klopt, hertellingen in Georgia en Pennsylvania als Biden verliest.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:34 schreef Ensiferum het volgende:
Vergeet niet, anti-Trumpers, dat we nu slechts in de fase van het tellen van de stemmen zitten. We zitten nog niet in de fase van de verificatie. Juich niet te vroeg
Het is niet duidelijk hoeveel er nog gerapporteerd moeten worden tov hoeveel geteld. Het gaat in batches.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:37 schreef ETA het volgende:
[..]
Fulton nog 13k een uur geleden volgens deze bron, het houdt niet over...
https://www.wsbtv.com/new(...)6IRBETDFAVV2QZKPCJU/
Dat laatstequote:Op donderdag 5 november 2020 09:31 schreef VoMy het volgende:
Als Trump nu toch wint, beweren de Trump-fans nog steeds dat de verkiezingen ongeldig zijn omdat er gefraudeerd is, of stappen we dan over alles heen en moeten de Democraten niet zo zeuren over de vergaande voter suppression die de Republikeinen sowieso al nodig hebben om een kans te maken?
Ik kijk er al naar uitquote:Op donderdag 5 november 2020 09:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
klopt, hertellingen in Georgia en Pennsylvania als Biden verliest.
wanneer dan al die ongeldige Trump stemmen eruit worden gehaald die in eerste instantie wel zijn meegeteld valt er niet veel uit te lopen he...quote:Op donderdag 5 november 2020 09:40 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit
Ben ook benieuwd hoeveel Trump dan uitloopt
Ik geloof niet dat hertellingen veel gaan veranderen, ongeacht wie ze aanvraagt.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:40 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit
0quote:Op donderdag 5 november 2020 09:40 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit
Ja, dat denk ik ook. In 2000 werd het verschil in Florida ook wat groter i.p.v. kleiner.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hertellingen veel gaan veranderen, ongeacht wie ze aanvraagt.
Waarschijnlijk januari.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:44 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer weten we nou definitief welk van de 2 clowns het gaat worden?
Hertellen zal misschien een paar honderd stemmen schelen (kan beide kanten op) maar niet genoegquote:Op donderdag 5 november 2020 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hertellingen veel gaan veranderen, ongeacht wie ze aanvraagt.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen. Er wordt immers campagne gevoerd voor EC stemmen, niet de popular vote.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef VoMy het volgende:
Trump is in ieder geval niet de populairste kandidaat. Een pijnlijk gat in de Popular Vote, Biden zit zelfs over de 50%.
Dat kun je wel zeggen. De popular vote = het aantal stemmen dat iemand krijgt. Loser Trump krijgt veel minder stemmen dan Biden, omdat hij natuurlijk minder populair is.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:49 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen. Er wordt immers campagne gevoerd voor EC stemmen, niet de popular vote.
Ja, denk het ook. Ergens deze week zal Biden uiteindelijk wel het merendeel van de stemmen / kiesmannen hebben, en dan begint deel 2 van de soap: de vermakelijke Trump-Tweets en -speeches (al reeds begonnenquote:
Ik denk dat de rechter een hertelling helemaal niet toe gaat staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:45 schreef 297534 het volgende:
Hertellingen zijn natuurlijk prima, als het heel close is. Maar het zal zeer waarschijnlijk niets opleveren.
Al die opmerkingen daarover van Trump getuigen ook van zo veel minachting naar al die vrijwilligers die er voor zorgen dat er op een goede en onpartijdige manier verkiezingen kunnen worden gehouden.
Vind je ook dat een voetbalwedstrijd is gewonnen door de partij met het meeste balbezit?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. De popular vote = het aantal stemmen dat iemand krijgt. Loser Trump krijgt veel minder stemmen dan Biden, omdat hij natuurlijk minder populair is.
Nog 165k!quote:Op donderdag 5 november 2020 06:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blijft het bijhouden keep going
Dat zal wellicht per staat geregeld zijn. Onder welke voorwaarden dat wel of niet kan. Het zou toch een heel grote uitzondering moeten zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:51 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Ik denk dat de rechter een hertelling helemaal niet toe gaat staan.
Nee, maar de partij met het meeste balbezit, is wel de partij met het meeste balbezit. Loser Trump krijgt gewoon veel minder mensen naar de stembus dan Biden. Mensen willen veel minder graag op Trump dan op Biden stemmen. Biden krijgt veel meer stemmen dan Trump. Het gat is pijnlijk groot, dat je als president zo weinig mensen naar de stembus weet te trekken is eigenlijk genant.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:51 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Vind je ook dat een voetbalwedstrijd is gewonnen door de partij met het meeste balbezit?
Nee, daar gaat het supreme court over en die gaan bij een verschil van 20k stemmen echt geen hertelling toestaan als er geen goed bewijs van mogelijke fraude is.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:52 schreef 297534 het volgende:
[..]
Dat zal wellicht per staat geregeld zijn. Onder welke voorwaarden dat wel of niet kan. Het zou toch een heel grote uitzondering moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |