking matrix zit.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah wacht jij werkt in zo'n matrix organisatie waar ik de ballen van snap ?
Ja, het is wel één grote meerlaagse matrixorganisatie jaquote:Op donderdag 5 november 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah wacht jij werkt in zo'n matrix organisatie waar ik de ballen van snap ?
ja wel een wedstrijdje 'hoe ingewikkeld kunnen we het maken' bij die grote organisaties.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is wel één grote meerlaagse matrixorganisatie jaMaar in principe ben ik gewoon gedetacheerd naar een projectgroep en zou ik nu weer terug naar mijn eigen team gaan.
Nieuwe bandenquote:Op donderdag 5 november 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach ik heb er een nieuwe distributieriem en uitlaatlijn af weten te lullen
ohja die ookquote:
Daar was mijn auto te nieuw voor om zulke dingen nodig te hebben, was 'van oude mensjes geweest'quote:Op donderdag 5 november 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach ik heb er een nieuwe distributieriem en uitlaatlijn af weten te lullen
Ja, wij hebben een bizarre berg managers en andere pipo's. Bijna meer dan normale werknemersquote:Op donderdag 5 november 2020 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wel een wedstrijdje 'hoe ingewikkeld kunnen we het maken' bij die grote organisaties.
Sowieso mijn wereldje ook nietAl heb ik er wel een paar als klant
Dat doet me denken aan die VW-reclamequote:Op donderdag 5 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was mijn auto te nieuw voor om zulke dingen nodig te hebben, was 'van oude mensjes geweest'
mijne was toen uh. 4 jaar oud geloof ik?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar was mijn auto te nieuw voor om zulke dingen nodig te hebben, was 'van oude mensjes geweest'
vraagt je af hoe zulke toko's nog geld kunnen verdienen/echt bezig mee zijn waarvoor ze ooit opgericht zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een bizarre berg managers en andere pipo's. Bijna meer dan normale werknemers
dan ook maar ook nu alquote:In je nieuwe baan?
Die van mij 3 dacht ik, maar had ook nog minder dan 20.000 km op de teller (plus distributieketting maar dat terzijde).quote:Op donderdag 5 november 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne was toen uh. 4 jaar oud geloof ik?
pcies datquote:Op donderdag 5 november 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die VW-reclameMet die scheurende oma.
ja bijna alleen maar kettingen tegenwoordig..quote:Op donderdag 5 november 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij 3 dacht ik, maar had ook nog minder dan 20.000 km op de teller (plus distributieketting maar dat terzijde).
Ik zit nu net op 35k ofzo. Afgelopen jaar ook nauwelijks gereden, maar 4 keer getankt dit jaar geloof ikquote:Op donderdag 5 november 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bijna alleen maar kettingen tegenwoordig..
ik heb 'm gekocht met 93k op de teller. Staat nu 175k op, is bijna 19 jaar oudwaarvan dus 14 van mij.
oh dat was ook wel mijn jaargemiddeldequote:Op donderdag 5 november 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit nu net op 35k ofzo. Afgelopen jaar ook nauwelijks gereden, maar 4 keer getankt dit jaar geloof ik
Ik snap niet waarom ze zouden stoppen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
ene kant roept een groep mensen om te stoppen met tellen van de stemmen en aan de andere kant een groep die roept dat men moet doorgaan
Alle stemmen per post zijn fraude!quote:Op donderdag 5 november 2020 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze zouden stoppen.
Ongemakkelijk lachje.quote:
Borat is sowieso een beetje ongemakkelijk.quote:
FF lekker shoppen in 'ollandquote:Op donderdag 5 november 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
Stikt weer van de belgen hier, nu dat land weer in 'volledige' lockdown is
ook toen zaten ze massaal hier.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eerst janken over die Hollanders he.
Zijn net mensen, die Belgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En eerst janken over die Hollanders he.
Ik moet nog een beetje wennen aan je UIquote:Op donderdag 5 november 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
https://www.facebook.com/1407240086182456/posts/2811310342442083/
zwiwiquote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan je UI
@EttovanBelgiequote:Op donderdag 5 november 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
https://www.facebook.com/1407240086182456/posts/2811310342442083/
Nog maar tot 5 dec., dan doe ik m'n kerstmuts opquote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje wennen aan je UI
Kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 5 november 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog maar tot 5 dec., dan doe ik m'n kerstmuts op![]()
Pas om 12.30 uurquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik hang al heel de dag in meetings en aan de telefoon.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanmorgen had ik er 2. Nu rustiger.
Daar word ik suf van.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hang al heel de dag in meetings en aan de telefoon.
Ik ook, Nederland staat in brandquote:Op donderdag 5 november 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hang al heel de dag in meetings en aan de telefoon.
en toch op fokquote:Op donderdag 5 november 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook, Nederland staat in brand
Hoezo?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik heb hier ook een infra probleempjequote:Op donderdag 5 november 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote infra problemen, hopelijk zonder dat jullie het erg gaan merken.
Hmmquote:Op donderdag 5 november 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote infra problemen, hopelijk zonder dat jullie het erg gaan merken.
keutel kees heeft een tegenligger?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb hier ook een infra probleempje
Waar was je nou?quote:
jeps.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
keutel kees heeft een tegenligger?
Ik moet nog eerst vanalles doen, waarschijnlijk pas lunchgenot om 14uquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
geen idee welk gevoel je bedoeltquote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps.
het nu dat typisch gevoel in de onderrug :p
Das toch veel te laat johquote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst vanalles doen, waarschijnlijk pas lunchgenot om 14u
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst vanalles doen, waarschijnlijk pas lunchgenot om 14u
Kan je ook 1 vraag stellen. Ik ben niet zo van de uitgebreide antwoorden.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar was je nou?![]()
En hoe issie?
En heb je mij ook gemist?
Ja heb ik vaker als er geen soepele doorstroom isquote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee welk gevoel je bedoelt
Huehuequote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga zo eens de keuen van m'n moeder plunderen
O dacht dat je aan de rode klats was.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik vaker als er geen soepele doorstroom is
Nee?!quote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan je ook 1 vraag stellen. Ik ben niet zo van de uitgebreide antwoorden.
1. Vakantie
2. Goed
3. Ja
hmm had gekund maar nee :pquote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je aan de rode klats was.
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan je ook 1 vraag stellen. Ik ben niet zo van de uitgebreide antwoorden.
1. Vakantie
2. Goed
3. Ja
Geen copain, wel lunch:quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toe maarquote:Op donderdag 5 november 2020 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Geen copain, wel lunch:
Volkoren boterham met oude kaas en eentje met kipfilet
Copine danquote:Op donderdag 5 november 2020 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Geen copain, wel lunch:
Volkoren boterham met oude kaas en eentje met kipfilet
Nu de rechtbank helemaal uitgestorven is en ik vaak als enige vrouw aanwezig ben (sowieso enige vrouw in het rechtbankteam),heb ik zo'n beetje mijn eigen privé toiletquote:Op donderdag 5 november 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ruikt altijd naar bloemetjes zeker?quote:Op donderdag 5 november 2020 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu de rechtbank helemaal uitgestorven is en ik vaak als enige vrouw aanwezig ben (sowieso enige vrouw in het rechtbankteam),heb ik zo'n beetje mijn eigen privé toilet
Dagje vrij genotquote:
Somsquote:Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ruikt altijd naar bloemetjes zeker?
Genoeg kerels die dan denken aaaaaahwoebalaaah lekker even rustig een uur schijten op het damestoilet.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu de rechtbank helemaal uitgestorven is en ik vaak als enige vrouw aanwezig ben (sowieso enige vrouw in het rechtbankteam),heb ik zo'n beetje mijn eigen privé toilet
Als je dat handig aanpakt, is het best een effectieve manier om af te vallen!quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dagje vrij genot
Op mijn gemakkie RuPaul kijken en broodjes smeren
/ jaloersquote:Op donderdag 5 november 2020 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dagje vrij genot
Op mijn gemakkie RuPaul kijken en broodjes smeren
Ik trap ze er vanafquote:Op donderdag 5 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg kerels die dan denken aaaaaahwoebalaaah lekker even rustig een uur schijten op het damestoilet.
Kom ook danquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:04 schreef kwiwi het volgende:
Net een heerlijk ergonomisch hoofdkussen gekochtKijk er nu al naar uit om naar bed te gaan vanavond
quote:Op donderdag 5 november 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je ligt er om zes uur in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |