Volledig op het orgelquote:
Wordt toch invalid verklaard.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
als er nog wat kiesmannen van D naar R zouden overstappen)
🤣quote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Nu live bij Golden State Times. Eric Trump en meerdere prominente leden van de republiekeinse partij.
Fraude is zo goed als zeker nu.
138.339 onverklaarbare stemmen in Michigan. Om 5 uur in de ochtend een onverklaarbare sprong van ongeveer 100.000 stemmen in Wisconsin.
Intimidatie bij stemlokalen in Pennsylvania. Toezichthouders van de Republiekeinse partij die weg moesten blijven in verband met covid. Er werd geïntimideerd met baseball knuppels.
ontken maar dat het niet zo is met feitenquote:
Niet erg als je niet zo slim bent maar om er nu zo mee te koop gaan lopen...quote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Nu live bij Golden State Times. Eric Trump en meerdere prominente leden van de republiekeinse partij.
Fraude is zo goed als zeker nu.
138.339 onverklaarbare stemmen in Michigan. Om 5 uur in de ochtend een onverklaarbare sprong van ongeveer 100.000 stemmen in Wisconsin.
Intimidatie bij stemlokalen in Pennsylvania. Toezichthouders van de Republiekeinse partij die weg moesten blijven in verband met covid. Er werd geïntimideerd met baseball knuppels.
Ja, die noemde ik net. Tea Party.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ontken maar dat het niet zo is met feiten
Laat die oranje vetklep maar met feiten komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je haalt Trump en een willekeurige iemand door elkaarquote:Op woensdag 4 november 2020 22:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
tja.. en nu?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, die noemde ik net. Tea Party.
Ik kan je nog enigszins gelijk geven als het om de Nederlandse context gaat, maar Trump was geen lieverdje. Dat zag je zelf hopelijk ook?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
het gaat om de rol van de media. De framing, de haat, de stigmatisering, het geweld, het oproepen tot geweld..
Ik herkende in alles wat ook in NL is gebeurd. Het is een triest feit, dat framing en demonisering telkens wordt ingezet om een doel te bereiken. Zal je een rechtse partij nooit op betrappen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |