Ik vermoed dat ze niet bij elke tel er een persbericht uit doenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou echt snel doen ze dat anders niet...
North Carolina gaat pas op 12 november verder met tellen las ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In North Carolina is in afgelopen 24 uur tenminste niet meer geteld.
Ja, dat soort ongefundeerde onzin blijven herhalen had je wel een ban mogen opleveren.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:10 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Volgens mij verkondigde ik (vooral) dat de Democraten zouden frauderen?
Ongetwijfeld. Maar je liep ook te verkondigen dat Democraten zouden gaan janken over fraude.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:10 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Volgens mij verkondigde ik (vooral) dat de Democraten zouden frauderen?
Waarom is dat?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
North Carolina gaat pas op 12 november verder met tellen las ik.
Alleen PA zou ook voldoende zijn. 164k verschil nog, was gistere 600k.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Damn, dacht vanochtend bij het wakker worden te hopen dat Biden definitief gewonnen had, maar nog even geduld dus... Arizona is idd nog steeds officieel niet binnen voor hem, onterecht gecalled door Fox... Maar in alle gevallen: mocht hij in Georgia en Penns winnen, dan is het sowieso gebeurd.
Ik denk dat er nog tot die tijd mail-in ballots geaccepteerd worden die op 3 november of eerder zijn verstuurd, en dat ze geen zin hebben om tussentijds telkens weer te moeten tellen. Zoiets?quote:
Tenzij Biden Nevada niet wint (en AZ niet)... dan is alleen Georgia niet genoeg. Samen met PA natuurlijk wel inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Damn, dacht vanochtend bij het wakker worden te hopen dat Biden definitief gewonnen had, maar nog even geduld dus... Arizona is idd nog steeds officieel niet binnen voor hem, onterecht gecalled door Fox... Maar in alle gevallen: mocht hij in Georgia en Penns winnen, dan is het sowieso gebeurd.
Alle beetjes zullen helpen ja.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:16 schreef VoMy het volgende:
Volgens mij heeft Biden nog een hele redelijk kans om dit te verliezen, dus een flip in Georgia zou hem bijvoorbeeld goed uit komen.
Jij begrijpt het. Het is op dit moment echt een hele benauwde zege voor Biden. Hij kan letterlijk geen enkele staat missen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:16 schreef VoMy het volgende:
Volgens mij heeft Biden nog een hele redelijk kans om dit te verliezen, dus een flip in Georgia zou hem bijvoorbeeld goed uit komen.
Ligt er maar net aan. Als hij Pennsylvania pakt, doen alle andere staten er niet meer toe.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Het is op dit moment echt een hele benauwde zege voor Biden. Hij kan letterlijk geen enkele staat missen.
Ah, dan zal er iets anders zijn waardoor hij vaak hevig onder invloed lijkt te zijn in zijn Tweetsquote:Op donderdag 5 november 2020 09:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Gaat lastig worden aangezien hij geheelonthouder is. Volgens mij heeft zijn broer zich kapot gezopen o.i.d., en sindsdien drinkt hij geen druppel meer.
Klopt, Penn zou heel fijn zijn voor Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Als hij Pennsylvania pakt, doen alle andere staten er niet meer toe.
En als dat gebeurt boeit Arizona ineens totaal niet meer. Heerlijke dagen zoquote:Op donderdag 5 november 2020 09:15 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie niet in hoe Biden nu nog Georgia kan pakken, er moet vanuit De Kalb County nog wat binnenkomen (20K) maar dat zal niet genoeg zijn om het gat te dichten.
Pennsylvania is een ander verhaal volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |